CN1049796
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect furnizarea de energie electrică pentru locurile de consum ale ANCOM (cod CPV: 09310000-5), în conformitate cu cerințele minime obligatorii prevăzute în Secțiunea III: Caietul de sarcini.
Informații generale
Tip
Anunt de participare
Data publicării
23.11.2022, 11:44
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Denumire
Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Județ
Bucureşti
Adresă
Strada: Delea Nouă, nr. 2
Telefon
+40 372845377
Fax
+40 372845599-402
Email
Site web
www.ancom.ro
Titlu licitație
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect furnizarea de energie electrică pentru locurile de consum ale ANCOM (cod CPV: 09310000-5), în conformitate cu cerințele minime obligatorii prevăzute în Secțiunea III: Caietul de sarcini.
Descriere succintă
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect furnizarea de energie electrică pentru locurile de consum ale ANCOM, în conformitate cu cerințele minime obligatorii prevăzute în Secțiunea III: Caietul de sarcini. În baza acordului-cadru se vor încheia contracte subsecvente pentru locurile de consum aferente Direcției Regionale Muntenia, Direcției Regionale Cluj, Direcției Regionale Iași, Direcției Regionale Timiș și sediului central al ANCOM conform Secțiunii III: Caietul de sarcini. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://e-licitatie.ro/pub). Număr zile pana la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor: 20. Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări: în a 11-a zi înainte de termenul limita stabilit in anunțul de participare pentru depunerea ofertelor. Posibilitatea de reluare a competiției: NU.
Acord-cadru cu un singur operator economic.
Durata acordului-cadru: Acordul-cadrul intră în vigoare de la data semnării acestuia de către ambele părți, iar acesta se va derula pentru o perioadă de 12 (douăsprezece) luni.
Valoarea totală estimată fără TVA: 11.800.200,00 Lei (11.076.000,00 Lei – prețul energiei electrice active și 724.200,00 Lei - valoarea totală a tarifelor reglementate în sumă fixă stabilită de autoritatea contractantă), fără TVA, din care:
- pentru 10 luni din anul 2023: 9.833.500,00 Lei, fără TVA;
- pentru 2 luni din anul 2024: 1.966.700,00 Lei, fără TVA.
Valoarea totală estimată la care se va încheia acordul-cadru cuprinde valoarea totală a energiei electrice active și valoarea totală a tarifelor reglementate (contribuție pentru cogenerare de înaltă eficiență, certificate verzi, acciza necomercială și alte tarife aplicabile reglementate prin acte normative în vigoare).
Frecvenţa şi valoarea contractelor subsecvente care urmează să fie atribuite: valoarea estimată, fără TVA, a celui mai mic contract subsecvent este de 48.475,00 Lei, iar valoarea estimată, fără TVA, a celui mai mare contract subsecvent este de 3.462.500,00 Lei.
Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: contractele subsecvente se vor încheia pentru perioadele prevăzute mai jos, în condițiile existenței resurselor financiare alocate cu această destinație.
Cod CPV principal
09310000-5
Număr de referință
CS07/2022
Valoare estimată
11800200
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Pentru vizualizarea documentației de atribuire încărcate în SEAP, operatorii economici trebuie să dispună de un program necesar vizualizării fișierelor semnate electronic.
Monedă
RON
Locul
locurile de consum aferente Sediului Central și Direcțiilor Regionale ale ANCOM
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
10.01.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
10.07.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
6
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
Sectiunea II - Instructiuni furnizare en el 12 luni 2023.docx.p7s
Sectiunea III - Caietul de sarcini en el 12 luni 2023.docx.p7s
Sectiunea IV - Clauze contractuale en el 12 luni 2023.docx.p7s
Sectiunea V - Formulare furnizare en el 12 luni 2023.doc.p7s