CN1048541
Dotarea unitatilor de invatamant din comuna Cernica cu echipamente de protectie si dispozitive medicale
Informații generale
Tip
Anunt de participare
Data publicării
20.10.2022, 10:56
Stare procedura
Anulata
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Denumire
COMUNA CERNICA
Județ
Ilfov
Adresă
Strada: Strada Bizantului, nr. 105
Telefon
+4 0734229525
Fax
+40 213695308
Email
Site web
http://cernica.informare.ro/
Titlu licitație
Dotarea unitatilor de invatamant din comuna Cernica cu echipamente de protectie si dispozitive medicale
Descriere succintă
In cadrul proiectului „Dotarea unitatilor de invatamant din comuna Cernica cu echipamente de protectie si dispozitive medicale” - cod SMIS: 149954 se vor încheia 4 contracte de furnizare corespunzătoare celor 4 loturi precizate anterior
prin care se vor achiziționa echipamente de protectie personala si dezinfectanti, astfel:
Lot 1: Pachet dezinfectare;
Lot 2: Pachet teste COVID;
Lot 3: Pachet sisteme automate de dezinfectie;
Lot 4: Pachet materiale de protectie. Termenul-limita de raspuns din partea autoritatii contractante la solicitarile de clarificari ale operatorilor economici este de 11 zile inainte de data - limita de depunere a ofertelor.
Termenul-limita de transmitere a solicitarilor de clarificari din partea operatorilor economici este de 15 zile inainte de data - limita de depunere a ofertelor.
Cod CPV principal
33631600-8
Număr de referință
SICAP/04/2022
Valoare estimată
2163925
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
LOT 1- Pachet dezinfectare
Informații suplimentare
Contractul este finantat din fonduri europene nerambursabile alocate in cadrul Programului Operational Infrastructurã Mare 2014-2020, Axa Prioritarã 10 - Protejarea sanatatii populatiei în contextul crizei sanitare cauzate de COVID-19, cresterea eficientei energetice si utilizarea surselor regenerabile de energie, Obiectivul Specific 10.1 Sprijinirea ameliorãrii efectelor provocate de crizã în contextul pandemiei de Covid-19 si al consecintelor sale sociale.
Plata facturilor se va face cu OP.
Monedă
RON
Valoarea
667700
Locul
Produsele se vor livra la sediul autoritatii contractante.
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
2
Titlu
Lot 2 – Pachet teste COVID
Informații suplimentare
Contractul este finantat din fonduri europene nerambursabile alocate in cadrul Programului Operational Infrastructurã Mare 2014-2020, Axa Prioritarã 10 - Protejarea sanatatii populatiei în contextul crizei sanitare cauzate de COVID-19, cresterea eficientei energetice si utilizarea surselor regenerabile de energie, Obiectivul Specific 10.1 Sprijinirea ameliorãrii efectelor provocate de crizã în contextul pandemiei de Covid-19 si al consecintelor sale sociale.
Plata facturilor se va face cu OP.
Monedă
RON
Valoarea
140700
Locul
Produsele se vor livra la sediul autorității contractante.
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
3
Titlu
LOT 3 - Pachet sisteme automate de dezinfectie
Informații suplimentare
Contractul este finantat din fonduri europene nerambursabile alocate in cadrul Programului Operational Infrastructurã Mare 2014-2020, Axa Prioritarã 10 - Protejarea sanatatii populatiei în contextul crizei sanitare cauzate de COVID-19, cresterea eficientei energetice si utilizarea surselor regenerabile de energie, Obiectivul Specific 10.1 Sprijinirea ameliorãrii efectelor provocate de crizã în contextul pandemiei de Covid-19 si al consecintelor sale sociale.
Plata facturilor se va face cu OP.
Monedă
RON
Valoarea
1033400
Locul
Echipamentele se vor livra la sediul autorității contractante.
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
4
Titlu
LOT 4 - Pachet Materiale de protectie
Informații suplimentare
Contractul este finantat din fonduri europene nerambursabile alocate in cadrul Programului Operational Infrastructurã Mare 2014-2020, Axa Prioritarã 10 - Protejarea sanatatii populatiei în contextul crizei sanitare cauzate de COVID-19, cresterea eficientei energetice si utilizarea surselor regenerabile de energie, Obiectivul Specific 10.1 Sprijinirea ameliorãrii efectelor provocate de crizã în contextul pandemiei de Covid-19 si al consecintelor sale sociale.
Plata facturilor se va face cu OP.
Monedă
RON
Valoarea
322125
Locul
Produsele se vor livra la sediul autorității contractante.
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
23.11.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
23.03.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
4
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
ANEXA 1 LOT 1.docx.p7s
ANEXA 1 LOT 2.docx.p7s
ANEXA 1 LOT 3.docx.p7s
ANEXA 1 LOT 4.docx.p7s
CAIET DE SARCINI.docx.p7s
DRAFT CONTRACT DE FURNIZARE.docx.p7s
MODEL FORMULARE .docx.p7s