CN1048625
,,Servicii de elaborare PUZ, SF, PAC/DTAC, PTE și asistență tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investiții: ,,Varianta ocolitoare Zalău Nord - Alternativa pentru descongestionarea traficului rutier pe DN 1H în localitățile Zalău, Crișeni, Hereclean”
Informații generale
Tip
Anunt de participare
Data publicării
24.10.2022, 08:41
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Denumire
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA ZONA METROPOLITANA ZALAU
Județ
Sălaj
Adresă
Strada: Maniu Iuliu Piata, nr. 11
Telefon
+40 260610550
Fax
+40 260661869
Email
Site web
www.zalausj.ro
Titlu licitație
,,Servicii de elaborare PUZ, SF, PAC/DTAC, PTE și asistență tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investiții: ,,Varianta ocolitoare Zalău Nord - Alternativa pentru descongestionarea traficului rutier pe DN 1H în localitățile Zalău, Crișeni, Hereclean”
Descriere succintă
Contractul de servicii cuprinde serviciul de elaborare PUZ, conform Legii 350/2001, a documentatiilor tehnico-economice (faza SF, PAC/DTAC, PTE, inclusiv verificarea tehnică de calitate a documentaţiilor), conform HG 907/2016 şi a serviciului de asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investiții: ,,Varianta ocolitoare Zalău Nord - Alternativa pentru descongestionarea traficului rutier pe DN 1H în localitățile Zalău, Crișeni, Hereclean”, în concordanță cu Caietul de sarcini nr. 120 din 19.09.2022.
Proiectul are ca scop realizarea unei variante de ocolire pentru descongestionarea traficului rutier în localitățile Zalău, Crișeni și Hereclean, respectiv varianta de ocolire va prelua fluxurile majore care tranzitează zona, în vederea fluidizării traficului prin reducerea timpului de transport, diminuarea blocajelor rutiere, devierea traficului greu și traversarea Municipiul Zalău, localității Crișeni și a localității Hereclean, separând fluxurile de trafic, care generează probleme legate de timpul de tranzitare, poluare atmosferică, afectarea prin vibrații a locuințelor din localitatea Crișeni și accidente rutiere și facilitarea legăturii cu localitățile din zonă.
Termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare cu 11 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Termenul de răspuns la clarificări a fost stabilit astfel încât operatorii economici să aibă o perioada adecvată pentru analizarea documentației de atribuire și ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma răspunsurilor oferite de Autoritatea contractantă.
Procedura de atribuire este iniţiatǎ sub incidenţa unei clauze suspensive (care prevede posibilitatea de anulare a procedurii de atribuire a contractului, în conformitate cu prevederile documentaţiei de atribuire), motiv pentru care autoritatea contractantă își rezervă dreptul de a accepta sau respinge orice ofertă și/sau de a anula întreaga procedură de atribuire, in conformitate cu prevederile Legii nr. 11/2018.
Clauza suspensiva - Procedura de atribuire este iniţiatǎ sub incidenta clauzei suspensive, în sensul cǎ încheierea contractului de achiziţie publicǎ este condiţionatǎ de emiterea formularelor f1 și f23 de către Ministerul Transporturilor și Infrastructurii, respectiv Direcția Generală Organismul Intermediar pentru Transporturi sau dacǎ aceastǎ condiţie nu este ȋndeplinitǎ, de identificarea altei surse de finanțare.
Clauza suspensivǎ are aplicabilitate o perioadǎ de 12 luni de la termenul limitǎ de depunere a ofertelor. Dacǎ condiţia emiterii formularelor f1 și f23 nu este ȋndeplinitǎ sau nu este indentificatǎ o altǎ sursǎ de finanţare ȋn acest termen, procedura de atribuire va fi anulatǎ.
În cazul în care procedura se anulează, ofertanții vor fi notificați de către autoritatea contractantă.
Cod CPV principal
71241000-9
Număr de referință
35064430/2022/B1.2
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Monedă
RON
Locul
La sediul prestatorului
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
25.11.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
25.03.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
4
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
propunere de contract-semnat.pdf
Caiet de sarcini- semnat.pdf
Formulare-semnat.pdf