CN1051366
Servicii monitorizare, evaluare și compatibilizare pentru evaluarea implementării unor activități ale proiectului -CRED
Informații generale
Tip
Anunt de participare
Data publicării
20.01.2023, 11:00
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Educatie
Autorități contractante
Denumire
MINISTERUL EDUCATIEI
Județ
Bucureşti
Adresă
Strada: Gen. Berthelot , nr. 28-30
Telefon
+40 725056805
Fax
+40 0213120140
Email
Site web
www.edu.ro
Titlu licitație
Servicii monitorizare, evaluare și compatibilizare pentru evaluarea implementării unor activități ale proiectului -CRED
Descriere succintă
Evaluarea proiectului CRED are rolul de a produce dovezi referitoare la măsura în care acest proiect a contribuit la consolidarea la procesul de implementare a reformei curriculumului centrat pe formarea de competențe în raport cu obiectivele pe care și le-a propus. În acest sens, evaluarea va urmări procesul de implementare a proiectului CRED, precum și rezultatele/produse obținute în cadrul acestui proiect. Din perspectiva politicilor educaționale, rezultatele acestei evaluări sunt importante pentru a oferi ME o imagine realistă asupra valorii adăugate de măsurile avansate de proiectului CRED din perspectiva implementării curriculumului centrat pe formarea de competențe, cu accent pe asigurarea accesului la o educație de calitate a copiilor proveniți din zone socio-economice dezavantajate.
Evaluarea externă se va realiza în etapa finală a implementării proiectului CRED și va avea în vedere următoarele obiective:
• evaluarea relevanței, eficienței, eficacității, impactului și sustenabilității activităților implementate și a rezultatelor obținute în cadrul proiectului CRED (se vor avea în vedere doar acele rezultate care fac obiectul evaluării, cf. 2.2 Activități incluse în procesul de evaluare) în raport cu obiectivele propuse;
• evaluarea întregului proces de implementare a proiectului CRED, identificarea dificultățile și riscurile interne/externe apărute pe parcursul implementării și formularea de concluzii și recomandări fundamentate pe evidențe asupra aspectelor care au funcționat și a celor care nu au funcționat în perspectiva continuării procesului de implementare a schimbării curriculare în învățământul preuniversitar din România;
• formularea de lecții învățate fundamentate pe dovezi și formularea de recomandări de îmbunătățire pentru consolidarea sustenabilității proiectului. Termenul limita pana la care operatorii economici pot solicita clarificări sau informații suplimentare in legătura cu documentația de atribuire este: 18 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări : in a 11-zi înainte de termenul limita stabilit in Anunțul de participare pentru depunerea ofertelor, în măsura în care sunt transmise în termenul precizat.
Cod CPV principal
79311200-9
Număr de referință
Poziția 3 din PAAP nr. 6310/CRED/29.09.2022
Valoare estimată
1081512.60
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Garanția de participare:
Garanția de participare va fi de 1% din valoarea estimată a contractului fără TVA, respectiv 10.815,12 lei fără TVA.
Conform articolului 35 alin. 3) lit. b din HG 395/2016, garanția de participare va avea o valabilitate de 90 de zile de la termenul limită de depunere a ofertelor. Operatorii economici pot constitui garanția de participare în oricare din variantele precizate la articolul 36 din HG 395/2016. Garanția de participare trebuie să fie irevocabilă, necondiționată și se constituie prin:
a)virament bancar;
b)instrumente de garantare emise în condițiile legii, astfel:
(i) scrisori de garanție emise de instituții de credit bancare sau de instituții financiare nebancare din România sau din alt stat;
(ii) scrisori de garanție emise de instituții financiare nebancare din România sau din alt stat pentru achizițiile de lucrări a căror valoare estimată este mai mică sau egală cu 40.000.000 lei fără TVA și respectiv pentru achizițiile de produse sau servicii a căror valoare estimată este mai mică sau egală cu 7.000.000 lei fără TVA;
(iii) asigurări de garanții emise:
– fie de societăți de asigurare care dețin autorizații de funcționare emise în România sau într-un alt stat membru al Uniunii Europene și/sau care sunt înscrise în registrele publicate pe site-ul Autorității de Supraveghere Financiară, după caz;
– fie de societăți de asigurare din state terțe prin sucursale autorizate în România de către Autoritatea de Supraveghere Financiară;
c)prin depunerea la casierie a unor sume în numerar dacă valoarea este mai mică de 5.000 lei;
Instrumentul de garantare se transmite în SEAP împreună cu oferta și celelalte documente ale acesteia, cel mai târziu la data și ora-limită de depunere a ofertelor, și trebuie să prevadă că plata garanției de participare se va executa necondiționat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declarației acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
Contul garanției de participare este RO96TREZ7005005XXX000182, CUI 13729380. Garanția de bună execuție:
Ofertantul declarat câștigător se obligă să constituie garanția de bună execuție în cuantum de 10% din valoarea contractului fără TVA, în termen de 5 zile lucrătoare de la data semnării contractului. Acest termen poate fi prelungit la solicitarea justificată a contractantului, fără a depăși 15 zile de la data semnării contractului de achiziție publică.
Modul de constituire a garanției de bună execuție a contractului, conform prevederilor art. 40 alin. (1) din HG nr. 395/2016: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis în condițiile legii, astfel:
a) virament bancar;
b) instrumente de garantare emise în condițiile legii, astfel:
i) scrisoare de garanție emisă de o instituție de credit din România sau din alt stat;
ii) scrisori de garanție emise de instituții financiare nebancare din România sau din alt stat pentru achizițiile de lucrări a căror valoare estimată este mai mică sau egală cu 40.000.000 lei fără TVA și respectiv pentru achizițiile de produse sau servicii a căror valoare estimată este mai mică sau egală cu 7.000.000 lei fără TVA;
iii) asigurare de garanții emisă:
– fie de societăți de asigurare care dețin autorizații de funcționare emise în România sau într-un alt stat membru al Uniunii Europene și/sau care sunt înscrise în registrele publicate pe site-ul Autorității de Supraveghere Financiară, după caz;
– fie de societăți de asigurare din state terțe prin sucursale autorizate în România de către Autoritatea de Supraveghere Financiară;
c) rețineri succesive din sumele datorate pentru facturi parțiale, conform art. 40 alin. (3) din H.G. nr. 395/2016. În acest ultim caz, suma inițială pe care o va depune contractantul în contul deschis la dispoziția autorității contractante va fi de 1% din prețul contractului, fără TVA. Garanția constituită devine anexă la contract. Autoritatea contractantă va elibera/ restitui garanția de buna execuție conform prevederilor art. 42 din H.G. nr. 395/2016.
d) combinarea a două sau mai multe dintre modalitățile de constituire prevăzute la lit. a)-c).
Eliberarea/restituirea garanției de bună execuție se va realiza în cel mult 14 zile de la data îndeplinirii de către contractant a obligațiilor asumate prin contract dacă nu a fost ridicat, până la acea dată, pretenții asupra ei, conform dispozițiilor art. 42 alin. (1) din HG nr.395/2016.
Monedă
RON
Locul
București
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
27.02.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
27.05.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
3
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
Caiet_de_sarcini_rev_cf_aviz_ANAP.p7s
Clauze_contractuale_cf_aviz_ANAP.pdf.p7s
Formulare_rev_cf_ANAP.pdf.p7s