CN1051309

Achiziție de licențe, hardware și servicii implementare pentru realizarea unei platforme integrate de management digitalizat al infrastructurii de apă și apă uzată

Informații generale

Tip
Anunt de participare
Data publicării
19.01.2023, 07:59
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 99/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 99/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Apă
Autorități contractante
Denumire
S.C RAJA S.A CONSTANTA
Județ
Constanţa
Adresă
Strada: Călăraşi, nr. 22-24
Telefon
+40 726738616
Fax
+40 241612283
Site web
http://www.rajac.ro/
Titlu licitație
Achiziție de licențe, hardware și servicii implementare pentru realizarea unei platforme integrate de management digitalizat al infrastructurii de apă și apă uzată
Descriere succintă
Obiectivul acestui proiect consta in digitalizarea sistemului de management a activitatii operationale a companiei prin gestiunea in timp real a echipamentelor si a resurselor materiale, colectarea, raportarea si analiza informatiilor generate de activitatea operationala in scopul optimizarii managementului companiei, integrarea fluxurilor de lucru, imbunatatirea transferului de date intre diferite compartimente. Din punct de vedere tehnic, la nivelul companiei este necesara o platforma digitala care sa utilizeze un model unic integrat de date, platforma care normalizeaza modul in care datele senzoriale sunt achizitionate, stocate, gestionate si partajate in intreaga organizatie in timp real, folosind tehnologii Big Data - specializate pentru procesarea paralela a cantitatilor mari de date provenite din infrastructura companiei. Este necesar ca platforma sa fie capabila sa integreze informatii de la diversi furnizori si echipamente, inclusiv PLC-uri, SCADA, dispozitive IoT, GIS, sisteme proprii terte si sisteme de gestiune pentru afaceri (MES, CRM, ERP, etc). Se va implementa o platformă digitala unică de date, integrată, care să fie capabila sa colecteze informațiile din toate departamentele RAJA CT. Oricare dintre modulele software implementate trebuie să poată utiliza automat datele utilizate de alte module, fără a fi necesară citirea și reintroducerea manuală de către un operator uman. Platforma digitală trebuie sa asigure integrarea datelor gestionate de sistemele informatice ale companiei si integrarea datelor de la Platforma/echipamentele SCADA și integrarea datelor GIS. Platforma Integrata De Management Digital (PIMD) propusa trebuie sa fie capabila sa se integreze prin interfete native cu urmatoarele aplicatii: aplicatia de informatii geografice (GIS), aplicatia de planificarea resurselor inteprinderilor(ERP), aplicatia pentru relatia cu clientii (CRM), aplicatia de monitorizare control si achizitii de date(SCADA), aplicatia de mentenanta a activelor (CMMS), etc. Descriere module achizitionate a. Modul managementul datelor echipamentelor in timp real (MDTR) b. Modul managementul planificarii si urmarii proiectelor (MPP) c. Modul Dispecerizare si Call Center (IVR) d. Componente hardware Numarul de zile până la care Operatorii economici interesati pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor / candidaturilor este de 19 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari / informatiilor suplimentare astfel: • cu 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor pentru solicitarile de clarificari depuse cu 19 de zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Cod CPV principal
72263000-6
Număr de referință
1890420 / 2022 /1/ POIM
Valoare estimată
9788687
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Clauza suspensiva: Executarea contractului de achiziție publică sectorială este sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că emiterea Ordinului de incepere a Lucrarilor este condiționată de semnarea și producerea efectelor Contractului de Finanțare cu Ministerul Investitiilor si Proiectelor Europene, în calitate de Autoritate de Management POIM. Entitatea Contractantă precizează că înștiințarea privind Data de incepere a Lucrărilor se va emite numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin semnarea contractului de finanțare cu Autoritatea de Management, iar acest contract de finanțare își va produce efectele în sensul că va deveni eficace dreptul Entitatii Contractante la acordarea finanțării nerambursabile de către AM POIM. În cazul în care, indiferent de motive, contractul de finanțare cu Autoritatea de Management nu se va semna ori nu își va produce efectele, Entitatea Contractanta își rezervă dreptul de a înceta prezentul contract. Executantul întelege că Entitatea Contractanta și/sau Autoritatea de Management nu pot fi considerate răspunzatoare pentru vreun prejudiciu apărut în cazul încetării contractului de achiziție, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Entitatea Contractanta și/sau Autoritatea de Management au fost notificate asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Executantul acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă. Cu toate acestea, Entitatea Contractanta va putea renunta la conditia suspensiva in functie de identificarea altor surse de finantare.
Monedă
RON
Locul
Judetul Constanta.
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
28.02.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
28.08.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
6
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
Anexa- Fisa de acordare a punctajului.docx.p7s
Capitol 0- Formulare.doc.p7s
Capitol 1- Contract.rar.p7s
Capitol 2- Caiet de sarcini + ANEXE.rar.p7s
Aviz CTE.pdf.p7s