CN1051291

Furnizare echipamente și sisteme de control de securitate pentru mărfuri și poștă

Informații generale

Tip
Anunt de participare
Data publicării
18.01.2023, 10:39
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 99/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 99/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
20
Autorități contractante
Denumire
R.A. AEROPORTUL ORADEA
Județ
Bihor
Adresă
Strada: Aradului, nr. 80
Telefon
+40 742296114
Fax
+40 259455641
Site web
www.aeroportoradea.ro
Titlu licitație
Furnizare echipamente și sisteme de control de securitate pentru mărfuri și poștă
Descriere succintă
LOT 1 - 1 buc. echipament de control de securitate EDS, cu tunel de dimensiuni minim 100x80cm, destinat scanării coletelor și trimiterilor poștale cu dimensiuni de inclusiv 90 x70cm, nelimitându-se la acestea, dotat cu sistem de benzi automate 18ml - minim 31 de luni, respectiv 7 luni pentru furnizare, punere în funcțiune și instruire personal, la care se adaugă minim 24 de luni garanția echipamentului furnizat LOT 2 - un echipament de control de securitate cu raze X cu tunel de dimensiuni mari (minim 180x180cm), Dual View, pe saşiu fix, cu TIP instalat, destinat scanării expedierilor cargo de mari dimensiuni (containere ULD) si un echipament de control de securitate cu raze X cu tunel de dimensiuni mici, Dual View, pe saşiu fix, cu sistem LEDS încorporat, cu TIP instalat, destinat scanării proviziilor de aeroport, respectiv articolelor care însoțesc persoanele, altele decât pasagerii - minim 31 de luni, respectiv 7 luni pentru furnizare, punere în funcțiune și instruire personal, la care se adaugă minim 24 de luni garanția echipamentului furnizat LOT 3 – 1 buc. poartă detectoare de metale (WTMD) destinată pentru controlul de securitate al persoanelor, altele decât pasagerii – minim 31 de luni, respectiv 7 luni pentru furnizare, punere în funcțiune și instruire personal, la care se adaugă minim 24 de luni garanția echipamentului/sistemului furnizat; LOT 4 - 4 (patru) echipamente detectoare de urme de explozibil (ETD) destinate pentru controlul de securitate al persoanelor, altele decât pasagerii, a articolelor care îi însoțesc, respectiv controlului de securitate al expedierilor cargo – minim 31 de luni, respectiv 7 luni pentru furnizare, punere în funcțiune și instruire personal, la care se adaugă minim 24 de luni garanția echipamentului/sistemului furnizat; LOT 5 - 2 (două) echipamente portabile detectoare de metale (HHMD) destinate pentru controlul de securitate al persoanelor, altele decât pasagerii – minim 31 de luni, respectiv 7 luni pentru furnizare, punere în funcțiune și instruire personal, la care se adaugă minim 24 de luni garanția echipamentului/sistemului furnizat. La aceste termene se vor adăuga termenul de garanție extinsă ofertat de furnizor, termen care reprezintă un factor de evaluare al ofertelor.
Cod CPV principal
35121000-8
Număr de referință
73452.2022.D1
Valoare estimată
14984083.83
Monedă
RON
Loturi
Număr
2
Titlu
Echipament cu raze X cu tunel de dimensiuni mari și un echipament cu raze X cu tunel de dimensiuni mici
Informații suplimentare
Având în vedere faptul că echipamentele vor fi achiziţionate prin fonduri europene prin – Obiectiv Specific 2.3 - “Creşterea gradului de utilizare sustenabilă a aeroporturilor” din cadrul Programului Operaţional Infrastructură Mare (POIM), procedura de atribuire a Contractului este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea Contractului de achiziție sectorială este condiționată de încheierea Contractului de finanțare cu AM POIM 2014-2020 / OIT pentru Proiectul "Dotarea Aeroportului Oradea cu echipamente si sisteme de control si securitate marfa” . Având în vedere dispozițiile Legii nr. 99/2016, precum si ale si H.G. 394/2016 Entitatea contractantă precizează că va încheia Contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin semnarea Contractului de finanțare cu AM POIM 2014-2020 / OIT. În cazul in care, indiferent de motive, Contractul de finantare cu AM POIM 2014-2020 / OIT nu se va semna, Entitatea contractantă își rezervă dreptul de a aplica prevederile art. 225 alin (1) lit. c) din Legea nr. 99/2016, după primirea notificării din partea AM POIM 2014-2020 / OIT cu privire la neacordarea finanțării, find imposibilă încheierea Contractului de achiziție sectorială. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Entitatea contractanta si/sau AM POIM 2014-2020/OIT nu pot fi considerați răspunzători pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de achiziție, indiferent de natura acestuia, indiferent dacă Entitatea contractantă si/sau AM POIM 2014-2020 / OIT au fost notificați asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/ clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Ofertantii din cadrul acestei proceduri trebuie să se asigure că până la data semnării contractului de achiziţie sectorială, îşi vor menţine în termen de valabilitate oferta şi garanţia de participare. Perioada maxima pentru care opereaza clauza suspensiva este de 30.04.2023. Termenul estimat pentru contractarea Cererii de finantare cod SMIS 1157869, aferenta Proiectului “Dotarea Aeroportului Oradea cu echipamente si sisteme de control si securitate marfa”, este primul trimestru al anului 2023. Contractul cu ofertantul declarat castigator va fi incheiat in termen de 10 zile de la contractarea proiectului anterior mentionat.
Monedă
RON
Valoarea
2894638.50
Locul
La sediul R.A. Aeroportul Oradea, Calea Aradului, nr. 80, Oradea
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
1
Titlu
Echipament de control de securitate EDS
Informații suplimentare
Având în vedere faptul că echipamentele vor fi achiziţionate prin fonduri europene prin – Obiectiv Specific 2.3 - “Creşterea gradului de utilizare sustenabilă a aeroporturilor” din cadrul Programului Operaţional Infrastructură Mare (POIM), procedura de atribuire a Contractului este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea Contractului de achiziție sectorială este condiționată de încheierea Contractului de finanțare cu AM POIM 2014-2020 / OIT pentru Proiectul "Dotarea Aeroportului Oradea cu echipamente si sisteme de control si securitate marfa” . Având în vedere dispozițiile Legii nr. 99/2016, precum si ale si H.G. 394/2016 Entitatea contractantă precizează că va încheia Contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin semnarea Contractului de finanțare cu AM POIM 2014-2020 / OIT. În cazul in care, indiferent de motive, Contractul de finantare cu AM POIM 2014-2020 / OIT nu se va semna, Entitatea contractantă își rezervă dreptul de a aplica prevederile art. 225 alin (1) lit. c) din Legea nr. 99/2016, după primirea notificării din partea AM POIM 2014-2020 / OIT cu privire la neacordarea finanțării, find imposibilă încheierea Contractului de achiziție sectorială. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Entitatea contractanta si/sau AM POIM 2014-2020/OIT nu pot fi considerați răspunzători pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de achiziție, indiferent de natura acestuia, indiferent dacă Entitatea contractantă si/sau AM POIM 2014-2020 / OIT au fost notificați asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/ clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Ofertantii din cadrul acestei proceduri trebuie să se asigure că până la data semnării contractului de achiziţie sectorială, îşi vor menţine în termen de valabilitate oferta şi garanţia de participare. Perioada maxima pentru care opereaza clauza suspensiva este de 30.04.2023. Termenul estimat pentru contractarea Cererii de finantare cod SMIS 1157869, aferenta Proiectului “Dotarea Aeroportului Oradea cu echipamente si sisteme de control si securitate marfa”, este primul trimestru al anului 2023. Contractul cu ofertantul declarat castigator va fi incheiat in termen de 10 zile de la contractarea proiectului anterior mentionat.
Monedă
RON
Valoarea
9228206.50
Locul
La sediul R.A. Aeroportul Oradea, Calea Aradului, nr. 80, Oradea
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
5
Titlu
Echipamente portabile detectoare de metale (HHMD) -2 (două) buc.
Informații suplimentare
Având în vedere faptul că echipamentele vor fi achiziţionate prin fonduri europene prin – Obiectiv Specific 2.3 - “Creşterea gradului de utilizare sustenabilă a aeroporturilor” din cadrul Programului Operaţional Infrastructură Mare (POIM), procedura de atribuire a Contractului este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea Contractului de achiziție sectorială este condiționată de încheierea Contractului de finanțare cu AM POIM 2014-2020 / OIT pentru Proiectul "Dotarea Aeroportului Oradea cu echipamente si sisteme de control si securitate marfa” . Având în vedere dispozițiile Legii nr. 99/2016, precum si ale si H.G. 394/2016 Entitatea contractantă precizează că va încheia Contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin semnarea Contractului de finanțare cu AM POIM 2014-2020 / OIT. În cazul in care, indiferent de motive, Contractul de finantare cu AM POIM 2014-2020 / OIT nu se va semna, Entitatea contractantă își rezervă dreptul de a aplica prevederile art. 225 alin (1) lit. c) din Legea nr. 99/2016, după primirea notificării din partea AM POIM 2014-2020 / OIT cu privire la neacordarea finanțării, find imposibilă încheierea Contractului de achiziție sectorială. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Entitatea contractanta si/sau AM POIM 2014-2020/OIT nu pot fi considerați răspunzători pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de achiziție, indiferent de natura acestuia, indiferent dacă Entitatea contractantă si/sau AM POIM 2014-2020 / OIT au fost notificați asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/ clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Ofertantii din cadrul acestei proceduri trebuie să se asigure că până la data semnării contractului de achiziţie sectorială, îşi vor menţine în termen de valabilitate oferta şi garanţia de participare. Perioada maxima pentru care opereaza clauza suspensiva este de 30.04.2023. Termenul estimat pentru contractarea Cererii de finantare cod SMIS 1157869, aferenta Proiectului “Dotarea Aeroportului Oradea cu echipamente si sisteme de control si securitate marfa”, este primul trimestru al anului 2023. Contractul cu ofertantul declarat castigator va fi incheiat in termen de 10 zile de la contractarea proiectului anterior mentionat.
Monedă
RON
Valoarea
3958.48
Locul
La sediul R.A. Aeroportul Oradea, Calea Aradului, nr. 80, Oradea
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
4
Titlu
Echipamente detectoare de urme de explozibil (ETD) - 4 buc.
Informații suplimentare
Având în vedere faptul că echipamentele vor fi achiziţionate prin fonduri europene prin – Obiectiv Specific 2.3 - “Creşterea gradului de utilizare sustenabilă a aeroporturilor” din cadrul Programului Operaţional Infrastructură Mare (POIM), procedura de atribuire a Contractului este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea Contractului de achiziție sectorială este condiționată de încheierea Contractului de finanțare cu AM POIM 2014-2020 / OIT pentru Proiectul "Dotarea Aeroportului Oradea cu echipamente si sisteme de control si securitate marfa” . Având în vedere dispozițiile Legii nr. 99/2016, precum si ale si H.G. 394/2016 Entitatea contractantă precizează că va încheia Contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin semnarea Contractului de finanțare cu AM POIM 2014-2020 / OIT. În cazul in care, indiferent de motive, Contractul de finantare cu AM POIM 2014-2020 / OIT nu se va semna, Entitatea contractantă își rezervă dreptul de a aplica prevederile art. 225 alin (1) lit. c) din Legea nr. 99/2016, după primirea notificării din partea AM POIM 2014-2020 / OIT cu privire la neacordarea finanțării, find imposibilă încheierea Contractului de achiziție sectorială. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Entitatea contractanta si/sau AM POIM 2014-2020/OIT nu pot fi considerați răspunzători pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de achiziție, indiferent de natura acestuia, indiferent dacă Entitatea contractantă si/sau AM POIM 2014-2020 / OIT au fost notificați asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/ clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Ofertantii din cadrul acestei proceduri trebuie să se asigure că până la data semnării contractului de achiziţie sectorială, îşi vor menţine în termen de valabilitate oferta şi garanţia de participare. Perioada maxima pentru care opereaza clauza suspensiva este de 30.04.2023. Termenul estimat pentru contractarea Cererii de finantare cod SMIS 1157869, aferenta Proiectului “Dotarea Aeroportului Oradea cu echipamente si sisteme de control si securitate marfa”, este primul trimestru al anului 2023. Contractul cu ofertantul declarat castigator va fi incheiat in termen de 10 zile de la contractarea proiectului anterior mentionat.
Monedă
RON
Valoarea
2810520.80
Locul
La sediul R.A. Aeroportul Oradea, Calea Aradului, nr. 80, Oradea
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
3
Titlu
Poartă detectoare de metale (WTMD) - 1 buc.
Informații suplimentare
Având în vedere faptul că echipamentele vor fi achiziţionate prin fonduri europene prin – Obiectiv Specific 2.3 - “Creşterea gradului de utilizare sustenabilă a aeroporturilor” din cadrul Programului Operaţional Infrastructură Mare (POIM), procedura de atribuire a Contractului este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea Contractului de achiziție sectorială este condiționată de încheierea Contractului de finanțare cu AM POIM 2014-2020 / OIT pentru Proiectul "Dotarea Aeroportului Oradea cu echipamente si sisteme de control si securitate marfa” . Având în vedere dispozițiile Legii nr. 99/2016, precum si ale si H.G. 394/2016 Entitatea contractantă precizează că va încheia Contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin semnarea Contractului de finanțare cu AM POIM 2014-2020 / OIT. În cazul in care, indiferent de motive, Contractul de finantare cu AM POIM 2014-2020 / OIT nu se va semna, Entitatea contractantă își rezervă dreptul de a aplica prevederile art. 225 alin (1) lit. c) din Legea nr. 99/2016, după primirea notificării din partea AM POIM 2014-2020 / OIT cu privire la neacordarea finanțării, find imposibilă încheierea Contractului de achiziție sectorială. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Entitatea contractanta si/sau AM POIM 2014-2020/OIT nu pot fi considerați răspunzători pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de achiziție, indiferent de natura acestuia, indiferent dacă Entitatea contractantă si/sau AM POIM 2014-2020 / OIT au fost notificați asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/ clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Ofertantii din cadrul acestei proceduri trebuie să se asigure că până la data semnării contractului de achiziţie sectorială, îşi vor menţine în termen de valabilitate oferta şi garanţia de participare. Perioada maxima pentru care opereaza clauza suspensiva este de 30.04.2023. Termenul estimat pentru contractarea Cererii de finantare cod SMIS 1157869, aferenta Proiectului “Dotarea Aeroportului Oradea cu echipamente si sisteme de control si securitate marfa”, este primul trimestru al anului 2023. Contractul cu ofertantul declarat castigator va fi incheiat in termen de 10 zile de la contractarea proiectului anterior mentionat.
Monedă
RON
Valoarea
46759.55
Locul
La sediul R.A. Aeroportul Oradea, Calea Aradului, nr. 80, Oradea
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
24.02.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
24.08.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
6
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
Modele de formulare echipamente secu.doc.p7s
Caiet de sarcini echipamente securitate cargo 1.pdf.p7s
Draft contract echipamente de control si securitate cargo 1.pdf.p7s