CN1051346

Acord-cadru de furnizare ”fructe si legume in conserva – lot 1, condimente, mirodenii, ceai si mac – lot 2, legume congelate – lot 3 si peste congelat – lot 4”

Informații generale

Tip
Anunt de participare
Data publicării
20.01.2023, 08:46
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Protectie sociala
Autorități contractante
Denumire
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului a judetului Satu Mare
Județ
Satu
Adresă
Strada: Corvinilor, nr. 18
Telefon
+4 0261768830
Fax
+40 261768830
Site web
www.dgaspcsm.ro
Titlu licitație
Acord-cadru de furnizare ”fructe si legume in conserva – lot 1, condimente, mirodenii, ceai si mac – lot 2, legume congelate – lot 3 si peste congelat – lot 4”
Descriere succintă
Acord-cadru pentru furnizarea de produse impartite pe loturi, dupa cum urmeaza:  LOT 1 - Fructe si legume in conserva  LOT 2 - Condimente, mirodenii, ceai si mac  LOT 3 - Legume congelate  LOT 4 - Peste congelat Achiziția acestor produse este de strictă necesitate pentru asigurarea hranei, fiind luate măsurile privind asigurarea necesarului acestor produse, fără întrerupere, pentru beneficiarii din unitățile publice de asistență socială destinate persoanelor adulte, persoanelor adulte cu dizabilități si persoanelor vârstnice, precum și copiilor/tinerilor din sistemul de protecție. Produsele vor fi achiziţionate pentru casele/centrele din subordinea autorităţii contractante în cantitatile, caracteristicile (specificatiile) tehnice și în conditiile solicitate în caietul de sarcini. Cantitatile AC: Pentru fiecare lot in parte, cantitati estimate minime si maxime in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini Cantitati CS: Pentru fiecare lot in parte, cantitati estimate minime si maxime in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini Pentru fiecare lot in parte, Cantitatea celui mai mare contract subsecvent = 9 luni, in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini Valoarea estimată totală fără TVA a achiziţiei de 1.559.649,48 lei fără TVA din care: LOT 1 - 844.721,34 lei fără TVA LOT 2 - 441.796,17 lei fără TVA LOT 3 - 62.176,17 lei fără TVA LOT 4 - 210.955,71 lei fără TVA Operatorii economici interesati vor transmite solicitarile de clarificari cu cel tarziu 15 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, conform art. 160 si 161 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, modificata si completata. Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire în a 10-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, în masura în care aceste solicitari vor fi adresate în termenul prevazut. S-a optat pentru modalitatea speciala de atribuire, respectiv incheierea unui acord-cadru, datorita caracterului de regularitate si repetabilitatii produselor care fac obiectul procedurii de achizitie publica, precum si faptului ca pe parcursul derularii acestuia pot exista fluctuatii in ceea ce priveste numarul beneficiarilor serviciilor sociale, in sensul scaderii/majorarii numarului acestora, in urma planurilor de reorganizare/restructurare a unor servicii sociale. Acest aspect se va reflecta in diminuarea/majorarea cantitatilor maxime estimate.
Cod CPV principal
15330000-0
Număr de referință
15418983_2023_PAAPD1391025
Valoare estimată
1559649.48
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Fructe si legume in conserva
Informații suplimentare
Contractele subsecvente se vor atribui trimestrial/semestrial in functie de necesitatile autoritatii contractante. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este 211.201,87 lei fara TVA.
Monedă
RON
Valoarea
844721.43
Locul
Sediile centrelor/caselor din subordinea autoritatii contractante mentionate in Caietul de sarcini
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Număr
2
Titlu
Condimente, mirodenii, ceai si mac
Informații suplimentare
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este 110.460,98 lei fara TVA. Contractele subsecvente se vor atribui trimestrial/semestrial in functie de necesitatiile unitatilor din subordinea autoritatii contractante.
Monedă
RON
Valoarea
441796.17
Locul
Sediile centrelor/caselor din subordinea autoritatii contractante mentionate in Caietul de sarcini
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Număr
3
Titlu
Legume congelate
Informații suplimentare
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este 15.547,21 lei fara TVA. Contractele subsecvente se vor atribui trimestrial/semestrial in functie de necesitatiile unitatilor din subordinea autoritatii contractante.
Monedă
RON
Valoarea
62176.17
Locul
Sediile centrelor/caselor din subordinea autoritatii contractante mentionate in Caietul de sarcini
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Număr
4
Titlu
Peste congelat
Informații suplimentare
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este 52.757,58 lei fara TVA. Contractele subsecvente se vor atribui trimestrial/semestrial in functie de necesitatiile unitatilor din subordinea autoritatii contractante.
Monedă
RON
Valoarea
210955.71
Locul
Sediile centrelor/caselor din subordinea autoritatii contractante mentionate in Caietul de sarcini
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
24.02.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
24.05.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
3
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
Modele de formulare.docx.p7s
Caiet de sarcini.pdf.p7s
Proiect Acord-cadru de furnizare.pdf.p7s
Proiect contract subsecvent acordului-cadru de achizitie publica de furnizare.pdf.p7s