CN1050583
„Ac de achiziție piese de schimb, consumabile și servicii de reparație și întreținere pe o perioadă de 2 ani, pentru: Lot 1 Motouneltele de tip Husqvarna SDN Arad; Lot 2 Motouneltele de tip Husqvarna SDN Caransebeș; Lot 3 Motouneltele de tip Husqvarna SDN Deva; Lot 4 Motouneltele de tip Husqvarna SDN Timișoara; Lot 5 Motouneltele de tip HusqvarnaSecția Autostrăzi”
Informații generale
Tip
Anunt de participare
Data publicării
21.12.2022, 07:49
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Constructii si amenajari teritoriale
Autorități contractante
Denumire
COMPANIA NATIONALA DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A.
Județ
Timiş
Adresă
prin Direcția Regională de Drumuri și Poduri Timișoara Str. Coriolan Băran, nr. 18
Telefon
+40 256246631
Fax
+40 256246601
Email
Site web
www.drdptm.ro
Titlu licitație
„Ac de achiziție piese de schimb, consumabile și servicii de reparație și întreținere pe o perioadă de 2 ani, pentru: Lot 1 Motouneltele de tip Husqvarna SDN Arad; Lot 2 Motouneltele de tip Husqvarna SDN Caransebeș; Lot 3 Motouneltele de tip Husqvarna SDN Deva; Lot 4 Motouneltele de tip Husqvarna SDN Timișoara; Lot 5 Motouneltele de tip HusqvarnaSecția Autostrăzi”
Descriere succintă
„Acord-cadru de achiziție piese de schimb, consumabile și servicii de reparație și întreținere pe o perioadă de 2 ani, pentru: Lot 1 Motouneltele de tip Husqvarna din dotarea SDN Arad; Lot 2 Motouneltele de tip Husqvarna din dotarea SDN Caransebeș; Lot 3 Motouneltele de tip Husqvarna din dotarea SDN Deva; Lot 4 Motouneltele de tip Husqvarna din dotarea SDN Timișoara; Lot 5 Motouneltele de tip Husqvarna din dotarea Secția Autostrăzi” Termene pentru depunerea/răspunsul la solicitările de clarificări/informații suplimentare:
A. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, cu modificările și completările ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire este în a 20-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
B. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, termenul limită la care Autoritatea Contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare este în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Cod CPV principal
50800000-3
Număr de referință
Cod unic de identificare: 16054368/ 2022/2590/S/2
Valoare estimată
1000000
Monedă
RON
Loturi
Număr
5
Titlu
Acord-cadru de achiziție piese de schimb, consumabile și servicii de reparație și întreținere pe o perioadă de 2 ani, pentru: Lot 5 Motouneltele de tip Husqvarna din dotarea Secția Autostrăzi
Informații suplimentare
-
Monedă
RON
Valoarea
240000
Locul
Punctul de lucru al prestatorului (atelierul service)
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Număr
1
Titlu
Acord-cadru de achiziție piese de schimb, consumabile și servicii de reparație și întreținere pe o perioadă de 2 ani, pentru: Lot 1 Motouneltele de tip Husqvarna din dotarea SDN Arad
Informații suplimentare
-
Monedă
RON
Valoarea
180000
Locul
Punctul de lucru al prestatorului (atelierul service)
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Număr
2
Titlu
Acord-cadru de achiziție piese de schimb, consumabile și servicii de reparație și întreținere pe o perioadă de 2 ani, pentru: Lot 2 Motouneltele de tip Husqvarna din dotarea SDN Caransebeș
Informații suplimentare
-
Monedă
RON
Valoarea
200000
Locul
Punctul de lucru al prestatorului (atelierul service)
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Număr
3
Titlu
Acord-cadru de achiziție piese de schimb, consumabile și servicii de reparație și întreținere pe o perioadă de 2 ani, pentru: Lot 3 Motouneltele de tip Husqvarna din dotarea SDN Deva
Informații suplimentare
-
Monedă
RON
Valoarea
180000
Locul
Punctul de lucru al prestatorului (atelierul service)
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Număr
4
Titlu
Acord-cadru de achiziție piese de schimb, consumabile și servicii de reparație și întreținere pe o perioadă de 2 ani, pentru: Lot 4 Motouneltele de tip Husqvarna din dotarea SDN Timișoara
Informații suplimentare
-
Monedă
RON
Valoarea
200000
Locul
Punctul de lucru al prestatorului (atelierul service)
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
30.01.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
30.07.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
6
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
Acord cadru HUSQVARNA.pdf.p7m
Caiet de sarcini Lot 1 HUSQVARNA.pdf.p7m
Caiet de sarcini Lot 2 HUSQVARNA.pdf.p7m
Caiet de sarcini Lot 3 HUSQVARNA.pdf.p7m
Caiet de sarcini Lot 4 HUSQVARNA.pdf.p7m
Caiet de sarcini Lot 5 HUSQVARNA.pdf.p7m
Formulare HUSQVARNA.pdf.p7m
Model contract HUSQVARNA.pdf.p7m