CN1048516

Servicii inchiriere utilaje (excavator pe pneuri, repartizator mixturi asfaltice pe senile, incarcator frontal, cilindru compactor terasier) pentru Sectia Productie a DRDP Cluj - Acord cadru 2 ani

Informații generale

Tip
Anunt de participare
Data publicării
20.10.2022, 07:44
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Constructii si amenajari teritoriale
Autorități contractante
Denumire
COMPANIA NATIONALA DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A. prin D.R.D.P Cluj
Județ
Cluj
Adresă
Strada Decebal, nr. 128
Telefon
+40 264432415
Fax
+40 264432446
Site web
www.drdpcluj.ro
Titlu licitație
Servicii inchiriere utilaje (excavator pe pneuri, repartizator mixturi asfaltice pe senile, incarcator frontal, cilindru compactor terasier) pentru Sectia Productie a DRDP Cluj - Acord cadru 2 ani
Descriere succintă
Servicii inchiriere utilaje (excavator pe pneuri, repartizator mixturi asfaltice pe senile, incarcator frontal, cilindru compactor terasier) pentru Sectia Productie a DRDP Cluj - Acord cadru 2 ani Valoare minima 137.000,00 lei fara TVA Valoare maxima 5.830.000,00 lei fara TVA , din care: Lot 1 -valoare min – 29.000,00 lei fara TVA -max – 1.450.000,00 lei fara TVA valoarea celui mai mic contract subsecvent - 14.500 lei fara TVA valoarea celui mai mare contract subsecvent – 188.500.00 lei fara TVA Lot 2 -valoare min – 48.000,00 lei fara TVA – max – 1.680.000,00 lei fara TVA valoarea celui mai mic contract subsecvent - 24.000,00 lei fara TVA valoarea celui mai mare contract subsecvent – 240.000,00 lei fara TVA Lot 3-valoare min – 27.000,00 lei fara TVA – max – 1.215.000,00 lei fara TVA valoarea celui mai mic contract subsecvent - 13.500,00 lei fara TVA valoarea celui mai mare contract subsecvent – 162.000,00 lei fara TVA Lot 4-valoare min – 33.000,00 lei fara TVA – max – 1.485.000,00 lei fara TVA valoarea celui mai mic contract subsecvent - 16.500,00lei fara TVA valoarea celui mai mare contract subsecvent – 198.000,00 lei fara TVA Cantitatile minime si maxime ale acordurilor cadru si a contractelor subsecvente sunt conform Listelor de cantitati anexate la Caietul de sarcini. Se vor incheia contracte subsecvente (min 1 - max 4) aferente acordului cadru in functie de fondurile alocate. Prezentul acord –cadru nu reprezinta baza legala pentru angajarea fondurilor publice. In baza acestui acord-cadru se vor atribui contracte subsecvente care constituie temei legal pentru plata. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a modifica contractul potrivit art. 221 din Legea 98/2016, cu conditia ca aceste modificari sa nu se incadreze in prevederile art. 221 alin. 7 din Legea 98/2016, adica nu reprezinta o modificare substantiala. Clauze de revizuire cf. art. 221 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 98/2016, care anticipează eventualele modificări ce pot interveni în derularea contractului sunt urmatoarele: A. Partile contractului - din punct de vedere al schimbarii denumirii, al statutului, ale actionariatului, al formei societatii, care nu atrag crearea unei personae juridice noi, al schimbarii sediului social; - privind posibilitatea inlocuirii contractantului initial B. Pretul contractului - Preţul contractului poate fi ajustat prin actualizare in cazul in care au loc modificari legislative sau au fost emise de catre autoritatile locale acte administrative care au ca obiect instituirea, modificarea sau renuntarea la anumite taxe/impozite locale al caror efect se reflecta in cresterea/diminuarea costurilor pe baza carora s-au fundamentat preturile ofertate si in alte situaii prevazute de lege si conform formulei de ajustare. C. Modalitati de plata: in cazul unor eventuale modificari legislative; A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este cu 18 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. B. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste un singur termen limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare in a 10-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. *Orice solicitare de clarificari transmisa dupa data mentionata la punctul A) se va considera tardiva.
Cod CPV principal
60182000-7
Număr de referință
16054368/2022/ 4017/S/1+2
Valoare estimată
5830000
Monedă
RON
Loturi
Număr
2
Titlu
LOT 2 - Servicii inchiriere- Repartizator mixtura pe senile;
Informații suplimentare
Sursa 1 + 2 : Transferuri de la Bugetul Statului pentru activitatea de Intretinere + Venituri proprii
Monedă
RON
Locul
RAZA DRDP CLUJ
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Număr
1
Titlu
- LOT 1 -Servicii inchiriere - Excavator pe pneuri min 14 to;
Informații suplimentare
Sursa 1 + 2 : Transferuri de la Bugetul Statului pentru activitatea de Intretinere + Venituri proprii
Monedă
RON
Locul
PE RAZA DRDP CLUJ
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Număr
4
Titlu
LOT 4 - Servicii inchiriere-Cilindru Terasier.
Informații suplimentare
Sursa 1 + 2 : Transferuri de la Bugetul Statului pentru activitatea de Intretinere + Venituri proprii
Monedă
RON
Locul
RAZA DRDP CLUJ
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Număr
3
Titlu
LOT 3 - Servicii inchiriere - Incarcator frontal cupa min 2 mc;
Informații suplimentare
Sursa 1 + 2 : Transferuri de la Bugetul Statului pentru activitatea de Intretinere + Venituri proprii
Monedă
RON
Locul
RAZA DRDP CLUJ
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
23.11.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
23.03.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
4
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
Acord cadru - model_signed.pdf
Caiet de sarcini_signed.pdf
Formulare-inchiriere utilaje.doc.p7s
Sect. II- Instructiuni pt. ofertanti.docx.p7s
Subsecvent - model_signed.pdf