CN1051175

Servicii pentru dezvoltare, actualizare și mentenanță a unei aplicații geospațiale pentru primire a cererilor unice de sprijin (o nouă platformă GIS – Geo-spatial Aid Application - GSAA.

Informații generale

Tip
Anunt de participare
Data publicării
12.01.2023, 11:42
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Denumire
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Județ
Bucureşti
Adresă
Strada: Bd. Carol I, nr. 17
Telefon
+40 213054976
Fax
+40 213054835
Site web
www.apia.org.ro
Titlu licitație
Servicii pentru dezvoltare, actualizare și mentenanță a unei aplicații geospațiale pentru primire a cererilor unice de sprijin (o nouă platformă GIS – Geo-spatial Aid Application - GSAA.
Descriere succintă
Servicii pentru dezvoltare, actualizare și mentenanță a unei aplicații geospațiale pentru primire a cererilor unice de sprijin (o nouă platformă GIS – Geo-spatial Aid Application - GSAA -)”, în vederea îndeplinirii activitatilor specifice institutiei în directia gestionării fondurilor europene si nationale destinate sprijinirii agriculturii, ținând cont și de noul context al politicii agricole comune ce urmează a fi pusă în aplicare în perioada 2023-2027. Aplic. IPA-Online utilizata la acest moment a fost dezvoltata pe o platforma veche ce nu mai suportă actualizari. Această aplicatie este un sistem informatic destinat ptr.primirea cererilor unice de plată depuse de fermieri. Aplicatia noua trebuie să răspunda cerintelor actuale ale APIA, conform caietului de sarcini Obiectul prezentei achizitii si ale Ac. cadru care urmează a fi atribuit, cuprinde patru mari categ.de servicii: 1.Dezvoltarea primară a platformei GIS pe o tehnologie nouă care să preia / adapteze funcționalități existente în actuala aplicație GIS de digitizare a parcelelor (IPA - Online), 2.Dezvoltarea de funcționalitati noi în funcție de necesitatile achizitorului, după punerea în funcțiune a platformei de la punctul 1; 3. Componenta de întreținere a aplicatiilor și servelor pe care aceasta rulează în parametri optimi atât pentru sistemul de productie cât și cel de test; 4. Asigurarea unui centru de asistenta și suport ptr. înregistrarea și remedierea incidentelor semnalate de utilizatori . În baza acordului-cadru se vor atribui contracte subsecvente care vor constitui temei legal pentru plată, în funcție de necesitățile autorității contractante. Contractele subsecvente se vor încheia cu respectarea tarifelor unitare pentru fiecare categorie de servicii în parte prevăzute în acordul-cadru şi cu încadrarea în fondurile bugetare alocate. Tarifele unitare prevăzute în acordul cadru, actualizate, după caz, vor guverna toate contractele subsecvente care urmează a fi atribuite pe parcursul derulării acordului cadru. Acordul-cadru va fi guvernat de tarife unitare specifice pentru fiecare categorie de servicii (tarife unitare/zi om pentru serviciile de dezvoltare de functionalităţi noi, respectiv tarife unitare lunare/abonament pentru serviciile de intretinere, asistenţă şi suport,suport și mentenanţă), tarife unitare care vor sta la baza atribuirii tuturor contractelor subsecvente care vor fi încheiate pe parcursul derulării acordului-cadru. Acordul cadru se va încheia cu un singur operator economic , pe o durata de 48 de luni. Calendarul estimativ de aplicare a procedurii de atribuire a acordului-cadru: Se estimeaza ca Acordul-cadru se va aplica în perioada: mai 2023 – mai 2027. Se estimează ca se vor atribui între 2 și 4 contracte subsecvente pe an în funcție de necesitățile APIA, ori de câte ori apare această necesitate. Descrierea detaliata a serviciilor care se solicita a fi realizate, precum și cerințele tehnice ale serviciilor, sunt prezentate în Caietul de sarcini. Operatorii economici pot solicita clarificări cu un număr de 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va elabora şi posta în SICAP răspunsul la toate solicitările de clarificări depuse în termenul de mai sus, în a 11- a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Cod CPV principal
72212600-5
Număr de referință
16517187_2022_PAAPD133061916517187 -2022-19
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Durata acordului-cadru: Durata în luni: 48 luni. Acordul cadru se va încheia cu un singur operator economic Calendarul estimativ de aplicare a procedurii de atribuire a acordului-cadru: Se estimeaza ca Acordul-cadru se va aplica în perioada: mai 2023 - mai 2027. Se estimează ca se vor atribui între 2 și 4 contracte subsecvente pe an în funcție de necesitățile APIA, ori de câte ori apare această necesitate. Se estimeaza ca pe parcursul celor 4 ani ai acordului cadru, să existe mai multe contracte subsecvente de valoare maximă ce se pot desfășura în paralel cât și o serie de contracte subsecvente de valoare mai mică.
Monedă
RON
Locul
Serviciile vor fi prestate la sediul Autoritatii Contractante şi la sediul contractantului.
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
20.02.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
20.06.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
4
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
Ax. la Caietul de sarcini prv. algoritmul de calcul a factorilor de evaluare.docx.p7s
Aviz CTE APIA-signed.pdf
Anexa la Caietul de sarcini privind cantitati minime si maxime ale AC si ale celui mai mare CS- _.docx.p7s
Formulare .docx.p7s
Proiect de Contract subsecvent servicii dezvoltare .docx.p7s
Proiect de Contract subsecvent suport -_.docx.p7s
Proiect de Acord cadru .docx.p7s
Caiet_Sarcini_GSAA dupa ACC- final- SEAP - 11.01.2023.docx.p7s