CN1050974
Servicii de proiectare şi Execuţie lucrări pentru obiectivul:“EXTINDERE, REABILITARE ŞI MODERNIZARE REŢEA APĂ POTABILĂ ŞI CANALIZARE ÎN ORAŞUL CĂLIMĂNEŞTI, JUDEŢUL VÂLCEA
Informații generale
Tip
Anunt de participare
Data publicării
03.01.2023, 11:35
Stare procedura
Anulata
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Denumire
Orasul Calimanesti
Județ
Vâlcea
Adresă
Strada: Calea lui Traian, nr. 380
Telefon
+40 250750080
Fax
+40 250750082
Site web
www.primaria-calimanesti.ro
Titlu licitație
Servicii de proiectare şi Execuţie lucrări pentru obiectivul:“EXTINDERE, REABILITARE ŞI MODERNIZARE REŢEA APĂ POTABILĂ ŞI CANALIZARE ÎN ORAŞUL CĂLIMĂNEŞTI, JUDEŢUL VÂLCEA
Descriere succintă
Denumirea obiectivului de investiţii:„ EXTINDERE, REABILITARE SI MODERNIZARE RETEA APĂ POTABILĂ SI CANALIZARE ÎN ORASUL CĂLIMĂNESTI, JUDETUL VÂLCEA”
Amplasamentul investiţiei: Judeţul Valcea, UAT ORAS-CALIMANESTI
Titularul investiţiei: UAT ORAS-CALIMANESTI
Beneficiarul investiţiei: UAT ORAS-CALIMANESTI Autoritatea contractantă, UAT ORAS CALIMANESTI doreşte să atribuie un contract tip „builddesign”de servicii pentru elaborare: Proiect Tehnic, Detalii de Execuție, DTAC si Documentatia pentru obtinerea Certificatului de urbanism, Documentatiile tehnice pentru obtinerea avizelor si acordurilor prevazute in Certificatul de urbanism, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de implementare a obiectivului, alte documentatii necesare pentru implementarea proiectului si Execuţia propriu-zisa a lucrărilor la obiectivul de investiţie, care cuprinde următoarele etape:
Etapa I: Elaborarea urmatoarelor servicii: proiectul pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (PAC), daca este cazul - a proiectului pentru autorizarea lucrărilor de desfiinţare (PAD), daca este cazul - a proiectului de organizare a execuţiei lucrărilor (POE), proiectul tehnic de execuţie (PTE), inclusiv proiectul tehnic de execuție actualizat la data finalizării lucrărilor - "as built", precum si elaborarea documentatiei pentru obtinerea Certificatului de urbanism, a documentatiilor tehnice necesare pentru obtinerea avizelor si acordurilor prevazute in Certificatul de urbanism pentru: inceperea, realizarea, finalizarea si obtinerea autorizatiei de functionare a obiectivului de investiţie.
Etapa II: Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor, elaborarea
dispozitiilor de santier și orice alte documente aferente proiectării și execuției lucrărilor, la obiectivul de investiţie.
Etapa III: Execuţia lucrărilor în conformitate cu prevederile contractului incheiat, ale documentației de proiectare, ale documentației de execuție și ale reglementărilor specifice, cu respectarea cerințelor fundamentale, conform legii la obiectivul de investiţie. Pentru implementarea cu succes a prezentei investitii, ofertantii au următoarele obligatii principale:
1. Sesizarea investitorilor asupra neconformitătilor si neconcordantelor constatate in proiecte, in vederea solutionării acestora pana la momentul depunerii ofertelor;
2. Utilizarea in executia lucrărilor numai a produselor si a procedeelor prevăzute in proiect, certificate sau pentru care exista agremente tehnice, care conduc la realizarea cerintelor de calitate prevazute in Legea calitatii in constructii;
3. Toti operatorii economici participanti in procedura, indiferent de calitatea lor, respectiv: ofertanti, asociati, subcontractori, terti sustinatori, precum si furnizorii de materiale sau produse, prestatorii de servicii etc., vor fi autorizati sa desfasoare activitatile pe care le presteaza in cadrul prezentului contract, in afara sediului social si al sediilor secundare, conf. art. 15 din Legea nr. 359/2004;
4. Punerea in opera a materialelor si materiilor prime, echipamentelor tehnice si tehnologice se va face cu respectarea cerintelor de calitate, conform standardelor nationale sau EU si numai de la producatori sau distribuitori autorizati conform legislatiei din Romania;
5.Executarea lucrarilor se realizează de către personal calificat sub coordonarea/supravegherea responsabilului tehnic cu executia atestat MLPTL;
6. Asigurarea nivelului de calitate corespunzător cerintelor, printr-un sistem propriu de calitate conceput si realizat prin personal propriu, cu responsabili tehnici cu executia pentru domeniile care fac obiectul prezentului contract;
7. Convocarea factorilor care trebuie sa participe la verificarea lucrărilor ajunse in faze determinante ale executiei si asigur
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor- 20 zile
Cod CPV principal
45231300-8
Număr de referință
2541630/2022/1
Valoare estimată
25921486.60
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Programul Naţional de investiţii “Anghel Saligny”
Buget de stat
Buget local
Monedă
RON
Locul
Sediul executantului si locatia obiectivului de investitii
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
08.02.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
08.06.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
4
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
Anexa la Formularul de Oferta FINANCIARA - Copy.docx.p7s
Formulare si modele de documente 1 - Copy.docx.p7s
Model Contract de proiectare si executie 1 - Copy.docx.p7s
caiet de sarcini apa canal.pdf.p7s
studiu de fezabilitate.rar.p7s