CN1048422

Achiziție servicii și produse pentru „Implementare Platformă informatică integrată pentru simplificarea procedurilor administrative și reducerea birocrației pentru cetățeni în domeniul competențelor partajate, în cadrul Primăriei Municipiului Făgăraș” proiect ” Sisteme și standarde comune în administrația publică local a Municipiului Făgăraș” Cod SIPOCA/SMIS2014+: 1212/155079

Informații generale

Tip
Anunt de participare
Data publicării
18.10.2022, 08:40
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Denumire
PRIMARIA MUNICIPIULUI FAGARAS
Județ
Braşov
Adresă
Strada: Republicii, nr. 3
Telefon
+40 368402949 / 123
Fax
+40 0368402805
Site web
www.primaria-fagaras.ro
Titlu licitație
Achiziție servicii și produse pentru „Implementare Platformă informatică integrată pentru simplificarea procedurilor administrative și reducerea birocrației pentru cetățeni în domeniul competențelor partajate, în cadrul Primăriei Municipiului Făgăraș” proiect ” Sisteme și standarde comune în administrația publică local a Municipiului Făgăraș” Cod SIPOCA/SMIS2014+: 1212/155079
Descriere succintă
Această achiziție se realizează în contextul implementării de către UAT Municipiul Făgăraș a proiectului: ”Sisteme si standarde comune în administrația publică locala a Municipiului Făgăraș (cod SMIS: 155079)”, finanțat în cadrul cererii de proiect CP16/2021 less Fundamentarea deciziilor, planificare strategică și măsuri de simplificare pentru cetățeni la nivelul administrației publice locale din regiunile mai puțin dezvoltate, Cod apel: POCA/972/2/1/Introducerea de sisteme și standarde comune în administrația publică locală ce optimizează procesele orientate către beneficiari în concordanță cu SCAP. Obiectivul general al proiectului constă în creșterea performanței organizaționale, consolidarea capacității instituționale și eficientizarea activității la nivelul Municipiului Făgăraș prin simplificarea procedurilor administrative și reducerea birocrației pentru cetățeni, implementând măsuri din perspectiva back-office și front-office pentru serviciile publice livrate de primărie, vizând competențele partajate. Valoarea estimată a contractului de achiziție este de: 2.199.000,00 lei fără TVA  960.000,00 lei fără TVA– Pachet licențe Platformă integrată front-office și back-office pentru servicii electronice partajate,  109.000,00 lei fără TVA - Terminal interactiv self-service pentru depunere/eliberare documente aferente competențelor partajate,  1.110.000,00 lei fără TVA – Servicii IT de implementare funcționalități specifice platformă integrată pentru competențe partajate  20.000,00 lei fără TVA - Instruirea utilizatorilor și administratorilor soluțiilor informatice În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificările și completările ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziție publică are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire este de 16 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă stabilește ca termenul limită în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificări sau informații suplimentare, este în a 11 a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Cod CPV principal
72500000-0
Număr de referință
529492990
Valoare estimată
2199000
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Monedă
RON
Locul
Municipiul Făgăraș
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
05.12.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
05.03.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
3
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
Aviz_CTE-semnat.pdf.p7s
Caiet_sarcini_50663_09.09.2022_155079-semnat.pdf.p7s
Formulare-semnat.docx.p7s
Contract_servicii-semnat.doc.p7s