CN1048938
Achizitia de infrastructura hardware si software de baza, solutie software, module, servicii de implementare sistem IT si instruire utilizatori
Informații generale
Tip
Anunt de participare
Data publicării
31.10.2022, 19:05
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Protectie sociala
Autorități contractante
Denumire
DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA COMUNITARA LUGOJ
Județ
Timiş
Adresă
Strada: PIATA VICTORIEI, nr. 4
Telefon
+40 256350350
Fax
+40 256329961
Email
Site web
www.dasclugoj.ro
Titlu licitație
Achizitia de infrastructura hardware si software de baza, solutie software, module, servicii de implementare sistem IT si instruire utilizatori
Descriere succintă
Prezenta achizitie face parte din proiectul “Asistenta sociala integrata in Municipiul Lugoj prin digitalizarea serviciilor publice partajate si continuarea simplificarii procedurilor administrative si reducerii birocratiei pentru cetateni - ASIGUR”, pentru care a fost semnat contractul de finantare nr. 504 din data 22.05.2020.
Achiziția constă în implementarea unui sistem informatic integrat, de simplificare a serviciilor publice partajate de asistența socială la nivelul Municipiului LUGOJ, respectiv in cadrul Directiei de Asistenta Sociala Comunitara Lugoj.
OS.1 – Implementarea unor măsuri de simplificare pentru cetățeni, in corespondenta cu Planul integrat pentru simplificarea procedurilor administrative aplicabile cetățenilor din perspectiva front-office, dar si back-office prin introducerea unor soluții aplicative noi și integrarea cu cele existente, în scopul digitalizării fluxurilor de lucru, pentru reducerea timpului de procesare a cererilor cetățenilor si asigurarea accesului online la serviciile publice gestionate de Municipiul Lugoj din domeniul de interes asistenta sociala.
OS.2 - Creșterea nivelului de pregătire, cunoștințe și abilități ale personalului din cadrul Direcției de asistență socială comunitară Lugoj, in utilizarea si administrarea sistemelor informatice.
Reguli de comunicare și transmitere a datelor: Solicitările de clarificări se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la Secțiunea” Întrebări” din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP atât la Secțiunea” Documentație și Clarificări”, din cadrul anunțului de participare.
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări cu 11 zile înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor”. Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18 zile
Cod CPV principal
72262000-9
Număr de referință
16817664_2022_PAAPD1333969
Valoare estimată
1450500
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Monedă
RON
Locul
Direcția de Asistență Socială Comunitară Lugoj
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
07.12.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
07.04.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
4
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
Modele formulare-semnat.docx.p7m
Caiet_de_Sarcini-semnat.pdf.p7m
Contract_draft_infrastructura_IT-semnat.pdf.p7m