CN1051279

FURNIZARE MATERIALE SANITARE (UPU+ ATI + SPITAL) 5 LOTURI

Informații generale

Tip
Anunt de participare
Data publicării
17.01.2023, 21:16
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Sanatate
Autorități contractante
Denumire
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SF. APOSTOL ANDREI
Județ
Constanţa
Adresă
Strada: Tomis, nr. 145
Telefon
+40 0241503255
Fax
+40 241660473
Site web
www.spitalulconstanta.ro
Titlu licitație
FURNIZARE MATERIALE SANITARE (UPU+ ATI + SPITAL) 5 LOTURI
Descriere succintă
Furnizare materiale sanitare ( UPU+ ATI + SPITAL) / 5 loturi, lotizate astfel: LOT 1 -Pachet consumabile folosite pentru igiena pacientului VALOARE MINIMA /AC= 50175 Lei fara tva VALOARE MAXIMA /AC= 1204200 Lei fara tva LOT 2 -Pachet materiale de protectie VALOARE MINIMA /AC= 93140 Lei fara tva VALOARE MAXIMA /AC= 2235360 Lei fara tva LOT 3- Pachet truse/seturi VALOARE MINIMA /AC= 88040 Lei fara tva VALOARE MAXIMA /AC= 2112960 Lei fara tva LOT 4- Set monitorizare diureza orara si presiune intravezicala VALOARE MINIMA /AC= 25600 Lei fara tva VALOARE MAXIMA /AC= 614400 Lei fara tva LOT 5- Pachet consumabile intubatie VALOARE MINIMA /AC= 58355 Lei fara tva VALOARE MAXIMA /AC= 1400520 Lei fara tva Cantitatile minime si maxime /acord cadru se regasesc in caietul de saracini. Cantitatile/ Valoarea pe cel mai mare contract subsecvent se regaseste in caietul de saracini. Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite : Contractele subsecvente acordului cadru se vor incheia lunar, la inceputul fiecarui an pana la aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli al SCJU Constanta si maxim pe o perioada de 8 luni ulterior aprobarii Bugetului de venituri si cheltuieli al SCJU Constanta.Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor . In conformitate cu prevederile art.161 din legea 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 11 a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anuntul de participare.
Cod CPV principal
33190000-8
Număr de referință
4301103-3319
Valoare estimată
7567440
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Pachet consumabile folosite pentru igiena pacientului
Monedă
RON
Valoarea
1204200
Locul
SCJU CONSTANTA
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Număr
2
Titlu
Pachet materiale de protectie
Monedă
RON
Valoarea
2235360
Locul
SCJU CONSTANTA
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Număr
4
Titlu
Set monitorizare diureza orara si presiune intravezicala
Monedă
RON
Valoarea
614400
Locul
SCJU CONSTANTA
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Număr
5
Titlu
Pachet consumabile intubatie
Monedă
RON
Valoarea
1400520
Locul
SCJU CONSTANTA
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Număr
3
Titlu
Pachet truse/seturi
Monedă
RON
Valoarea
2112960
Locul
SCJU CONSTANTA
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
21.02.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
21.06.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
4
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
ACORD CADRU +CONTRACT SUBSECVENT-semnat.doc.p7m
ANEXA LA MODUL DE CONSTITUIRE A GARANTIILR -semnat-semnat.doc.p7m
caiet de sarcini materiale sanitare 5 loturi-semnat.doc.p7m
V.MODELE FORMULARE-semnat.doc.p7m
V.PROPUNERE TEHNICA-semnat.doc.p7m