CN1051137

Execuţia de lucrări – rest de executat şi prestarea de servicii de proiectare, fazele: Proiect Tehnic de Execuție....... „Consolidare, reabilitare și dotare Ansamblu Mănăstiresc Tismana (C1, C2, C3) Oraș Tismana, Judeţul Gorj”

Informații generale

Tip
Anunt de participare
Data publicării
11.01.2023, 09:47
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Constructii si amenajari teritoriale
Autorități contractante
Denumire
COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII SA
Județ
Bucureşti
Adresă
Strada: Piata Natiunilor Unite, nr. 9
Telefon
+4 0219022
Fax
+40 0213167381
Site web
www.cni.ro
Titlu licitație
Execuţia de lucrări – rest de executat şi prestarea de servicii de proiectare, fazele: Proiect Tehnic de Execuție....... „Consolidare, reabilitare și dotare Ansamblu Mănăstiresc Tismana (C1, C2, C3) Oraș Tismana, Judeţul Gorj”
Descriere succintă
Execuţia de lucrări – rest de executat şi prestarea de servicii de proiectare, fazele: Proiect Tehnic de Execuție, verificat potrivit prevederilor legale, pentru cerinţele de calitate de specialişti atestaţi de Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării şi Administrației în condiţiile legii, Detalii de execuţie, Asistență tehnică pe perioadă de execuție a lucrărilor, întocmire raport la terminarea execuţiei lucrărilor, elaborare certificat energetic anexă la procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor, programul de urmărire a comportării lucrării în timp, proiect „as-built”, precum și orice documentație de proiectare ce poate fi necesară în perioada de execuție a lucrărilor - rest de executat, pentru obiectivul de investiții „Consolidare, reabilitare și dotare Ansamblu Mănăstiresc Tismana (C1, C2, C3) Oraș Tismana, Judeţul Gorj” NOTA: Toate documentele prezentate de ofertant vor contine denumirea completa a procedurii de achizitie publica, asa cum este mentionata in sectiunea II.1.4 Valoarea estimata a contractului este de 18.931.540,12 lei fara TVA, compusă din: - Cap. 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica: 301.310,58 lei - Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 18.620.981,28 lei din care: Subcap. 4.1 Constructii si instalatii: 16.422.740,08 lei Subcap. 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj: 2.198.241,20 lei - Cap. 5 – Alte cheltuieli: 9.248,26 lei, din care: Subcap. 5.1 – Organizare de santier: 9.248,26 lei Subcap. 5.1.1 – Lucrari constructii: 9.248,26 lei Nota: Toate documentele prezentate de ofertant vor contine denumirea completa a procedurii de achizitie publica, asa cum este mentionata la inceputul sectiunii II.1.4. Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Cod CPV principal
45200000-9
Număr de referință
14273221_2023_PAAPD1383946
Valoare estimată
18931540.12
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Durata prevazuta la II.2.7 este compusa din : - Proiectare si executie (14 luni) conform cerinte caiet de sarcini, si perioada de garantie de buna executie a lucrarilor (60 luni). Durata de garanție a lucrărilor executate 5 ani (60 de luni) de la data procesului verbal de recepție la terminarea lucrărilor. Asistenta tehnica a proiectantului se desfasoara pe perioada de execuţie a lucrarilor. Categoria de importanţă a clădirii C – In conformitate cu Art. 7 alin (3) din Legea nr. 163/2016 pentru modificarea si completarea Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, perioada de garantie minima este de 3 ani. Având în vedere faptul că lucrările ce fac obiectul prezentei proceduri de atribuire sunt lucrări rest de executat la același obiectiv de execuție pentru care s-a încheiat contractul de lucrări nr. 239/13.09.2018, ce se află în derulare, perioada de garanție de bună execuție va fi aceeași, respectiv de 5 ani (60 de luni).
Monedă
RON
Locul
Oraș Tismana, Judeţul Gorj
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
27.01.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
27.01.2024, 00:00
Disponibilitate (luni)
12
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
04_Contract P+E 02.11.2022 modificari asigurare si CC.doc.p7s
05_Formulare p+e +model acord subcontractre.doc.p7s
DT.7z.001.p7s
DT.7z.002.p7s
DT.7z.003.p7s
DT.7z.004.p7s
DT.7z.005.p7s
DT.7z.006.p7s
DT.7z.007.p7s
DT.7z.008.p7s