CN1051406

VS-CL-G04 Statii de epurare ape uzate Vaslui, Husi, Dumesti

Informații generale

Tip
Anunt de participare
Data publicării
23.01.2023, 09:00
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 99/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 99/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Apă
Autorități contractante
Denumire
AQUAVAS SA VASLUI
Județ
Vaslui
Adresă
Strada: Stefan cel Mare, nr. 70
Telefon
+40 235311600
Fax
+40 235311900
Site web
www.aquavaslui.ro
Titlu licitație
VS-CL-G04 Statii de epurare ape uzate Vaslui, Husi, Dumesti
Descriere succintă
Proiectul include realizarea următoarelor lucrări de apa uzata la nivelul judetului Vaslui: Statii de epurare ape uzate in Vaslui, Husi, și Dumesti. Contractantul va proiecta si executa lucrarile aferente acestei proceduri in conformitate cu cerintele impuse prin documentatia de atribuire. In caietul de Sarcini sunt prezentate tipul activitatilor, specializarea si cantitatile minime necesare realizarii contractului, respectiv: a) Proiectul Tehnic si Detaliile de Executie– cuprinzând proiectarea procesului tehnologic si a constructiilor, instalatiilor si echipamentelor aferente obiectelor tehnologice de pe fluxul de captare, tratare, pompare etc. b) Intocmirea documentatiilor pentru obţinerea tuturor avizelor şi autorizaţiilor necesare executiei proiectului, de la toate autorităţile mentionate in Certificatul de Urbanism, conform legislatiei in vigoare in domeniul construcţiilor din Romania. c) Execuţia lucrărilor inclusiv furnizarea si montarea utilajelor si echipamentelor şi punerea în funcţiune a obiectivelor. d) Instruirea personalului operatorului e) Intocmirea desenelor post executie si a documentelor necesare Cărţii Construcţiei conform HG 273/1994 cu modificările ulterioare. f) Testare si punere in functiune. g) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor Durata de executie a lucrarilor este de 24 de luni de la data ordinului de incepere si 36 luni perioada de notificare a defectelor. Orice operator economic interesat poate sa solicite clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, numai in SEAP, nu mai tarziu de 21 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Entitatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau de informatii suplimentare precizate mai sus cu 10 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Cod CPV principal
45000000-7
Număr de referință
17986823_2022_PAAPD1349654
Valoare estimată
58001707
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Monedă
RON
Locul
Judetul Vaslui
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – cost
Data de deschidere a ofertelor
20.03.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
20.07.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
4
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
ANEXA la Fisa de date-semnat.pdf.p7m
Cap 1_Acord contractual_Proiectare si executie-semnat.pdf.p7m
Cap 1_Conditii generale contract Proiectare si executie-semnat.pdf.p7m
Cap 1_Conditii speciale contract Proiectare si executie-semnat.pdf.p7m
Capitol 2 CS - Cerintele Entitatii Contractante-semnat.rar.p7m
Capitol 3 CS - Planse-semnat.rar.p7m
Capitol 4 CS - Liste-semnat.rar.p7m
Capitol 5 CS - Informatii care fac parte din Contract-semnat.001.p7m
Capitol 5 CS - Informatii care fac parte din Contract-semnat.002.p7m
Capitol 5 CS - Informatii care fac parte din Contract-semnat.003.p7m
Capitol 5 CS - Informatii care fac parte din Contract-semnat.004.p7m
Capitol 5 CS - Informatii care fac parte din Contract-semnat.crc.p7m
Capitol 6 CS - Informatii care nu fac parte din Contract-semnat.rar.p7m
Formulare-semnat.doc.p7m