CN1052085
Furnizare materiale de constructii – materiale de imbracare: linoleum, mocheta, accesorii parchet - SAIFI 2023-2025
Informații generale
Tip
Anunt de participare
Data publicării
15.02.2023, 08:05
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Altele
Autorități contractante
Denumire
Regia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat Bucuresti
Județ
Bucureşti
Adresă
Sos Fabrica de Glucoza nr 3A, sector 2
Telefon
+40 214091224
Fax
+40 214091209
Email
Site web
https://www.apps.ro/
Titlu licitație
Furnizare materiale de constructii – materiale de imbracare: linoleum, mocheta, accesorii parchet - SAIFI 2023-2025
Descriere succintă
„Furnizare materiale de constructii – materiale de imbracare: linoleum, mocheta, accesorii parchet - SAIFI 2023-2025” - Codul de clasificare CPV: 441100000-1 materiale de constructii
cu o valoare estimată de: 798.810,00 Ron Autoritatea contractantă va încheia, un acord-cadru cu un singur operator economic, pe o perioadă de 24 luni Valoare estimată de 798.810,00 Ron
Valoarea estimată minimă și maximă a acordului - cadru este de:
- min. 989,00 lei max. 798.810,00 lei Frecvenţa şi valoarea contractelor care urmează să fie atribuite: incheierea contractelor subsecvente se va face numai in funcţie de necesităţile efective ale autorităţii contractante, cantităţile minime şi maxime fiind estimative.
Cantitati minime si maxime ale acordului-cadru: Se va achizitiona: minim un produs/UM si cantitatea maxima de produse posibil a se achizitiona mentionata detaliat in Anexa Caietului de Sarcini.
Estimari cantitati minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru: Vor face obiectul unui singur contract subsecvent minim un produs/UM pentru fiecare pozitie in parte inscrisa in Anexa Caietului de sarcini si 1/2 din cantitatea maxima de produse posibil a se achizitiona cantitatea mentionata in Anexa Caietului de Sarcini, avand in vedere faptul ca este estimata cantitatea maxima necesara a se achizitiona pentru o perioada de 24 de luni, respectiv cantitatea impartita la 2 ani. Valoarea estimată a celui mai mic și celui mai mare contract subsecvent este de:
- min. 925,00 lei max. 399.405,00 lei. Calendar estimativ (frecvența și valoarea contractelor care urmează să fie atribuite): anual in functie de resursele bugetare. Termenul limita pana la care operatorii economici pot solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire va fi de 15 zile fata de data limita de depunere a ofertelor.
Termenul pana la care autoritatatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare in legatura cu documentatia de atribuire va fi de 10 zile fata de data limita de depunere a ofertelor.
Cod CPV principal
44100000-1
Număr de referință
RO2351555/2023/ pozitia 12
Valoare estimată
798810
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Monedă
RON
Locul
Strada Maguricea nr.2-4, sector 2.
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
20.03.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
20.09.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
6
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
Caiet de sarcini-semnat.pdf
Anexa 1 - Caiet de sarcini-semnat.pdf
Anexa 2 - Caiet de sarcini - MOSTRE-semnat.pdf
Formulare-semnat.pdf
Anexa F11-semnat.pdf
Anexa F12-semnat.pdf
Propunere Acord Cadru-semnat.pdf
Propunere Contract Subsecvent-semnat.pdf