CN1051560

CL 20 - Proiectare si executie lucrari la surse, STAP, rezervoare - Tismana si Pestisani

Informații generale

Tip
Anunt de participare
Data publicării
31.01.2023, 07:44
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 99/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 99/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Apă
Autorități contractante
Denumire
APAREGIO GORJ S.A.
Județ
Gorj
Adresă
Strada: Tineretului, nr. 8, jud. Gorj
Telefon
+40 253211308
Fax
+40 0253211457
Site web
www.aparegio.ro
Titlu licitație
CL 20 - Proiectare si executie lucrari la surse, STAP, rezervoare - Tismana si Pestisani
Descriere succintă
Lucrările de constructie pentru proiectarea si executia de lucrari pentru „CL20 - Proiectare si executie lucrari la surse, STAP, rezervoare - Tismana si Pestisani”, includ: Sector 1: Sistem de alimentare cu apa Tismana Obiect 1.1 – Reabilitare sursa de apa Tismenita Obiect 1.2 – Retehnologizare STAP Tismana Obiect 1.3 – Reabilitare rezervoare V=2x200mc Celei Obiect 1.4 – Reabilitare rezervoare V=1x200mc, 1x300mc Ruseata Obiect 1.5 – Integrare in SCADA rezervor V=500mc STAP Tismana Sector 2: Sistem de alimentare cu apa Sohodol Obiect 2.1 – Reabilitare sursa Sohodol Obiect 2.2 – Statie de clorinare noua pentru localitatea Sohodol Obiect 2.3 – Realizare rezervor de inmagazinare nou V=75mc Sector 3: Sistem de alimentare cu apa Pestisani Obiect 3.1 – Realizare racord la aductiunea Vaja-Runcu Obiect 3.2 – Realizare statie de tratare noua Pestisani Obiect 3.3 – Realizare statie de clorinare noua Borosteni Obiect 3.4 – Reabilitare rezervoare de inmagazinare V=2x1000mc Obiect 3.5 – Realizare rezervor de inmagazinare nou V=100mc Durata de executie pentru toate sectoarele - 30 luni Lucrarile consta in: a) Proiectul tehnic detaliat pentru obiectivele de investitie descrise in Caietul de Sarcini. Proiectul va include printre altele toate documentele necesare (dupa cum ar fi memorii, desene, calcule etc.) pentru elaborarea Proiectului Tehnic in conformitate cu legislatia nationala si orice documentatie necesara pentru obtinerea autorizatiilor de constructie. b) Elaborarea documentatiei necesare obtinerii autorizatiilor si avizelor necesare executiei c) Lucrari de constructie d) Furnizarea si montarea utilajelor si echipamentelor tehnologice e) Testare si punere in functiune f) Acordarea de asistenta/consultanta personalului responsabil pe parcursul Perioadei de Garantie, atunci cand este necesar g) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Garantie de 36 luni h) Instruirea personalului Beneficiarului si/sau Operatorului Durata prevazuta la Sectiunea II.2.7, reprezinta perioada de executie a lucrarilor si nu cuprinde perioada de Garantie de 1095 zile Numarul de zile până la care Operatorii economici interesati pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor / candidaturilor este de 19 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari / informatiilor suplimentare astfel: - in a 25- a zi inainte de data limita de depunere a solicitarile de clarificari depuse cu 34 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor; - in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a solicitarile de clarificari depuse cu 19 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Cod CPV principal
45231100-6
Număr de referință
20415711/2022/I/24
Valoare estimată
9619374.31
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Tipul de finantare: Fonduri europene Fond European: Fond de Coeziune; Programul Operational Infrastructura Mare
Monedă
RON
Locul
Judetul Gorj
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
30.03.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
30.07.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
4
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
Cap 0 Formulare ian 2023-semnat.pdf
Cap 2 Cerinte EC-semnat.pdf
Cap 3 Planse-semnat.pdf
Cap 4 Liste-semnat.pdf
Cap 5 Inf contr Avize Studii-semnat.pdf
Cap 6 Inf NU parte contract-semnat.pdf
CL 20 - ANEXA la FDA - Garantia de participare si Garantia de buna executie-semnat.pdf
Cap 1 Contract ian 2023-semnat.pdf