CN1048703

Achizitia de mobilier

Informații generale

Tip
Anunt de participare
Data publicării
25.10.2022, 11:05
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Ordine si siguranta publica
Autorități contractante
Denumire
UM 0929 Bucuresti
Județ
Bucureşti
Adresă
Strada: Franceză, nr. 48-50
Telefon
+40 377725042
Site web
www.e-licitatie.ro
Titlu licitație
Achizitia de mobilier
Descriere succintă
Furnizare mobilier prin furnizarea, montarea şi instalarea unor obiecte de mobilier, în 10 centre regionale de intervenţie multi-risc,în cadrul proiectului ''Dezvoltarea capacităţii de intervenţie multi-risc'' în vederea desfăşurării activităţii, în condiţii optime, a structurilor care asigură prevenirea şi combaterea situaţiilor de criză, într-un mediu de lucru ergonomic, potrivit activităţii derulate. Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileşte termenul în care operatorii economici pot adresa solicitări de clarificare, respectiv în care aceasta va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/ informaţiilor suplimentare, după cum urmează: 1. Termenul până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire este de 20 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. 2. Autoritatea contractanta va raspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 11 - a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Termenul de răspuns la clarificări a fost stabilit astfel încât operatorii economici să aibă o perioadă adecvată pentru analizarea documentaţiei de atribuire şi, ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma răspunsurilor oferite de Autoritatea Contractantă.
Cod CPV principal
39100000-3
Număr de referință
6/13624359/2022
Valoare estimată
933505.16
Monedă
RON
Loturi
Număr
2
Titlu
Lot 2- Scaun ergonomic
Informații suplimentare
Programul Operaţional Infrastructură Mare 2014 -2020, Axa prioritară 5. Promovarea adaptării la schimbările climatice, prevenirea şi gestionarea riscurilor, OS 5.2. „Consolidarea capacităţii de reacţie în caz de dezastre”, operaţiunea „Creșterea nivelului de pregătire pentru o reacție rapidă și eficientă la dezastre a echipajelor de intervenție”Cod SMIS 140046
Monedă
RON
Valoarea
192000
Locul
Constanta, Ploiesti, Braila, Iasi, Brasov, Craiova, Sibiu, Timisoara, Cluj Napoca, Baia Mare
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
1
Titlu
Lot 1-Mobilier birou
Informații suplimentare
Programul Operaţional Infrastructură Mare 2014 -2020, Axa prioritară 5. Promovarea adaptării la schimbările climatice, prevenirea şi gestionarea riscurilor, OS 5.2. „Consolidarea capacităţii de reacţie în caz de dezastre”, operaţiunea „Creșterea nivelului de pregătire pentru o reacție rapidă și eficientă la dezastre a echipajelor de intervenție”Cod SMIS 140046.
Monedă
RON
Valoarea
741505.16
Locul
Constanta, Ploiesti, Braila, Iasi, Brasov, Craiova, Sibiu, Timisoara, Cluj Napoca, Baia Mare
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
05.12.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
05.06.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
6
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
Sectiunea B - Caiet de Sarcini mobilier pe loturi-semnat.doc.p7s
Sectiunea C - Proiect contract furnizare-semnat.doc.p7s
Sectiunea D Formulare utilizate in cadrul procedurii-semnat.doc.p7s
Sectiunea A - Instructiuni pentru ofertanti-semnat.doc.p7s