CN1051880

Contract de achiziție publică servicii: Servicii de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice, faza DALI, PT, DTAC și servicii de asistență tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii ,,Creșterea eficienței energetice a Sediului SADP Zalău”

Informații generale

Tip
Anunt de participare
Data publicării
09.02.2023, 07:41
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Denumire
PRIMARIA MUNICIPIULUI ZALAU
Județ
Sălaj
Adresă
Strada: Piata Iuliu Maniu, nr. 3
Telefon
+40 260610550
Fax
+40 260661869
Site web
www.zalausj.ro
Titlu licitație
Contract de achiziție publică servicii: Servicii de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice, faza DALI, PT, DTAC și servicii de asistență tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii ,,Creșterea eficienței energetice a Sediului SADP Zalău”
Descriere succintă
Contractul de servicii cuprinde prestarea serviciul de elaborare a documentațiilor tehnico-economice (fazele DALI, PT, DTAC, inclusiv verificarea tehnică de calitate a documentaţiilor), precum şi a serviciului de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii ,,Creșterea eficienței energetice a sediului SADP Zalău”, în conformitate cu cerințele din Tema de proiectare nr. 90754 din 11.11.2022 și din Caietele de sarcini nr. 9780 din 06.02.2023 și nr. 9781 din 06.02.2023. Termenul limită până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziție publică are dreptul de a solicita clarificări sau informatii suplimentare în legatură cu documentația de atribuire este de 20 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă stabilește ca termenul limită în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/ informațiilor suplimentare cu 11 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Termenul de răspuns la clarificări a fost stabilit astfel încât operatorii economici să aibă o perioada adecvată pentru analizarea documentației de atribuire și ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma răspunsurilor oferite de Autoritatea contractantă.
Cod CPV principal
79930000-2
Număr de referință
4291786/2023/B1.6
Valoare estimată
38600
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Monedă
RON
Locul
La sediul prestatorului
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
15.03.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
15.09.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
6
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
Tema de proiectare.pdf.p7s
Documente proprietate SADP.pdf.p7s
Expertiza Tehnica Sediu SADP.pdf.p7s
Audit Sediu SADP Zalau.pdf.p7s
1. Ghid finantare.pdf.p7s
ANEXA DNSH.pdf.p7s
Caiet de sarcini servicii de asistenta tehnica.pdf.p7s
Caiet de sarcini servicii de proiectare.pdf.p7s
Contract de servicii - propunere.pdf.p7s
6. Formulare.doc.p7s