CN1048849

Acord-cadru de prestare servicii de pază și intervenție cu echipaje mobile

Informații generale

Tip
Anunt de participare
Data publicării
28.10.2022, 09:48
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Protectie sociala
Autorități contractante
Denumire
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Iasi
Județ
Iaşi
Adresă
Strada: Vasile Lupu, nr. 57A
Telefon
+40 232272122
Fax
+40 232279654
Site web
www.dasiasi.ro
Titlu licitație
Acord-cadru de prestare servicii de pază și intervenție cu echipaje mobile
Descriere succintă
Autoritatea contractantă îsi propune prin intermediul prezentei proceduri să achiziționeze servicii de pază și intervenție cu echipaje mobile. Acestea se vor presta cu caracteristicile si in conditiile solicitate in Caietul de sarcini. Acordul-cadru se va incheia cu maxim 2 (doi) operatori economici, in cazul in care exista doi operatori economici declarati admisi (indeplinesc conditiile solicitate conform documentatiei de atribuire). In cazul in care nu sunt minim doi operatori economici, acordul-cadru se va incheia cu operatorul economic calificat. Criteriul de atribuire al acordului-cadru de prestare servicii de pază și intervenție cu echipaje mobile este „cel mai bun raport calitate preț”. Autoritatea contractanta va semna acordul-cadru doar cu operatorii economici situati pe locurile I si II. Plata se va face prin OP in termen de 30 de zile de la data validării facturii electronice în sistemul naţional privind factura electronică RO e-Factura şi prin excepţie în termen de maxim 60 de zile calendaristice conform art. 7 alin. 1 din Legea nr. 72/2013 actualizată. Operatorii economici vor putea solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire cu 18 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari in legatura cu documentatia de atribuire conform obligatiei prevazute la art. 160 alin. 2 din legea 98/2016, cu 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cantitatile minime/maxime ale acordului-cadru si a celui mai mare contract subsecvent estimat a se incheia in cadrul derularii acordului se regasesc in caietul de sarcini. VALOAREA ESTIMATA FARA TVA ACORD-CADRU: minim 3.317.394,96 lei si maxim 5.897.591,04 lei VALOAREA ESTIMATA FARA TVA CEL MARE CONTRACT SUBSECVENT: 3.317.394,96 lei.
Cod CPV principal
79713000-5
Număr de referință
9899076_2022_PAAPD1359934
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Monedă
RON
Locul
sediul DGASPC Iasi si al centrelor de servicii sociale din subordinea DGASPC Iasi(Centre Copii și Centre Adulti cu dizabilitati) conform precizarilor din caietul de sarcini
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
02.12.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
02.04.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
4
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
Instructiuni pentru ofertanti.pdf.p7s
caiet de sarcini.pdf.p7s
Model acord-cadru si contract subsecvent.pdf.p7s
Formulare.doc.p7s