CN1051591

Achiziția serviciilor de proiectare și elaborare documentații tehnico-economice: Studiu de Fezabilitate, inclusiv studii de teren și documentațiile pentru obținere certificat de urbanism, avize/acorduri, proiect pentru autorizarea execuției lucrărilor (P.A.C.), proiect pentru organizarea execuției lucrărilor (P.O.E.), proiect tehnic de execuție pentru obiectivul de investiție cod SMIS 143370

Informații generale

Tip
Anunt de participare
Data publicării
31.01.2023, 16:13
Stare procedura
Anulata
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Denumire
ORASUL SINAIA (Primaria Orasului Sinaia)
Județ
Prahova
Adresă
Strada: B-dul Carol I, nr. 47
Telefon
+40 244311788
Fax
+40 244314509
Site web
www.primariasinaia.ro
Titlu licitație
Achiziția serviciilor de proiectare și elaborare documentații tehnico-economice: Studiu de Fezabilitate, inclusiv studii de teren și documentațiile pentru obținere certificat de urbanism, avize/acorduri, proiect pentru autorizarea execuției lucrărilor (P.A.C.), proiect pentru organizarea execuției lucrărilor (P.O.E.), proiect tehnic de execuție pentru obiectivul de investiție cod SMIS 143370
Descriere succintă
Investitia presupune realizarea serviciilor de proiectare și elaborare documentații tehnico-economice: Studiu de Fezabilitate, inclusiv studii de teren și documentațiile pentru obținere certificat de urbanism, avize/acorduri, proiect pentru autorizarea execuției lucrărilor (P.A.C.), proiect pentru organizarea execuției lucrărilor (P.O.E.), proiect tehnic de execuție pentru obiectivul de investiție „Reconfigurare urbanistică în zona parcului central și realizarea unei zone pietonale cu acces carosabil restricționat între intersecția Bdul Carol I – str. Aosta și intersecția B-dul Ferdinand – str. Eroilor, inclusiv realizarea unui pasaj auto subteran de legătură între B-dul Carol I și B-dul Ferdinand” dupa cum urmeaza: 1.Pasaj subteran; 2.Rampele de intrare/iesire din pasaj trebuie să asigure o pantă în sens longitudinal care să permite colectarea și evacuarea apelor cât și accesul autoturismelor și a mașinilor de urgență; 3.Parcare subterană: amplasată sub parcul din zona centrală (min 200 locuri, cu o suprafatță maximă 6.000,00 mp), ce va elimina timpii suplimentari căutării unui loc de parcare și în același timp va aduce un aport semnificativ creșterii calității vieții și al siguranței circulației. Parcarea va fi conectată la pasajul subteran, intrarea/iesirea auto realizându-se prin pasajul subetran. Pentru intrarea/ieșirea pietonală parcarea va fi dotată cu 2 zone de evacuare cu scări și lift persoane. 4.Alei pietonale și piste de bicicliști. La nivelul caietului de sarcini autoritatea contractanta prezinta in detaliu natura, cantitatea serviciilor, nevoile si cerintele autoritatii cu privire la contractul de achizitie publica. Valoarea investiției este de 3.600.000,00 lei fara TVA si este formata din: 1. Studii de teren: 1.285.000 lei fără TVA a. Studii de teren: studiu geotehnic verificat Af, studii de analiza și stabilitate a terenului, studiu topografic vizat OCPI, studiu de argumentare al sensului giratoriu (dacă este cazul), b. Documentații cadastrale, c. Expertiza tehnică, d. Alte studii de specialitate 2. Documentații tehnice pentru obținere avize, acorduri, autorizații: 345.000 lei fără TVA 3. Documentații tehnico- economice conform HG 907/2016: 1.970.000 lei fără TVA: a. Studiu de fezabilitate b. Proiect pentru Autorizarea Execuției Lucrărilor (PAC) c. Proiect pentru Organizarea de Șantier (POE) d. Proiect Tehnic de execuție (inclusiv detalii de execuție) Atentie: Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 20 zile. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare /informatii suplimentare, in cea de-a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, in conditiile in care solicitarile se vor adresa cu cel putin 20 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Clarificarile depuse dupa acest termen nu vor mai fi luate in considerare.
Cod CPV principal
71322000-1
Număr de referință
2844103/2022/143370/2
Valoare estimată
3600000
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Monedă
RON
Locul
Orasul Sinaia
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
08.03.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
08.09.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
6
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
Caiet de sarcini.pdf.p7s
Model contract servicii.doc.p7s
Model formulare.doc.p7s