CN1051463

CS-04: Servicii de auditare a ”Proiectului regional de dezvoltare a infrastructurii de apa si apa uzata din aria de operare EUROAPAVOL,in perioada 2014-2020”

Informații generale

Tip
Anunt de participare
Data publicării
26.01.2023, 12:05
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 99/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 99/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Apă
Autorități contractante
Denumire
EURO APAVOL SA
Județ
Ilfov
Adresă
Strada: Serg. Gheorghe Dinca, nr. 19
Telefon
+40 0743664088
Fax
+40 0212704550
Site web
www.apavol.ro
Titlu licitație
CS-04: Servicii de auditare a ”Proiectului regional de dezvoltare a infrastructurii de apa si apa uzata din aria de operare EUROAPAVOL,in perioada 2014-2020”
Descriere succintă
Achizitionarea serviciilor de auditare (respectiv, auditarea tuturor activitatilor proiectului mentionat, a inregistrarilor si a conturilor acestuia, conform legislatiei in vigoare si cerintelor finantatorului) pentru Proiectul regional de dezvoltare a infrastructurii de apa si apa uzata din aria de operare EUROAPAVOL, in perioada 2014-2020. Prestatorul va executa proceduri specifice agreate cu privire la verificarea cheltuielilor contractului de finantare nerambursabila finantat in cadrul POIM 2014-2020 si PODD 2021-2027 , va verifica faptul ca sumele solicitate spre rambursare de catre Operatorul Regional (OR) in Cererile de rambursare pentru actiunile finantate in cadrul contractului de finantare s-au efectuat („realitatea desfasurarii”), sunt legale („legalitatea”), exacte („exactitate”) si eligibile. Perioada de implementare a Proiectului regional de dezvoltare a infrastructurii de apa si apa uzata din aria de operare EUROAPAVOL, se estimeaza a fi pana la 31.03.2028 , inclusiv PND, dar se poate prelungi, dupa caz. Durata contractului este de 68 (saizeci si opt) luni, incepand de la data de incepere. Durata contractului include si Perioada de garantie de 36 luni pentru contractele de lucrari. Entitatea Contractanta stabileste 1 termen in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări, astfel: ­in a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit in Anuntul de participare pt depunerea ofertelor, EC raspunde solicitarilor transmise pana in a 15-a zi inainte de termenul limita stabilit in Anuntul de participare pt depunerea ofertelor;
Cod CPV principal
79212100-4
Număr de referință
11
Valoare estimată
2480558.06
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
1. POIM, Axa Prioritara 3 – Dezvoltarea infrastructurii de mediu in conditii de management eficiente al resurselor, Obiectivul strategic 3.2 Creşterea nivelului de colectare şi epurare a apelor uzate urbane, precum şi a gradului de asigurare a alimentării cu apă potabilă a populaţiei 2. Programul Operational Dezvoltare Durabila – PODD Finantarea Contractului: Buget Sursa de finantare Etapa I-a 884,582.08 POIM, Buget de stat, Buget local. Etapa a II-a 1,595,975.98 PODD, Buget de stat, Buget local.
Monedă
RON
Locul
Aria de acoperire EURO APAVOL S.A.
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
06.03.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
06.09.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
6
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
Caietul de sarcini Audit Financiar_CS-04-semnat.doc.p7s
Anexe la Caietul de sarcini _CS-04-semnat.doc.p7s
Formulare_CS-04_CB-semnat.doc.p7s
Contract de servicii_CS-04-semnat.doc.p7s