CN1051273

”Implementare platformă integrată de servicii electronice și Achiziție Echipamente” în cadrul proiectului „ Simplificarea procedurilor administrative la nivelul Orașului Babadag”, Cod SMIS 155168

Informații generale

Tip
Anunt de participare
Data publicării
17.01.2023, 12:29
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Denumire
ORAS BABADAG
Județ
Tulcea
Adresă
Strada: REPUBLICII, nr. 89
Telefon
+40 757110850
Fax
+40 0240562939
Site web
www.primariababadag.ro
Titlu licitație
”Implementare platformă integrată de servicii electronice și Achiziție Echipamente” în cadrul proiectului „ Simplificarea procedurilor administrative la nivelul Orașului Babadag”, Cod SMIS 155168
Descriere succintă
Obiectul general al contractului constă în implementarea ”la cheie” a unei Platforme Integrate pentru Servicii Electronice în cadrul UAT Orașul Babadag, prin: - Prestarea de Servicii IT, constând în totalitatea serviciilor pentru operaționalizarea Platformei Integrate pentru Servicii Electronice, în conformitate cu cerințele din prezentul caiet de sarcini; - Furnizarea de Licențe software, în conformitate cu cerințele din prezentul caiet de sarcini. Autoritatea contractantă va putea beneficia de acestea imediat după finalizarea serviciilor de instalare și configurare preliminară; - Furnizare de Echipamente necesare platformei informatice, în conformitate cu cerințele din prezentul caiet de sarcini; Pentru estimarea valorii contractului de achiziție publică s-a avut în vedere valoarea estimata a contractului, așa cum reiese din Cererea de finanțare Cod SMIS 154659 și se compune din: - Echipamente - 84.873,95 lei - Pachet licențe software - 498.907,56 lei - Servicii implementare Platforma Integrata pentru Servicii Electronice - 1.164.117,66 lei - Servicii de instruire - 17.647,05 lei Valoare totală estimată fără TVA: 1.765.546,22 Monedă: RON Atentie: In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziție publica are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare in legătura cu documentația de atribuire. este de 20 zile înainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu art.161 alineatul (2) din Legea 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, răspunsul autorității contractante la aceste solicitări trebuie să fie transmis in ziua a 11-a înainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Cod CPV principal
72212517-6
Număr de referință
4508533/2022/3/155168
Valoare estimată
1765546.22
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
„Simplificarea procedurilor administrative la nivelul Orasului Babadag” – cod mySMIS 155168 Tip de finanțare : Program / Proiect Program/Proiect: Programul Operațional Capacitate Administrativă - POCA
Monedă
RON
Locul
Orasul Babadag, jud. Tulcea
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
27.02.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
27.07.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
5
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
CS implementare PISE Babadag modif cf ACC.pdf.p7s
4. Formulare_modele Babadag.docx.p7s
5. Model Contract Babadag.docx.p7s