CN1051453

ACHIZIŢIE ȘI LIVRARE PRODUSE ALIMENTARE

Informații generale

Tip
Anunt de participare
Data publicării
26.01.2023, 09:58
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Protectie sociala
Autorități contractante
Denumire
DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA - PRIMARIA MUNICIPIULUI VASLUI
Județ
Vaslui
Adresă
Strada: Haret Spiru, nr. 2
Telefon
+40 235310999
Fax
+40 235315946
Site web
www.primariavaslui.ro
Titlu licitație
ACHIZIŢIE ȘI LIVRARE PRODUSE ALIMENTARE
Descriere succintă
Achizitie de produse alimentare pentru a asigura hrana zilnica pentru beneficiarii serviciilor oferite de Cantina de Ajutor Social, Centre de zi pentru persoane de vârsta a III-a si Centrul pentru copii scolari „Bucuria”. Termenul limita pentru care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare va fi de 10 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 15 zile.
Cod CPV principal
15000000-8
Număr de referință
34449544_2023_PAAPD1384873
Monedă
RON
Loturi
Număr
8
Titlu
CONDIMENTE ȘI MIRODENII
Informații suplimentare
Clauză suspensivă: Încheierea Acordului – cadru și a contractelor subsecvente este condiționată de aprobarea creditelor bugetare cu această destinație pe anul 2023 de către Consiliul Local, până la acea data putându-se achiziționa produse în limita sumei de 1/12 din bugetul alocat acestui capitol în anul 2022. Astfel, Autoritatea Contractantă va încheia contractele de achiziție publică cu ofertanții declarați câștigători numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație imediat după aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2023 prin Hotărâre de Consiliu Local. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi aprobate în condițiile sus menționate (neexistând astfel surse de finanțare), Autoritatea Contractantă își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică, în conformitate cu prevederile art. 212, alin (1), lit. c) din Legea nr. 98/2016 cu modificările și completările ulterioare. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă.
Monedă
RON
Locul
Cantina de Ajutor Social ** Str. Ștefan cel Mare, bl. 331, Vaslui
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
7
Titlu
ULEIURI
Informații suplimentare
Clauză suspensivă: Încheierea Acordului – cadru și a contractelor subsecvente este condiționată de aprobarea creditelor bugetare cu această destinație pe anul 2023 de către Consiliul Local, până la acea data putându-se achiziționa produse în limita sumei de 1/12 din bugetul alocat acestui capitol în anul 2022. Astfel, Autoritatea Contractantă va încheia contractele de achiziție publică cu ofertanții declarați câștigători numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație imediat după aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2023 prin Hotărâre de Consiliu Local. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi aprobate în condițiile sus menționate (neexistând astfel surse de finanțare), Autoritatea Contractantă își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică, în conformitate cu prevederile art. 212, alin (1), lit. c) din Legea nr. 98/2016 cu modificările și completările ulterioare. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă.
Monedă
RON
Locul
Cantina de Ajutor Social ** Str. Ștefan cel Mare, bl. 331, Vaslui
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
12
Titlu
OUĂ
Informații suplimentare
Clauză suspensivă: Încheierea Acordului – cadru și a contractelor subsecvente este condiționată de aprobarea creditelor bugetare cu această destinație pe anul 2023 de către Consiliul Local, până la acea data putându-se achiziționa produse în limita sumei de 1/12 din bugetul alocat acestui capitol în anul 2022. Astfel, Autoritatea Contractantă va încheia contractele de achiziție publică cu ofertanții declarați câștigători numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație imediat după aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2023 prin Hotărâre de Consiliu Local. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi aprobate în condițiile sus menționate (neexistând astfel surse de finanțare), Autoritatea Contractantă își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică, în conformitate cu prevederile art. 212, alin (1), lit. c) din Legea nr. 98/2016 cu modificările și completările ulterioare. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă.
Monedă
RON
Locul
Cantina de Ajutor Social ** Str. Ștefan cel Mare, bl. 331, Vaslui
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
1
Titlu
CARNE PUI
Informații suplimentare
Clauză suspensivă: Încheierea Acordului – cadru și a contractelor subsecvente este condiționată de aprobarea creditelor bugetare cu această destinație pe anul 2023 de către Consiliul Local, până la acea data putându-se achiziționa produse în limita sumei de 1/12 din bugetul alocat acestui capitol în anul 2022. Astfel, Autoritatea Contractantă va încheia contractele de achiziție publică cu ofertanții declarați câștigători numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație imediat după aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2023 prin Hotărâre de Consiliu Local. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi aprobate în condițiile sus menționate (neexistând astfel surse de finanțare), Autoritatea Contractantă își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică, în conformitate cu prevederile art. 212, alin (1), lit. c) din Legea nr. 98/2016 cu modificările și completările ulterioare. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă.
Monedă
RON
Locul
Cantina de Ajutor Social ** Str. Ștefan cel Mare, bl. 331, Vaslui
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
2
Titlu
CARNE VITĂ SI PORC
Informații suplimentare
Clauză suspensivă: Încheierea Acordului – cadru și a contractelor subsecvente este condiționată de aprobarea creditelor bugetare cu această destinație pe anul 2023 de către Consiliul Local, până la acea data putându-se achiziționa produse în limita sumei de 1/12 din bugetul alocat acestui capitol în anul 2022. Astfel, Autoritatea Contractantă va încheia contractele de achiziție publică cu ofertanții declarați câștigători numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație imediat după aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2023 prin Hotărâre de Consiliu Local. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi aprobate în condițiile sus menționate (neexistând astfel surse de finanțare), Autoritatea Contractantă își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică, în conformitate cu prevederile art. 212, alin (1), lit. c) din Legea nr. 98/2016 cu modificările și completările ulterioare. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă.
Monedă
RON
Locul
Cantina de Ajutor Social ** Str. Ștefan cel Mare, bl. 331, Vaslui
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
3
Titlu
PREPARATE CARNE
Informații suplimentare
Clauză suspensivă: Încheierea Acordului – cadru și a contractelor subsecvente este condiționată de aprobarea creditelor bugetare cu această destinație pe anul 2023 de către Consiliul Local, până la acea data putându-se achiziționa produse în limita sumei de 1/12 din bugetul alocat acestui capitol în anul 2022. Astfel, Autoritatea Contractantă va încheia contractele de achiziție publică cu ofertanții declarați câștigători numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație imediat după aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2023 prin Hotărâre de Consiliu Local. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi aprobate în condițiile sus menționate (neexistând astfel surse de finanțare), Autoritatea Contractantă își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică, în conformitate cu prevederile art. 212, alin (1), lit. c) din Legea nr. 98/2016 cu modificările și completările ulterioare. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă.
Monedă
RON
Locul
Cantina de Ajutor Social ** Str. Ștefan cel Mare, bl. 331, Vaslui
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
13
Titlu
PRODUSE DE PATISERIE
Informații suplimentare
Clauză suspensivă: Încheierea Acordului – cadru și a contractelor subsecvente este condiționată de aprobarea creditelor bugetare cu această destinație pe anul 2023 de către Consiliul Local, până la acea data putându-se achiziționa produse în limita sumei de 1/12 din bugetul alocat acestui capitol în anul 2022. Astfel, Autoritatea Contractantă va încheia contractele de achiziție publică cu ofertanții declarați câștigători numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație imediat după aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2023 prin Hotărâre de Consiliu Local. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi aprobate în condițiile sus menționate (neexistând astfel surse de finanțare), Autoritatea Contractantă își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică, în conformitate cu prevederile art. 212, alin (1), lit. c) din Legea nr. 98/2016 cu modificările și completările ulterioare. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă.
Monedă
RON
Locul
Cantina de Ajutor Social ** Str. Ștefan cel Mare, bl. 331, Vaslui
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
15
Titlu
PRODUSE DE MORĂRIT ŞI PASTE FĂINOASE
Informații suplimentare
Clauză suspensivă: Încheierea Acordului – cadru și a contractelor subsecvente este condiționată de aprobarea creditelor bugetare cu această destinație pe anul 2023 de către Consiliul Local, până la acea data putându-se achiziționa produse în limita sumei de 1/12 din bugetul alocat acestui capitol în anul 2022. Astfel, Autoritatea Contractantă va încheia contractele de achiziție publică cu ofertanții declarați câștigători numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație imediat după aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2023 prin Hotărâre de Consiliu Local. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi aprobate în condițiile sus menționate (neexistând astfel surse de finanțare), Autoritatea Contractantă își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică, în conformitate cu prevederile art. 212, alin (1), lit. c) din Legea nr. 98/2016 cu modificările și completările ulterioare. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă.
Monedă
RON
Locul
Cantina de Ajutor Social ** Str. Ștefan cel Mare, bl. 331, Vaslui
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
6
Titlu
ZAHĂR ȘI PRODUSE CONEXE
Informații suplimentare
Clauză suspensivă: Încheierea Acordului – cadru și a contractelor subsecvente este condiționată de aprobarea creditelor bugetare cu această destinație pe anul 2023 de către Consiliul Local, până la acea data putându-se achiziționa produse în limita sumei de 1/12 din bugetul alocat acestui capitol în anul 2022. Astfel, Autoritatea Contractantă va încheia contractele de achiziție publică cu ofertanții declarați câștigători numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație imediat după aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2023 prin Hotărâre de Consiliu Local. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi aprobate în condițiile sus menționate (neexistând astfel surse de finanțare), Autoritatea Contractantă își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică, în conformitate cu prevederile art. 212, alin (1), lit. c) din Legea nr. 98/2016 cu modificările și completările ulterioare. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă.
Monedă
RON
Locul
Cantina de Ajutor Social ** Str. Ștefan cel Mare, bl. 331, Vaslui
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
4
Titlu
PEȘTE ȘI PRODUSE DIN PEȘTE
Informații suplimentare
Clauză suspensivă: Încheierea Acordului – cadru și a contractelor subsecvente este condiționată de aprobarea creditelor bugetare cu această destinație pe anul 2023 de către Consiliul Local, până la acea data putându-se achiziționa produse în limita sumei de 1/12 din bugetul alocat acestui capitol în anul 2022. Astfel, Autoritatea Contractantă va încheia contractele de achiziție publică cu ofertanții declarați câștigători numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație imediat după aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2023 prin Hotărâre de Consiliu Local. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi aprobate în condițiile sus menționate (neexistând astfel surse de finanțare), Autoritatea Contractantă își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică, în conformitate cu prevederile art. 212, alin (1), lit. c) din Legea nr. 98/2016 cu modificările și completările ulterioare. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă.
Monedă
RON
Locul
Cantina de Ajutor Social ** Str. Ștefan cel Mare, bl. 331, Vaslui
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
11
Titlu
PRODUSE LACTATE
Informații suplimentare
Clauză suspensivă: Încheierea Acordului – cadru și a contractelor subsecvente este condiționată de aprobarea creditelor bugetare cu această destinație pe anul 2023 de către Consiliul Local, până la acea data putându-se achiziționa produse în limita sumei de 1/12 din bugetul alocat acestui capitol în anul 2022. Astfel, Autoritatea Contractantă va încheia contractele de achiziție publică cu ofertanții declarați câștigători numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație imediat după aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2023 prin Hotărâre de Consiliu Local. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi aprobate în condițiile sus menționate (neexistând astfel surse de finanțare), Autoritatea Contractantă își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică, în conformitate cu prevederile art. 212, alin (1), lit. c) din Legea nr. 98/2016 cu modificările și completările ulterioare. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă.
Monedă
RON
Locul
Cantina de Ajutor Social ** Str. Ștefan cel Mare, bl. 331, Vaslui
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
10
Titlu
FRUCTE PROASPETE
Informații suplimentare
Clauză suspensivă: Încheierea Acordului – cadru și a contractelor subsecvente este condiționată de aprobarea creditelor bugetare cu această destinație pe anul 2023 de către Consiliul Local, până la acea data putându-se achiziționa produse în limita sumei de 1/12 din bugetul alocat acestui capitol în anul 2022. Astfel, Autoritatea Contractantă va încheia contractele de achiziție publică cu ofertanții declarați câștigători numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație imediat după aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2023 prin Hotărâre de Consiliu Local. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi aprobate în condițiile sus menționate (neexistând astfel surse de finanțare), Autoritatea Contractantă își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică, în conformitate cu prevederile art. 212, alin (1), lit. c) din Legea nr. 98/2016 cu modificările și completările ulterioare. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă.
Monedă
RON
Locul
Cantina de Ajutor Social ** Str. Ștefan cel Mare, bl. 331, Vaslui
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
16
Titlu
BISCUIŢI DULCI, CEREALE ŞI PRODUSE PE BAZĂ DE CEREALE
Informații suplimentare
Clauză suspensivă: Încheierea Acordului – cadru și a contractelor subsecvente este condiționată de aprobarea creditelor bugetare cu această destinație pe anul 2023 de către Consiliul Local, până la acea data putându-se achiziționa produse în limita sumei de 1/12 din bugetul alocat acestui capitol în anul 2022. Astfel, Autoritatea Contractantă va încheia contractele de achiziție publică cu ofertanții declarați câștigători numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație imediat după aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2023 prin Hotărâre de Consiliu Local. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi aprobate în condițiile sus menționate (neexistând astfel surse de finanțare), Autoritatea Contractantă își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică, în conformitate cu prevederile art. 212, alin (1), lit. c) din Legea nr. 98/2016 cu modificările și completările ulterioare. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă.
Monedă
RON
Locul
Cantina de Ajutor Social ** Str. Ștefan cel Mare, bl. 331, Vaslui
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
9
Titlu
LEGUME PROASPETE
Informații suplimentare
Clauză suspensivă: Încheierea Acordului – cadru și a contractelor subsecvente este condiționată de aprobarea creditelor bugetare cu această destinație pe anul 2023 de către Consiliul Local, până la acea data putându-se achiziționa produse în limita sumei de 1/12 din bugetul alocat acestui capitol în anul 2022. Astfel, Autoritatea Contractantă va încheia contractele de achiziție publică cu ofertanții declarați câștigători numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație imediat după aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2023 prin Hotărâre de Consiliu Local. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi aprobate în condițiile sus menționate (neexistând astfel surse de finanțare), Autoritatea Contractantă își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică, în conformitate cu prevederile art. 212, alin (1), lit. c) din Legea nr. 98/2016 cu modificările și completările ulterioare. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă.
Monedă
RON
Locul
Cantina de Ajutor Social ** Str. Ștefan cel Mare, bl. 331, Vaslui
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
14
Titlu
PÂINE ȘI PRODUSE DE PANIFICAȚIE
Informații suplimentare
Clauză suspensivă: Încheierea Acordului – cadru și a contractelor subsecvente este condiționată de aprobarea creditelor bugetare cu această destinație pe anul 2023 de către Consiliul Local, până la acea data putându-se achiziționa produse în limita sumei de 1/12 din bugetul alocat acestui capitol în anul 2022. Astfel, Autoritatea Contractantă va încheia contractele de achiziție publică cu ofertanții declarați câștigători numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație imediat după aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2023 prin Hotărâre de Consiliu Local. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi aprobate în condițiile sus menționate (neexistând astfel surse de finanțare), Autoritatea Contractantă își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică, în conformitate cu prevederile art. 212, alin (1), lit. c) din Legea nr. 98/2016 cu modificările și completările ulterioare. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă.
Monedă
RON
Locul
Cantina de Ajutor Social ** Str. Ștefan cel Mare, bl. 331, Vaslui
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
5
Titlu
FRUCTE ȘI LEGUME TRANSFORMATE
Informații suplimentare
Clauză suspensivă: Încheierea Acordului – cadru și a contractelor subsecvente este condiționată de aprobarea creditelor bugetare cu această destinație pe anul 2023 de către Consiliul Local, până la acea data putându-se achiziționa produse în limita sumei de 1/12 din bugetul alocat acestui capitol în anul 2022. Astfel, Autoritatea Contractantă va încheia contractele de achiziție publică cu ofertanții declarați câștigători numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație imediat după aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2023 prin Hotărâre de Consiliu Local. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi aprobate în condițiile sus menționate (neexistând astfel surse de finanțare), Autoritatea Contractantă își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică, în conformitate cu prevederile art. 212, alin (1), lit. c) din Legea nr. 98/2016 cu modificările și completările ulterioare. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă.
Monedă
RON
Locul
Cantina de Ajutor Social ** Str. Ștefan cel Mare, bl. 331, Vaslui
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
02.03.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
02.12.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
9
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
Caiet de sarcini nr. 4226-16.01.2023-signed.pdf
Instructiuni catre ofertanti 2023-signed.pdf
Model acord-cadru 2023-signed.pdf
Model Contract subsecvent 2023-signed.pdf
Modele formulare produse alimentare 2023.docx