CN1048748
CL7 – Extindere si reabilitare statii de epurare in Tulcea si Mahmudia
Informații generale
Tip
Anunt de participare
Data publicării
26.10.2022, 10:14
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 99/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 99/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Apă
Autorități contractante
Denumire
S.C. AQUASERV S.A.
Județ
Tulcea
Adresă
Strada: Rezervorului, nr. 2
Telefon
+40 240524310
Fax
+40 0240524310
Email
Site web
http://www.aquaservtulcea.ro
Titlu licitație
CL7 – Extindere si reabilitare statii de epurare in Tulcea si Mahmudia
Descriere succintă
Lucrarile care fac obiectul documentatiei de atribuire se refera la extinderea/ completarea si reabilitarea statiilor de epurare din aglomerarile Tulcea - Mineri si Mahmudia:
Aglomerarea Tulcea - Mineri:
Statia de epurare
Furnizare si instalare tocator pentru apa uzata bruta, amenajare structura montare tocator
Completare statie de pompare apa uzata bruta
Statie automata receptie vidanje
Bazin de omogenizare amestec vidanjat
Completare bazine biologice cu namol activat
Completare dotari laborator analize de calitate apa uzata
Acoperire platforme depozitare namol deshidratat
Furnizare si instalare generator de energie electrica functionand pe baza de biogaz
Inlocuire conducta evacuare apa epurata
Instalatie ventilatie cladire prelucrare namol
Atelier mecanic
Extindere dispecerat local SCADA.
Aglomerarea Mahmudia:
Statia de epurare
Statie automata receptie vidanje
Completare/ reabilitare obiecte tehnologice
Laborator apa uzata
Extindere dispecerat local SCADA
Realizare foraje de observatie in incinta
Furnizare si instalare generator electric de urgenta
Acoperire platforme depozitare namol deshidratat
Furnizare si instalare sistem de panouri fotovoltaice. Durata contractului va fi de 19 luni (580 zile) de la data emiterii ordinelor de incepere a lucrarilor din care 6 luni ( 183 zile)proiectare.
Numarul de zile până la care Operatorii economici interesati pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor / candidaturilor este de 19 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari / informatiilor suplimentare astfel:
- in a 25- a zi inainte de data limita de depunere a solicitarile de clarificari depuse cu 34 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor;
- in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a solicitarile de clarificari depuse cu 19 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Cod CPV principal
45000000-7
Număr de referință
16775941_2022_PAAPD1352319
Valoare estimată
13754864
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Clauza suspensivă
Finalizarea procedurii de atribuire prin incheierea contractului de achizitie publica este supusa urmatoarei conditii:
Incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de obtinerea/aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri europene nerambursabile, semnarea contractului fiind posibila doar in situatia in care se respecta dispozitiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice.
In cazul in care, indiferent de motive, obtinerea/aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri europene nerambursabile nu se realizeaza in termen de 6 luni dupa termenul limita de depunere a ofertelor , Entitatea Contractanta va aplica prevederile art 225 alin (1) lit c) teza a IIa din Legea nr 99/2016, fiind imposibila incheierea contractului de achizitie publica.
Ofertantii din cadrul acestei proceduri accepta utilizarea conditiei suspensive de mai sus, asumandu-si intreaga raspundere in raport cu eventualele pierderi pe care le-ar putea suferi in situatia descrisa.
Monedă
RON
Locul
JUDETUL TULCEA
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
10.01.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
10.07.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
6
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
Capitol 5 CS Informatii parte din contract.part1.rar.p7s
Capitol 5 CS Informatii parte din contract.part2.rar.p7s
Capitol 4 Caiet de sarcini - Liste.rar.p7s
ANEXA- Fisa de acordare punctaj.docx.p7s
Capitol 6 Informatii care nu fac parte din contract.part1.rar.p7s
Capitol 6 Informatii care nu fac parte din contract.part2.rar.p7s
Capitol 3 Caiet de sarcini-PD_CL7.part1.rar.p7s
Capitol 3 Caiet de sarcini-PD_CL7.part2.rar.p7s
Capitol 3 Caiet de sarcini-PD_CL7.part3.rar.p7s
Capitolul 0 - Formulare rev martie.doc.p7s
F.COLECTARE_DATE_CL7 Epurare Tulcea_Mahmudia.docx.p7s
Capitol 1 Date contract.rar.p7s
Capitol 2 CS Cerintele Autoritatii Contractante.rar.p7s