CN1052057
„Digitalizarea activităţii SC Compania de Apă SA Oradea prin achizitie de echipamente tehnologice si functionale cu montaj inclus (contoare+software)”
Informații generale
Tip
Anunt de participare
Data publicării
14.02.2023, 09:53
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 99/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 99/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Apă
Autorități contractante
Denumire
COMPANIA DE APA ORADEA S.A.
Județ
Bihor
Adresă
Strada: Zamfirescu Duiliu, nr. 3
Telefon
+40 0259436934
Fax
+40 259432576
Site web
www.apaoradea.ro
Titlu licitație
„Digitalizarea activităţii SC Compania de Apă SA Oradea prin achizitie de echipamente tehnologice si functionale cu montaj inclus (contoare+software)”
Descriere succintă
Obiectul contractului îl constituie „Digitalizarea activităţii SC Compania de Apă SA Oradea prin achizitie de echipamente tehnologice si functionale cu montaj inclus (contoare+software)” (furnizare contoare, montaj contoare, soft citire contoare, instalarea unei platform software MDM și instruirea personalului achizitorului).
SC Compania de Apa Oradea S.A. are în vedere creșterea gradului de digitalizare a activității sale, pentru a-și optimiza și eficientiza activitatea și a reduce pierderile și risipa de apă.
Astfel, Compania de Apă Oradea SA își propune implementarea platformelor software pentru colectarea, integrarea şi managementul (MDM) datelor înregistrate de contoare, montarea de contoare de sectorizare și înlocuirea de contoare mecanice cu contoare inteligente de apă rece, echipate cu modul de comunicație radio. Zona propusă pentru dezvoltarea infrastructurii de digitalizare este toată aria de operare a SC Compania De Apă Oradea SA iar zona propusă pentru modernizarea sistemului de monitorizare (ZM) este în: Ceica, Drăgești, Hidişelu de Sus, Lăzăreni, Nojorid, Oșorhei si Sânmartin. Durata de implementare a contractului este de 6 (sase) luni de la semnarea de ambele părţi, la care se adaugă minim 60 (șaizeci) luni perioada de garanție, (sau 84 luni). Implementarea contractului (furnizare contoare, montaj contoare, soft citire contoare, instalarea unei platform software MDM și instruirea personalului achizitorului se vor realiza conform documentației de atribuire. 1.Răspunsul consolidat, va fi postat astfel:
-EC va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate până în a 15–a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor;
-EC va transmite raspunsul consolidat 1 la solicitarile de clarificari in a 13-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. 2. Pentru eventualele clarificări, DOAR ale răspunsului consolidat 1:
-EC va răspunde solicitărilor de clarificări adresate până în a 10–a zi, inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor;
-EC va transmite raspunsul consolidat 2 la solicitarile de clarificari in a 8-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.
Cod CPV principal
51300000-5
Număr de referință
RO 54760/S1/2023
Valoare estimată
9676378.24
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Structura contractului de finanțare, are cuprinsă valoarea investiției, cu următoarea detaliere a sursei de finanțare:
- Sursa de Finanțare: 85% Fondul de coeziune, 13% buget de stat și 2% buget local
În conformitate cu regulile specific proiectelor generatoare de venituri, se aplică structura de finanțare cu rata forfetară de 6% suportată de către beneficiarul proiectului Alte informatii
CLAUZA SUSPENSIVA
Procedura de atribuire a contractului de achiziție publică este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de aprobarea finanțării. Având în vedere dispozițiile Legii 99/2016 privind achizițiile publice cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care se respectă dispozițiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența privind finanțele publice.
În cazul în care, indiferent de motive, aprobarea finanțării din fondurile de la Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene prin Programul Operational Infrastructura Mare (POIM) nu se realizează pe o perioada de 3 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art.225 alin 1 lit c teza II din Legea 99/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică.
Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 3 luni, astfel încât, in cazul in care condiția semnării contractului de finanțare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata
Monedă
RON
Locul
Aria de operare a SC Compania De Apă Oradea SA iar zona propusă pentru modernizarea sistemului de monitorizare (ZM) este în: Ceica, Drăgești, Hidişelu de Sus, Lăzăreni, Nojorid, Oșorhei si Sânmartin.
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
22.03.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
22.09.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
6
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
Modele_formulare_orientative.docx.p7s
Caiet de sarcini.rar.p7s
Model Clauze contractuale.doc.p7s