CN1049977

Servicii de proiectare faza II și execuție lucrări în cadrul proiectului „Amenajare taluz Faleza Dunării în scopul valorificării identității locale”

Informații generale

Tip
Anunt de participare
Data publicării
29.11.2022, 12:06
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Denumire
MUNICIPIUL BRAILA
Județ
Brăila
Adresă
Strada: Independenţei, nr. 1
Telefon
+40 239694947
Fax
+40 239692394
Site web
www.primariabraila.ro
Titlu licitație
Servicii de proiectare faza II și execuție lucrări în cadrul proiectului „Amenajare taluz Faleza Dunării în scopul valorificării identității locale”
Descriere succintă
Servicii de proiectare faza II și execuție lucrări în cadrul proiectului „Amenajare taluz Faleza Dunării în scopul valorificării identității locale” Propunerea tehnica va fi intocmita conform caietului de sarcini, parte integranta din prezenta documentatie de atribuire. Valoarea estimata totala este de 2.328.350,00 lei fără T.V.A., din care: Activitatea 1 – Proiectare faza II în valoare de 290.000,00 lei: 1.a.Documentație tehnică pentru autorizarea executării lucrărilor de construire –D.T.A.C. elaborare studiu istoric, elaborarea documentației necesare eliberării avizului Ministerului Culturii / Direcției Județene de Cultură; Documentație tehnică de organizare a execuției lucrărilor – D.T.O.E. și alte documente; 1.b.Proiect Tehnic și Detalii de Execuție 1.c. Verificarea tehnică de calitate a P.T, D.T.A.C., D.A.L.I. și a documentelor necesare obținerii avizelor solicitate prin Certificatul de Urbanism. Asistența tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuție a lucrărilor, inclusiv pe perioada de garanție a lucrărilor până la emiterea procesului verbal de recepție finală; Activitatea 2 – Execuție lucrări (Cap.4.1 +Cap.5.1) în valoare de 2.038.350,00 lei Valoarea cheltuielilor diverse și neprevăzute este de 8 % din valoarea totală (fără TVA) Suma cheltuielilor diverse si neprevazute nu este inclusa în valoarea estimată. Cheltuielie diverse si neprevazute reprezinta cheltuieli incluse in structura devizului general al obiectivului de investitii, iar utilizarea sumelor aferente acestora se realizeaza, in functie de necesitati, prin incheierea unui act aditional la contractul initial. In acest context, actul aditional va reprezenta expresia aplicarii mecanice a clauzelor contractuale/unei modificari nesubstantiale in conformitate cu dispozitiile art. 221 din Legea nr. 98/2016. Numărul zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 20 zile Autoritatea contractantă va răspunde solicitărilor de clarificări transmise în termen cu 11 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Cod CPV principal
45000000-7
Număr de referință
4205670/2022/71
Valoare estimată
2328350
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
„Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. în cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-isi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă." Clauza suspensivă va avea o valabilitate de 6 luni de la data atribuirii.
Monedă
RON
Locul
La locatia indicata de beneficiar.
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
04.01.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
04.07.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
6
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
aviz_CUP DUNAREA_TALUZ-signed.pdf
aviz electrica-signed.pdf
aviz_MEDIU_TALUZ-signed.pdf
aviz_SUPAGL_TALUZ-signed.pdf
caiet de sarcini-signed.pdf
certificat de urbanism Alee Faleza-signed.pdf
DALI -signed.pdf
expertza tehnica si studiu geotehnic-signed.pdf
formulare-signed.pdf
modalitati de constituire a garantiei de participare-signed.pdf
model de contract-signed.pdf
strategia de contractare-signed.pdf