CN1051900
Edificarea unui Centru Cultural Multifuncțional în Municipiul Oradea, județul Bihor
Informații generale
Tip
Anunt de participare
Data publicării
09.02.2023, 10:27
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Denumire
JUDETUL BIHOR
Județ
Bihor
Adresă
Strada: Traian, nr. 5
Telefon
+40 259441317
Email
Site web
www.cjbihor.ro
Titlu licitație
Edificarea unui Centru Cultural Multifuncțional în Municipiul Oradea, județul Bihor
Descriere succintă
Imobilul este amplasat în intravilanul Municipiului Oradea
Construcția se încadrează la Categoria de importanță –C-(conform HGR nr.766/1997).
Clasa de importanță – II-(conform Codului de proiectare seismică P100/1-2013).
Regim de înălțime propus D/S+P +1E+un etaj parțial intermediar.
În vederea realizării obiectivului de investiții sunt necesare următoarele tipuri principale de lucrări:
-Construire clădire Centru Cultural Multifuncțional
-Asigurare utilități, rețele exterioare
-Amenajare acces din drum public și platforme carosabile
-Amenajare alei și platforme pietonale
-Amenajare spații verzi
-Organizare de șantier
Principalele funcțiuni ale clădirii:
-Sală principală cu aproximativ 1077 locuri
-2 Săli secundare cu maxim 350 de locuri în picioare și posibilitatea de amplasare a maxim 300 de scaune
-Spații de alimentație publică
-Foaier
-Spații administrative
-Spații de circulație
Durata contractului: 32 luni.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este cu 25 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste un termen limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, dupa cum urmeaza: termenul - limita este cu 11 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Precizam ca termenul de raspuns la clarificari nu afecteaza dreptul operatorilor economici de a adresa solicitari de clarificare pe parcursul intregii perioade care se scurge de la momentul publicarii Anuntului de Participare si pana la termenul limita cu 11 zile anterior termenului limita de depunere a ofertelor. Cu toate acestea, avand in vedere faptul ca Autoritatea Contractanta are obligatia de a raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare, sens in care aceasta trebuie sa isi aloce un termen rezonabil pentru procesarea solicitarilor de clarificarea si formularea raspunsurilor care se impun, Autoritatea Contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare adresate de operatorii economici in intervalul de la publicarea Anuntului de Participare si pana la data la care se implineste termenul cu 25 de zile anterior datei limita de depunere a ofertelor. Termenele de primire și de răspuns la clarificari au fost stabilite astfel incat operatorii economici sa aiba o perioada adecvata pentru analizarea documentatiei de atribuire si, ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma raspunsurilor oferite de Autoritatea Contractanta.
Cod CPV principal
45212300-9
Număr de referință
4244997/2022
Valoare estimată
91481529.43
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este cu 25 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste un termen limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, dupa cum urmeaza: termenul - limita este cu 11 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Precizam ca termenul de raspuns la clarificari nu afecteaza dreptul operatorilor economici de a adresa solicitari de clarificare pe parcursul intregii perioade care se scurge de la momentul publicarii Anuntului de Participare si pana la termenul limita cu 11 zile anterior termenului limita de depunere a ofertelor. Cu toate acestea, avand in vedere faptul ca Autoritatea Contractanta are obligatia de a raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare, sens in care aceasta trebuie sa isi aloce un termen rezonabil pentru procesarea solicitarilor de clarificarea si formularea raspunsurilor care se impun, Autoritatea Contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare adresate de operatorii economici in intervalul de la publicarea Anuntului de Participare si pana la data la care se implineste termenul cu 25 de zile anterior datei limita de depunere a ofertelor. Termenele de primire și de răspuns la clarificari au fost stabilite astfel incat operatorii economici sa aiba o perioada adecvata pentru analizarea documentatiei de atribuire si, ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma raspunsurilor oferite de Autoritatea Contractanta.
Monedă
RON
Locul
Oradea Bihor
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
23.03.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
23.09.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
6
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
Model Acord Contractual .docx.p7s
CONDITII SPECIFICE .docx.p7s
CONDITII GENERALE.docx.p7s
Caiet de sarcini.pdf.p7s
02.1Liste cantitati lucrari, utilaje, echipamente, dotari_Part1.pdf.p7s
02.2Liste cantitati lucrari, utilaje, echipamente, dotari_Part2.pdf.p7s
02.3Liste cantitati lucrari, utilaje, echipamente, dotari_Part3.pdf.p7s
03. F5 - FISE TEHNICE ECHIPAMENTE UTILAJE.zip.p7s
03.pd.zip.p7s
03.ps.zip.p7s
03.Sanitare.zip.p7s
04. F5 - FISE TEHNICE DOTARI.zip.p7s
03.Electrice si Curenti Slabi 3.zip.p7s
03.Electrice si Curenti slabi 2.zip.p7s
REZISTENTA.Parti Desenate 1.zip.p7s
REZISTENTA.Parti Desenate.zip.p7s
REZISTENTA.Parti Desenate 0.zip.p7s
referat PT-DE ARH cerinte .pdf.p7s
referat PT-DE ARH-foc.pdf.p7s
REZISTENTA.Parti desenate 2.zip.p7s
REZISTENTA.Parti Scrise.zip.p7s
04.DESFUMARE.zip.p7s
04.DETECTIE.zip.p7s
04.referat PT-DE stingere incendiu.pdf.p7s
04.STINGERE.zip.p7s
05.PARTI DESENATE.zip.p7s
05.PARTI SCRISE.zip.p7s
05.referat PT-DE DRUM.pdf.p7s
06 DOCUMENTATIE ORAGNIZARE SANTIER.zip.p7s
ARHITECTURA.PARTI DESENATE.zip.p7s
ARHITECTURA.PARTI SCRISE.zip.p7s
ARTHITECTURA.PARTI DESENATE 2.zip.p7s
BORDEROU GENERAL- PT-DE.pdf.p7s