CN1051245

Executie lucrari pentru obiectivul de investitii – Construire sectii la Spitalul nr. 2 Vaslui

Informații generale

Tip
Anunt de participare
Data publicării
16.01.2023, 15:42
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Denumire
JUDETUL VASLUI
Județ
Vaslui
Adresă
Strada: Ştefan cel Mare, nr. 79
Telefon
+40 235361089
Fax
+40 235361091
Site web
www.cjvs.eu
Titlu licitație
Executie lucrari pentru obiectivul de investitii – Construire sectii la Spitalul nr. 2 Vaslui
Descriere succintă
Obiectul contractului il constituie executia lucrarilor la obiectivul de investitii ”Construire sectii la Spitalul nr. 2 Vaslui”, in conformitate cu prevederile proiectului tehnic, respectiv construirea a 2 noi corpuri de cladire si anexe, in scopul relocarii specializarilor Boli infectioase si Psihiatrie care in prezent functioneaza intr-o singura locatie, prin realizarea infrastructurii specifice si dotarea acestora cu echipamente de specialitate. Corpurile de cladire nou construite vor avea regimul de inatime: Corp 1 – Demisol + Parter + 4 Etaje + Etaj tehnic partial; Corp 2 – Demisol + Parter + 5 Etaje. Durata in luni: 30 luni executie lucrari. Se etimeaza in plus o perioada maxima de 3 luni pentru receptia la terminarea lucrarilor la care se aduga perioada de garantie de buna executie acordata lucrarilor. Clauza suspensiva: “Procedura de atribuire a contractului de achiziție publică este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu această destinație, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice. Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 privind achizițiile publice și H.G. nr. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea angajamentelor/creditelor bugetare cu aceasta destinatie. În cazul în care, indiferent de motive, angajamentele/creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 6 luni de la data de solutionare definitiva a eventualelor contestatii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 6 luni, astfel încât, in cazul in care condiția semnării contractului de finanțare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata. Ofertantii la procedura isi asuma prin depunerea ofertei obligatia de a-si prelungi valabilitatea ofertei, la simpla solicitare a Autoritatii Contractante, daca Autoritatea Contractanta se va afla in situatia aplicarii clauzei suspensive. Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 19 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificari in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde doar la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul – limita stabilit la Sec. I.3, repectiv 19 zile inainte de data limita de depunre a oferteleor.
Cod CPV principal
45215140-0
Număr de referință
3394171_2022_PAAPD1353877
Valoare estimată
258554835.66
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Autoritatea contractanta intentioneaza sa obtina finantare prin PNRR.
Monedă
RON
Locul
Municipiul Vaslui, str. Dr. Ghelerter nr. 2, judetul Vaslui.
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
28.02.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
28.08.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
6
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
PTh.part17.rar.p7s
PTh.part18.rar.p7s
CU Avize Autorizatie de construire.rar.p7s
Liste cantitati-signed.pdf
PTh.part01.rar.p7s
PTh.part02.rar.p7s
PTh.part03.rar.p7s
PTh.part04.rar.p7s
PTh.part05.rar.p7s
PTh.part06.rar.p7s
PTh.part07.rar.p7s
PTh.part08.rar.p7s
Conditii specifice-signed.pdf
D - Formulare.doc.p7s
Acord contractual-signed.pdf
Caiet de sarcini-signed.pdf
Conditii generale-signed.pdf
Factori de evaluare-signed.pdf
Instructiuni catre ofertanti-signed.pdf
PTh.part29.rar.p7s
PTh.part30.rar.p7s
PTh.part31.rar.p7s
PTh.part32.rar.p7s
Fise tehnice.rar.p7s
PTh.part19.rar.p7s
PTh.part20.rar.p7s
PTh.part21.rar.p7s
PTh.part22.rar.p7s
PTh.part23.rar.p7s
PTh.part24.rar.p7s
PTh.part25.rar.p7s
PTh.part26.rar.p7s
PTh.part27.rar.p7s
PTh.part28.rar.p7s
PTh.part09.rar.p7s
PTh.part10.rar.p7s
PTh.part11.rar.p7s
PTh.part12.rar.p7s
PTh.part13.rar.p7s
PTh.part14.rar.p7s
PTh.part15.rar.p7s
PTh.part16.rar.p7s