CN1050877

Sprijin pentru pregătirea documentației aferente proiectului: ”Gestionarea eficientă a deşeurilor în Depozitul de deşeuri nepericuloase din comuna Ghizela în vederea accelerării tranziţiei spre economia circulară” - Servicii de consultanță și asistență tehnică

Informații generale

Tip
Anunt de participare
Data publicării
29.12.2022, 15:20
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Denumire
JUDETUL TIMIS
Județ
Timiş
Adresă
Strada: Revoluţiei 1989, nr. 17
Telefon
+40 256406362
Fax
+40 256406301
Site web
www.cjtimis.ro
Titlu licitație
Sprijin pentru pregătirea documentației aferente proiectului: ”Gestionarea eficientă a deşeurilor în Depozitul de deşeuri nepericuloase din comuna Ghizela în vederea accelerării tranziţiei spre economia circulară” - Servicii de consultanță și asistență tehnică
Descriere succintă
În baza acestui contract, se vor realiza Serviciile de consultanţă şi asistentă tehnică pentru implementarea proiectului ”Sprijin pentru pregătirea documentației aferente proiectului: ”Gestionarea eficientă a deşeurilor în Depozitul de deşeuri nepericuloase din Comuna Ghizela în vederea accelerării tranziţiei spre economia circulară”, în conformitate cu cerințele Caietului de sarcini. Obiectivul general al serviciilor de consultanţă şi asistenţă tehnică îl constituie obţinerea finanţării nerambursabile pentru investiţiile propuse în domeniul gestionării deşeurilor identificate în PJGD, în Depozitul de deşeuri nepericuloase din comuna Ghizela, prin întocmirea documentaţiilor tehnico-economice şi a cererii de finanţare cu documentele suport, precum şi a documentaţiilor de atribuire pentru contractele de achiziţie din cadrul proiectului. Pentru consultare PJGD Timiş: https://www.cjtimis.ro/wp-content/uploads/2020/07/PJGD-Timis_2020-2025-site-1.pdf. Procedura de atribuire a contractului este inițiată sub incidenţa clauzei suspensive ”În vederea obținerii de sprijin financiar pentru întocmirea documentaţiilor din cadrul prezentului contract, este depusă la Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene (MIPE) cererea de finanțare (cod proiect 157705) pentru Proiectul: ”Sprijin pentru pregătirea documentaţiei aferente proiectului: Gestionarea eficientă a deşeurilor în Depozitul de deşeuri nepericuloase din comuna Ghizela în vederea accelerării tranziţiei spre economia circulară”. Proiectul este depus spre finanțare prin Programul Operațional Infrastructură Mare 2014-2020, Axa Prioritară 3 – Dezvoltarea infrastructurii de mediu în condiţii de management eficient al resurselor, Obiectivul specific 3.1 Reducerea numărului depozitelor neconforme şi creşterea gradului de pregătire pentru reciclare a deşeurilor în România. Având în vedere condiționarea finalizării achiziției de existența tuturor surselor de finanțare nerambursabile, pentru realizarea proiectului, SEMNAREA CONTRACTULUI pentru achiziția Serviciilor de consultanţă şi asistenţă tehnică pentru pregătirea aplicaţiei de finanţare şi a documentaţiilor de atribuire pentru proiect SE VA REALIZA DOAR DUPĂ SEMNAREA CONTRACTULUI DE FINANȚARE. În cazul în care, indiferent de motive, contractul de finanțare nu se va semna, Autoritatea Contractantă (AC), după primirea notificării cu privire la neacordarea finanțării, va ANULA procedura de atribuire dar nu mai târziu de 31.03.2023 astfel fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că AC nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă AC a fost notificată asupra unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiției suspensive, a condițiilor speciale de mai sus, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă.” Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire, cu respectarea termenului limită stabilit de autoritatea contractantă; număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor: 22 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 12-a zi înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor.
Cod CPV principal
71241000-9
Număr de referință
4358029_2022_PAAPD1376759
Valoare estimată
4500000
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
POIM - 98%; Buget local 2% Procedura de atribuire a contractului este inițiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive ”În vederea obținerii de sprijin financiar pentru întocmirea documentaţiilor din cadrul prezentului contract, este depusă la Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene (MIPE) cererea de finanțare (cod proiect 157705) pentru Proiectul: ”Sprijin pentru pregătirea documentaţiei aferente proiectului: Gestionarea eficientă a deşeurilor în Depozitul de deşeuri nepericuloase din comuna Ghizela în vederea accelerării tranziţiei spre economia circulară”. Proiectul este depus spre finanțare prin Programul Operațional Infrastructură Mare 2014-2020, Axa Prioritară 3 – Dezvoltarea infrastructurii de mediu în condiţii de management eficient al resurselor, Obiectivul specific 3.1 Reducerea numărului depozitelor neconforme şi creşterea gradului de pregătire pentru reciclare a deşeurilor în România. Având în vedere condiționarea finalizării achiziției de existența tuturor surselor de finanțare nerambursabile, pentru realizarea proiectului, SEMNAREA CONTRACTULUI pentru achiziția Serviciilor de consultanţă şi asistenţă tehnică pentru pregătirea aplicaţiei de finanţare şi a documentaţiilor de atribuire pentru proiect SE VA REALIZA DOAR DUPĂ SEMNAREA CONTRACTULUI DE FINANȚARE. În cazul în care, indiferent de motive, contractul de finanțare nu se va semna, Autoritatea Contractantă (AC), după primirea notificării cu privire la neacordarea finanțării, va ANULA procedura de atribuire dar nu mai târziu de 31.03.2023 astfel fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că AC nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă AC a fost notificată asupra unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiției suspensive, a condițiilor speciale de mai sus, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă.”
Monedă
RON
Locul
Județul Timiș
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
08.02.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
08.06.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
4
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
Model Formulare-semnat.pdf.p7s
Draft contract-semnat.pdf.p7s
Caiet de sarcini (incl. anexe)-semnat.pdf.p7s