CN1050647

Echipamente IT, în cadrul proiectului "Digitalizarea activității Consiliului Județean Vaslui – soluție pentru creșterea eficienței", cod SIPOCA 1223/ MySMIS2014+ 153593

Informații generale

Tip
Anunt de participare
Data publicării
22.12.2022, 11:58
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Denumire
JUDETUL VASLUI
Județ
Vaslui
Adresă
Strada: Ştefan cel Mare, nr. 79
Telefon
+40 235361089
Fax
+40 235361090
Site web
www.cjvs.eu
Titlu licitație
Echipamente IT, în cadrul proiectului "Digitalizarea activității Consiliului Județean Vaslui – soluție pentru creșterea eficienței", cod SIPOCA 1223/ MySMIS2014+ 153593
Descriere succintă
Prin Proiect, Autoritatea Contractantă își propune realizarea unor investiții integrate și complementare în ceea ce privește creșterea capacității administrative a instituției prin simplificarea procedurilor administrative și digitalizarea serviciilor publice furnizate către cetățeni în baza competențelor exclusive ale instituției – măsuri al căror beneficiar final va fi cetățeanul. De asemenea, în urma implementării activităților propuse prin proiect, urmărim ca instituția să devină un caz de bune practici în ceea ce privește guvernanța digitală în administrația publică locală. In acest sens Județul Vaslui, având în vedere dotarea necorespunzătoare și insuficientă cu echipamente IT la nivelul aparatului de specialitate a identificat ca nevoie și a inclus în bugetul proiectului achiziția a 33 de echipamente IT - computere de birou tip All in one. Furnizarea acestor produse va contribui la dotarea corespunzătoare a locurilor/posturilor de echipate necorespunzător/sau lipsă de la nivelul aparatului de specialitate al Consiliului Județean Vaslui. Prin echipamentele propuse a se achiziționa se urmărește obținerea unei infrastructuri moderne care să ușureze și să faciliteze digitalizarea proceselor și procedurilor de lucru, permite rularea în condiții optime, de calitate și securitate a aplicațiilor instituției și asigura baza suport pentru utilizarea și administrarea soluției informatice personalizate la nivel de proiect. NOTĂ: In Documentatia de atribuire orice referiri la un anumit producător, o anumită origine sau un anumit procedeu, la mărci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie specifică, norme, standarde, certificare, autorizare etc., vor fi considerate ca fiind insotite de mentiunea „sau echivalent”. NOTA: Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 19 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Autoritatea contractanta, va raspunde la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul limita stabilit. NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea „Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea „Detalii procedura - Clarificari, decizii la documentatia de atribuire” din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractantă urmând să nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare decât cea stabilită.
Cod CPV principal
30213300-8
Număr de referință
3394171/2022/AP1
Valoare estimată
99000
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
-
Monedă
RON
Locul
Activitățile solicitate prin prezentul caiet de sarcini se vor realiza în cea mai mare parte la sediul Contractantului. - Consiliul Județean Vaslui, str. Ștefan cel Mare nr. 79, cod 730168, municipiul Vaslui, județul Vaslui, Romania.
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
30.01.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
30.05.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
4
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
Caiet de sarcini_Echipamente IT-signed.pdf
Formulare_Echipamente IT.doc.p7s
Instructiuni pt ofertanti_Echipamente IT-signed.pdf
Clauze contractuale_Echipamente IT.docx.p7s