CN1052076

Servicii de proiectare - proiect tehnic și detalii de execuție, execuție lucrări și asistență tehnică din partea proiectantului pe perioada execuției lucrărilor pentru obiectivul de investitii: “Reabilitarea prin consolidare, extindere și reconfigurare interioară a sediului administrativ al Înaltei Curți de Casație și Justiție, str. Batiștei, nr. 25, sector 2, municipiul București”

Informații generale

Tip
Anunt de participare
Data publicării
14.02.2023, 17:06
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Constructii si amenajari teritoriale
Autorități contractante
Denumire
COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII SA
Județ
Bucureşti
Adresă
Strada: Piata Natiunilor Unite, nr. 9, Punct de lucru Str Povernei nr 1-3 sector 1
Telefon
+4 0219022
Fax
+40 0213167381
Site web
www.cni.ro
Titlu licitație
Servicii de proiectare - proiect tehnic și detalii de execuție, execuție lucrări și asistență tehnică din partea proiectantului pe perioada execuției lucrărilor pentru obiectivul de investitii: “Reabilitarea prin consolidare, extindere și reconfigurare interioară a sediului administrativ al Înaltei Curți de Casație și Justiție, str. Batiștei, nr. 25, sector 2, municipiul București”
Descriere succintă
Servicii de proiectare - proiect tehnic și detalii de execuție, execuție lucrări și asistență tehnică din partea proiectantului pe perioada execuției lucrărilor pentru obiectivul de investitii: “Reabilitarea prin consolidare, extindere și reconfigurare interioară a sediului administrativ al Înaltei Curți de Casație și Justiție, str. Batiștei, nr. 25, sector 2, municipiul București” Valoarea estimata maxima este de 63.369.736,91 lei fara TVA, compusa din Valoarea estimata minima 60.375.550,01 lei fara TVA + Valoarea aferenta lucrarilor suplimentare conf art. 104 alin. (8) din Legea 98/2016 – 2.994.186,90 lei fara TVA. Valoare estimata a contractului este de 60.375.550,01 lei, fara TVA, respectiv: - Cap. 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica a proiectantului: 2.007.000 lei, fara TVA; - Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 57.200.000 lei, fara TVA; Subcap. 4.1 – Constructii si instalatii: 38.375.487,63 lei, fara TVA; Subcap. 4.2 – Montaj: 576.179,33 lei, fara TVA; Subcap. 4.3 – Utilaje cu montaj: 5.833.272,72 lei, fara TVA; Subcap. 4.4 - Utilaje fără montaj: 639.652,66 lei, fara TVA; Subcap. 4.5 - Dotări: 11.775.407,66 lei, fara TVA; - Cap. 5 – Organizare de santier: 1.168.550,01 lei, fara TVA; Subcap. 5.1.1 – Lucrari aferente constructii instalatii: 973.791,67 lei, fara TVA; Subcap. 5.1.2 – Cheltuieli conexe: 194.758,33 lei, fara TVA; NOTA In baza dispozitiilor art. 104 alin. (8) din Legea nr. 98/2016 actualizata Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a aplica procedura de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare in situatia in care, in executie apar lucrari noi care constau in repetarea unor lucrari similare prevazute in contractul initial. Valoarea prevazuta pentru aceste lucrari este in limita a 2.994.186,90 lei fara TVA. Aceasta valoare este suplimentara valorii ce va fi ofertata in Graficul de esalonare a Preturilor (propunerea financiara) si va fi folosita de autoritatea contractanta exclusiv pentru achizitionarea eventualelor lucrari suplimentare de arhitectura si structura, ce se vor dovedi necesare pentru finalizarea obiectivului de investitii si care nu au facut obiectul documentatiei de atribuire (Caiet de Sarcini, DALI, Expertize Tehnice, Studii de Specialitate) respectiv a ofertei, fiind identificate in faza de executie a lucrarilor dupa realizarea activitatilor de desfaceri, decopertari, demontari, etc. Decontarea lucrarilor suplimentare ce vor face obiectul procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare se va realiza in baza cantitatilor real executate stabilite prin dispozitii de santier si confirmate de dirigintele de santier. Valorea acestor lucrari se va stabili pe baza urmatoarelor principii: a) elemente similare si relevante din Contract, daca exista; b) estimari rezonabile de Costuri la care se adauga un profit rezonabil; si c) preturi de piata”. Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 7 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Cod CPV principal
45200000-9
Număr de referință
14273221_2023_PAAPD1385503
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Durata prevazuta la II.2.7 este compusa din : proiectare (3 luni - 90 de zile), executia (15 luni - 450 de zile) si perioada de garantie de buna executie a lucrarilor (60 luni)
Monedă
RON
Locul
str. Batiștei, nr. 25, sector 2, municipiul București
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
07.03.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
07.03.2024, 00:00
Disponibilitate (luni)
12
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
Contract PE FIDIC HOTARARE 1347 DIN 2022 ICCJ dupa analiza tehnic partea 2.docx.p7s
Formulare.doc.p7s
DT.7z.001.p7s
DT.7z.002.p7s
DT.7z.003.p7s