CN1049062
Servicii de dezvoltare de solutie informatica la cerere din cadrul proiectului ”eORDA – simplificarea procedurilor administrative și facilitarea serviciilor publice în mediul digital, în domeniul drepturilor de autor și conexe”
Informații generale
Tip
Anunt de participare
Data publicării
03.11.2022, 11:21
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Altele
Autorități contractante
Denumire
OFICIUL ROMAN PENTRU DREPTURILE DE AUTOR
Județ
Bucureşti
Adresă
Strada: Victoriei, nr. 118
Telefon
+40 736243791
Fax
+40 0213175080/ +40 0213175090
Email
Site web
www.orda.ro
Titlu licitație
Servicii de dezvoltare de solutie informatica la cerere din cadrul proiectului ”eORDA – simplificarea procedurilor administrative și facilitarea serviciilor publice în mediul digital, în domeniul drepturilor de autor și conexe”
Descriere succintă
Prezenta documentație de atribuire conține cerințele, criteriile, regulile și informațiile necesare pentru a asigura potențialilor ofertanți o informare completă, corectă și explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire a contractului de achiziție publică având ca obiect Servicii de dezvoltare de solutie informatica la cerere din cadrul proiectului ”eORDA – simplificarea procedurilor administrative și facilitarea serviciilor publice în mediul digital, în domeniul drepturilor de autor și conexe”. În acest sens, obiectivul general al contractului este reprezentat de Îmbunatațirea proceselor de lucru si reducerea poverii administrative in domeniul drepturilor de autori si conexe, prin dezvoltarea si introducerea de standarde, metodologii, sisteme si servicii electronice ce optimizeaza procesele decizionale din cadrul Oficiului Roman pentru Drepturile de Autor orientate catre cetațeni si mediul de afaceri si asigura un grad ridicat de protecție a drepturilor subsumate acestui domeniu, prin mijloace facile, inclusiv în mediul digital. Data limita de primire a solicitarilor de clarificari: operatorii econoimici interesati vor transmite solicitarile de clarificari cu cel tarziu 18 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, conform art. 160 si 161 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, modificata si completata. Data limita de raspuns la solicitarile de clarificari: ORDA va raspunde complet tuturor solicitarilor de clarificari, o singura data, cu 11 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. ORDA va raspunde doar solicitarilor de clarificari transmise prin intermendiul SEAP pana la data limita stabilita. MENTIUNE: ofertantii vor tine cont de termenul scurt privind furnizarea echipamentelor si a implementarii/testarii solutiei informatice, respectiv maxim 5 luni de zile.
Autoritatea contractanta este conditionata sa aplice acest termen maxim de executie contract conform contractului de finantare care se va incheia in luna iunie 2023.
Cod CPV principal
72212900-8
Număr de referință
4266995-2021-4
Valoare estimată
9866996
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Monedă
RON
Locul
Sediul beneficiarului din Bucuresti, Sector 1, Calea Victoriei, Nr 118
Sediul prestatorului
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
05.12.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
05.05.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
5
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
Caiet de sarcini.docx.p7s
AVIZ CTE.pdf.p7s
Anexa - formular de oferta experti.xlsx.p7s
Model formulare.docx.p7s
Proiect de contract.docx.p7s
Formular GDPR.docx.p7s
Anexa CS - Fise date echipamente.docx.p7s