CN1052014
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de intreținere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM - DRM (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0).
Informații generale
Tip
Anunt de participare
Data publicării
13.02.2023, 13:32
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Denumire
Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Județ
Bucureşti
Adresă
Strada: Lucian Blaga, nr. 4
Telefon
+40 372845002
Fax
+40 372845599-402
Email
Site web
www.ancom.ro
Titlu licitație
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de intreținere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM - DRM (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0).
Descriere succintă
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de intreținere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii, pentru autovehiculele din dotarea ANCOM-DRM (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0) in conformitate cu cerințele minime obligatorii prevăzute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini. Achiziția este impărțită in 3 (trei) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini. Valoarea estimată a contractelor este cuprinsă intre: 84.000,00 lei, fara TVA, si 131.000,00 lei, fara TVA, (valoarea minimă a intervalului reprezintă valoarea estimată a contractelor până la data de 31.12.2023, iar valoarea maximă reprezintă valoarea estimată a contractelor ce conține si valoarea posibilelor suplimentări), din care:
- pentru lotul 1 intre 40.000,00 lei fara TVA si 60.000,00 lei fara TVA;
- pentru lotul 2 intre 30.000,00 lei fara TVA si 50.000,00 lei fara TVA;
- pentru Lotul 3 intre 14.000,00 lei fara TVA si 21.000,00 lei fara TVA; Precizari cu privire la valoarea estimata pentru fiecare lot in parte:
i) Valoarea minima a intervalului aferent unui lot de mai sus reprezinta valoarea estimata a contractului pana la data de 31.12.2023, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata a contractului ce contine si valoarea posibilelor suplimentari prevazute la pct. ii) de mai jos;
ii) Autoritatea contractanta are dreptul de a prelungi contractul de achizitie publica aferent unui lot, cu o perioada suplimentara de 4 (patru) luni, in conditiile prevazute la art. 165 alin. (1) din Normele aprobate prin H.G. nr. 395/2016 si in conditiile existentei resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.
Valoarea estimata a acestor suplimentari pentru fiecare lot in parte este urmatoarea:
- pentru lotul 1 – 20.000,00 lei fara TVA;
- pentru lotul 2 – 20.000,00 lei fara TVA;
- pentru lotul 3 – 7.000,00 lei fara TVA; Autoritatea contractanta va rapunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari: in a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit in Anuntul de participare pentru depunerea ofertelor.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 20
Contractele aferente anului 2023 urmează a intra în vigoare cu data de 01.05.2023. În situația în care derularea procedurii de achiziție nu permite intrarea în vigoare a contractelor cu data de 01.05.2023, acestea vor intra în vigoare la o dată ulterioară în funcție de finalizarea procedurii de atribuire.
Cod CPV principal
50112000-3
Număr de referință
GSS02/2023
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Lotul nr. 1 - Servicii de intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii, pentru autovehiculele din dotarea ANCOM - DRM (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0) – Autovehicule Dacia – 24 buc.
Informații suplimentare
Pentru Lotul nr. 1, valoarea estimată a contractului este cuprinsă intre 40.000,00 lei, fara TVA, si 60.000,00 lei, fara TVA. Valoarea minimă a intervalului reprezintă valoarea estimată a contractului până la data de 31.12.2023, iar valoarea maximă reprezintă valoarea estimată a contractului ce conține si valoarea posibilelor suplimentări (4 luni), in conditiile prevazute la art. 165 alin. (1) din Normele aprobate prin H.G. nr. 395/2016 si in conditiile existentei resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.
Monedă
RON
Locul
Conform specificatiilor din Caietul de sarcini
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Număr
3
Titlu
Lotul nr. 3 - Servicii de intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii, pentru autovehiculele din dotarea ANCOM - DRM (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0) - Autovehicule Mercedes Sprinter – 2 buc.
Informații suplimentare
Pentru Lotul nr. 3, valoarea estimată a contractului este cuprinsă intre 14.000,00 lei, fara TVA, si 21.000,00 lei, fara TVA. Valoarea minimă a intervalului reprezintă valoarea estimată a contractului până la data de 31.12.2023, iar valoarea maximă reprezintă valoarea estimată a contractului ce conține si valoarea posibilelor suplimentări (4 luni), in conditiile prevazute la art. 165 alin. (1) din Normele aprobate prin H.G. nr. 395/2016 si in conditiile existentei resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.
Monedă
RON
Locul
Conform specificatiilor din Caietul de sarcini
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Număr
2
Titlu
Lotul nr. 2 - Servicii de intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii, pentru autovehiculele din dotarea ANCOM - DRM (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0) - Autovehicule Renault, Nissan – 2 buc.
Informații suplimentare
Pentru Lotul nr. 2, valoarea estimată a contractului este cuprinsă intre 30.000,00 lei, fara TVA, si 50.000,00 lei, fara TVA. Valoarea minimă a intervalului reprezintă valoarea estimată a contractului până la data de 31.12.2023, iar valoarea maximă reprezintă valoarea estimată a contractului ce conține si valoarea posibilelor suplimentări (4 luni), in conditiile prevazute la art. 165 alin. (1) din Normele aprobate prin H.G. nr. 395/2016 si in conditiile existentei resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.
Monedă
RON
Locul
Conform specificatiilor din Caietul de sarcini
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
21.03.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
21.09.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
6
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
Sectiunea 2 - CAIET DE SARCINI service AUTO 2023 DRM_1.doc.p7s
Sectiunea 3 - Clauze contractuale service auto DRM 2023.doc.p7s
Sectiunea 4 - Formulare service auto DRM 2023.doc.p7s
Informatii privind constituirea garantiei de participare service auto DRM.docx.p7s