CN1051355

Servicii de formare profesională în domeniul naval din cadrul Proiectului Multirisc Modulul III finanțat prin Programul Operațional Capital Uman 2014 – 2020

Informații generale

Tip
Anunt de participare
Data publicării
20.01.2023, 09:27
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Ordine si siguranta publica
Autorități contractante
Denumire
Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta
Județ
Bucureşti
Adresă
Strada: BANU DUMITRACHE, nr. 46
Telefon
+40 212086150
Fax
+40 212084546
Site web
www.igsu.ro
Titlu licitație
Servicii de formare profesională în domeniul naval din cadrul Proiectului Multirisc Modulul III finanțat prin Programul Operațional Capital Uman 2014 – 2020
Descriere succintă
Servicii de formare profesională în domeniul naval împărțit în 3 sesiuni de instruire: a) 7.3.1 Sesiuni de instruire ”căutare-salvare și recuperare apă” b) 7.3.2 Sesiuni de instruire ”stingerea incendiilor pe mare” c) 7.3.3 Sesiuni de instruire ”stingere incendii pe râuri” Activitățile sunt destinate ofițerilor din cadrul IGSU, ofițerilor și subofițerilor din cadrul inspectoratelor pentru situații de urgență și ai Unității Speciale de Intervenții în Situații de Urgență cu atribuții în misiuni specifice în domeniul naval, din cadrul Proiectului Multirisc Modulul III finanțat prin Programul Operațional Capital Uman 2014 – 2020. Termenul-limită în care Autoritatea Contractantă va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare: În a 11 a zi înainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Numărul zile pana la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 19
Cod CPV principal
80500000-9
Număr de referință
4203997/2019/TX/MM3/p3
Valoare estimată
2464999.96
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Durata contractului mentionata la pct. II.2.7 Durata contractului, concesiunii, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achizitii, este estimata.
Monedă
RON
Locul
Conform prevederilor caietului de sarcini nr.49272/06.12.2022
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
03.03.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
03.08.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
5
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
Caiet de sarcini_semnat.pdf
Document riscuri_semnat.pdf
Formulare si modele de documente.docx.p7s
Matricea de pregatire_semnat.pdf
Prima pag DA_semnat.pdf
Proiect contract_semnat.pdf