CN1051506

Servicii de îmbunătățire a aplicației DesInventar, servicii de colectare și introducere de date și interconectare cu alte baze relevante și servicii de dezvoltare software de evaluare a capabilităților de management a riscurilor de dezastre

Informații generale

Tip
Anunt de participare
Data publicării
27.01.2023, 13:31
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Ordine si siguranta publica
Autorități contractante
Denumire
Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta
Județ
Bucureşti
Adresă
Strada: BANU DUMITRACHE, nr. 46
Telefon
+40 212086150
Fax
+40 212084546
Site web
www.igsu.ro
Titlu licitație
Servicii de îmbunătățire a aplicației DesInventar, servicii de colectare și introducere de date și interconectare cu alte baze relevante și servicii de dezvoltare software de evaluare a capabilităților de management a riscurilor de dezastre
Descriere succintă
Procedură de atribuire ce implică încheierea unui contract ce are ca obiect prestarea de: „Servicii de îmbunătățire a aplicației DesInventar, servicii de colectare și introducere de date și interconectare cu alte baze relevante și servicii de dezvoltare software de evaluare a capabilităților de management a riscurilor de dezastre” din cadrul proiectului ”Consolidarea cadrului de reducere a riscului de dezastre și a sistemului de apărare împotriva incendiilor la nivel național” finanțat prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014 – 2020 Contractul ce urmează a fi atribuit are ca obiect achiziționarea următoarelor servicii: - îmbunătățirea aplicației DesInventar, servicii de colectare și introducere de date și de interconectare cu alte baze de date relevante și servicii de dezvoltare software de evaluare a capabilităților de management a riscurilor de dezastre în cadrul Activității 8 a proiectului – Adaptarea și implementarea platformei DesInventar și Sedai Monitor și respectiv a softului de evaluare a capabilităților de management a riscurilor de dezastre, - asigurarea pregătirii personalului IGSU și a grupului-țintă în utilizarea soluțiilor dezvoltate/îmbunătățite în cadrul contractului, pregătire aferentă Activităților 14 – Pregătire aprofundată în utilizarea instrumentelor de monitorizare a țintelor pe Sendai, respectiv a softului de evaluare a capabilităților de management a riscurilor de dezastre și 15 – Sesiuni de pregătire pentru personal ISU, Sistemul Național de Management al Situațiilor de Urgență și Platforma Națională de Reducere a Riscurilor la Dezastre în utilizarea strategiei de reducere a riscului de dezastre și instrumentelor de monitorizare a țintelor Sendai, respectiv a softului de evaluare a capabilităților de management a riscurilor.
Cod CPV principal
72262000-9
Valoare estimată
2303800
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Durata contractului mentionata la pct. II.2.7 Durata contractului, concesiunii, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achizitii, este estimata.
Monedă
RON
Locul
Conform caietului de sarcini
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
13.03.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
13.08.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
5
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
Aviz CTE IGSU semnat.pdf
Prima pagina DA - semnat.pdf
Document riscuri-signed.pdf
Formulare si modele de documente.docx.p7s
Model de contract-signed.pdf
Caiet de sarcini - semnat.pdf