CN1051661

CONTRACT DE DELEGARE A GESTIUNII SERVICIILOR PUBLICE DE TRANSPORT PERSOANE ÎN ARIA TERITORIALĂ DE COMPETENŢĂ A JUDEȚULUI DOLJ

Informații generale

Tip
Anunt de participare
Data publicării
02.02.2023, 16:01
Stare procedura
Anulata
Legislație
Legea nr. 99/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 99/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Autorități contractante
Denumire
CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Județ
Dolj
Adresă
Strada: Calea Unirii, nr. 19
Telefon
+40 251408200/361/362
Fax
+40 251408230
Site web
www.cjdolj.ro
Titlu licitație
CONTRACT DE DELEGARE A GESTIUNII SERVICIILOR PUBLICE DE TRANSPORT PERSOANE ÎN ARIA TERITORIALĂ DE COMPETENŢĂ A JUDEȚULUI DOLJ
Descriere succintă
Prezenta achiziție publică constă în delegarea serviciului public de transport judeţean de persoane prin curse regulate, în aria teritorială de competență a UAT Judeţul Dolj, stabilind nivelurile de calitate şi condiţiile tehnice necesare efectuării acestui serviciu în condiţii de eficienţă şi siguranţă. Dată fiind complexitatea serviciului de transport judeţean care urmează să fie delegat şi pentru a garanta accesul egal și nediscriminatoriu al operatorilor de transport la piața serviciului public de transport județean, atribuirea contractelor de delegare se va realiza pe loturi, fiecărui lot corespunzându-i o grupă de trasee Serviciul cuprinde un număr de 79 de trasee structurate pe 24 grupe (loturi). In conformitate cu prevederile art. 172 alin. (1) din legea nr. 99/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este cu 16 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 172 alin. (2) din Legea nr. 99/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste un singur termen limita in care va raspunde la toate solicitarile de clarificare/ informatiile suplimentare. Răspunsul consolidat va fi publicat în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor DURATA CONTRACTULUi : 96 luni .
Cod CPV principal
60112000-6
Număr de referință
4417150.2022.1
Monedă
RON
Loturi
Număr
23
Titlu
Lot 23
Informații suplimentare
8. Punctajul total al ofertei se calculează pe baza însumării punctajelor obținute la toți factorii de evaluare: Ptotal = PV + PCA + PNP + PAC + PCT+ PCALT+ PT În cazul în care există punctaje egale între ofertanții clasați pe primul loc, departajarea acestora se face în funcție de punctajul obținut pentru criteriul cu ponderea cea mai mare. În ordinea ponderii, criteriile după care vor fi departajați ofertanții care obțin punctaje egale sunt: - vechimea medie a parcului de autobuze; - nivelul tarifului; - clasificarea autobuzelor; - norma de poluare a autobuzelor; - dotarea cu instalație de aer condiționat; - utilizarea combustibililor alternativi astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi; - capacitatea de transport. Cel mai bun raport calitate pret □ x Nr. crt. Factori de evaluare Punctaj maxim acordat pentru fiecare factor de evaluare (puncte) 1. Vechimea medie a parcului de autobuze 30 2. Clasificarea autobuzelor 15 3. Nivelul tarifului 30 4. Dotarea cu instalație de aer condiționat 5 5. Capacitatea de transport 5 6. Norma de poluare a autobuzului 10 7. Utilizarea combustibililor alternativi, astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi 5 TOTAL 100 Descriere : Factorul de evaluare cu privire la componenta financiară a ofertei este reprezentat de nivelul tarifului. Entitatea contractantă stabilește factorul de evaluare „tariful mediu pe kilometru/loc” drept factor de evaluare de natură financiară. Fundamentarea tarifelor se va face în conformitate cu prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr. 272/2007 pentru aprobarea Normelor-cadru privind stabilirea, ajustarea și modificarea tarifelor pentru serviciile de transport public local de persoane a fost modificat și completat prin Ordinul A.N.R.S.C. nr. 134/2019. Operatorii de transport rutier ofertează și fundamentează, pe structura elementelor de cheltuieli prevăzute în anexa nr. 2 la Normele-cadru menționate mai sus, nivelul tarifului mediu pe km/loc. Algoritm de calcul/Punctajul se acorda astfel: Punctajul pentru acest factor se acordă astfel: a) pentru oferta cu cel mai scăzut tarif mediu/km/loc se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 30 puncte; b) pentru oferta (n) cu alt tarif decât cel prevăzut la lit. a) se acordă punctajul astfel: PT(n)=Tarif minim/Tarif(n) x 30. „Tariful mediu pe kilometru/loc” se stabilește pentru fiecare grupă de trasee corespunzătoare lotului pentru care se depune oferta pe baza tarifului mediu/kilometru/loc pentru fiecare traseu în parte din cadrul grupei (media aritmetică a acestor tarife).
Monedă
RON
Locul
Lot 23: Grupa 23 – 5 trasee: T074: Craiova – Scăești – Secu; T075: Craiova – Scăești – Argetoaia; T076: Craiova – Scăești – Filiași; T077: Filiași – Scăești – Secu; T078: Filiași – Scăești – Piria.
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
17
Titlu
Lot 17
Informații suplimentare
8. Punctajul total al ofertei se calculează pe baza însumării punctajelor obținute la toți factorii de evaluare: Ptotal = PV + PCA + PNP + PAC + PCT+ PCALT+ PT În cazul în care există punctaje egale între ofertanții clasați pe primul loc, departajarea acestora se face în funcție de punctajul obținut pentru criteriul cu ponderea cea mai mare. În ordinea ponderii, criteriile după care vor fi departajați ofertanții care obțin punctaje egale sunt: - vechimea medie a parcului de autobuze; - nivelul tarifului; - clasificarea autobuzelor; - norma de poluare a autobuzelor; - dotarea cu instalație de aer condiționat; - utilizarea combustibililor alternativi astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi; - capacitatea de transport. Cel mai bun raport calitate pret □ x Nr. crt. Factori de evaluare Punctaj maxim acordat pentru fiecare factor de evaluare (puncte) 1. Vechimea medie a parcului de autobuze 30 2. Clasificarea autobuzelor 15 3. Nivelul tarifului 30 4. Dotarea cu instalație de aer condiționat 5 5. Capacitatea de transport 5 6. Norma de poluare a autobuzului 10 7. Utilizarea combustibililor alternativi, astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi 5 TOTAL 100 Descriere : Factorul de evaluare cu privire la componenta financiară a ofertei este reprezentat de nivelul tarifului. Entitatea contractantă stabilește factorul de evaluare „tariful mediu pe kilometru/loc” drept factor de evaluare de natură financiară. Fundamentarea tarifelor se va face în conformitate cu prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr. 272/2007 pentru aprobarea Normelor-cadru privind stabilirea, ajustarea și modificarea tarifelor pentru serviciile de transport public local de persoane a fost modificat și completat prin Ordinul A.N.R.S.C. nr. 134/2019. Operatorii de transport rutier ofertează și fundamentează, pe structura elementelor de cheltuieli prevăzute în anexa nr. 2 la Normele-cadru menționate mai sus, nivelul tarifului mediu pe km/loc. Algoritm de calcul/Punctajul se acorda astfel: Punctajul pentru acest factor se acordă astfel: a) pentru oferta cu cel mai scăzut tarif mediu/km/loc se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 30 puncte; b) pentru oferta (n) cu alt tarif decât cel prevăzut la lit. a) se acordă punctajul astfel: PT(n)=Tarif minim/Tarif(n) x 30. „Tariful mediu pe kilometru/loc” se stabilește pentru fiecare grupă de trasee corespunzătoare lotului pentru care se depune oferta pe baza tarifului mediu/kilometru/loc pentru fiecare traseu în parte din cadrul grupei (media aritmetică a acestor tarife).
Monedă
RON
Locul
Lot 17: Grupa 17 – 2 trasee: T049: Craiova – Radovan – Calafat Port; T050: Craiova – Giubega – Corlate.
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
22
Titlu
Lot 22
Informații suplimentare
8. Punctajul total al ofertei se calculează pe baza însumării punctajelor obținute la toți factorii de evaluare: Ptotal = PV + PCA + PNP + PAC + PCT+ PCALT+ PT În cazul în care există punctaje egale între ofertanții clasați pe primul loc, departajarea acestora se face în funcție de punctajul obținut pentru criteriul cu ponderea cea mai mare. În ordinea ponderii, criteriile după care vor fi departajați ofertanții care obțin punctaje egale sunt: - vechimea medie a parcului de autobuze; - nivelul tarifului; - clasificarea autobuzelor; - norma de poluare a autobuzelor; - dotarea cu instalație de aer condiționat; - utilizarea combustibililor alternativi astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi; - capacitatea de transport. Cel mai bun raport calitate pret □ x Nr. crt. Factori de evaluare Punctaj maxim acordat pentru fiecare factor de evaluare (puncte) 1. Vechimea medie a parcului de autobuze 30 2. Clasificarea autobuzelor 15 3. Nivelul tarifului 30 4. Dotarea cu instalație de aer condiționat 5 5. Capacitatea de transport 5 6. Norma de poluare a autobuzului 10 7. Utilizarea combustibililor alternativi, astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi 5 TOTAL 100 Descriere : Factorul de evaluare cu privire la componenta financiară a ofertei este reprezentat de nivelul tarifului. Entitatea contractantă stabilește factorul de evaluare „tariful mediu pe kilometru/loc” drept factor de evaluare de natură financiară. Fundamentarea tarifelor se va face în conformitate cu prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr. 272/2007 pentru aprobarea Normelor-cadru privind stabilirea, ajustarea și modificarea tarifelor pentru serviciile de transport public local de persoane a fost modificat și completat prin Ordinul A.N.R.S.C. nr. 134/2019. Operatorii de transport rutier ofertează și fundamentează, pe structura elementelor de cheltuieli prevăzute în anexa nr. 2 la Normele-cadru menționate mai sus, nivelul tarifului mediu pe km/loc. Algoritm de calcul/Punctajul se acorda astfel: Punctajul pentru acest factor se acordă astfel: a) pentru oferta cu cel mai scăzut tarif mediu/km/loc se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 30 puncte; b) pentru oferta (n) cu alt tarif decât cel prevăzut la lit. a) se acordă punctajul astfel: PT(n)=Tarif minim/Tarif(n) x 30. „Tariful mediu pe kilometru/loc” se stabilește pentru fiecare grupă de trasee corespunzătoare lotului pentru care se depune oferta pe baza tarifului mediu/kilometru/loc pentru fiecare traseu în parte din cadrul grupei (media aritmetică a acestor tarife).
Monedă
RON
Locul
Lot 22: Grupa 22 – 8 trasee: T066: Craiova – Predești – Cleanov; T067: Craiova – Predești – Sopot; T068: Craiova – Predești – Pleșoi; T069: Craiova – Breasta – Predești; T070: Craiova – Predești – Botoșești Paia; T071: Craiova – Predești – Gogoșu; T072: Craiova – Crovna/Grecești – Busu; T073: Filiași – Scăești – Busu.
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
19
Titlu
Lot 19
Informații suplimentare
8. Punctajul total al ofertei se calculează pe baza însumării punctajelor obținute la toți factorii de evaluare: Ptotal = PV + PCA + PNP + PAC + PCT+ PCALT+ PT În cazul în care există punctaje egale între ofertanții clasați pe primul loc, departajarea acestora se face în funcție de punctajul obținut pentru criteriul cu ponderea cea mai mare. În ordinea ponderii, criteriile după care vor fi departajați ofertanții care obțin punctaje egale sunt: - vechimea medie a parcului de autobuze; - nivelul tarifului; - clasificarea autobuzelor; - norma de poluare a autobuzelor; - dotarea cu instalație de aer condiționat; - utilizarea combustibililor alternativi astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi; - capacitatea de transport. Cel mai bun raport calitate pret □ x Nr. crt. Factori de evaluare Punctaj maxim acordat pentru fiecare factor de evaluare (puncte) 1. Vechimea medie a parcului de autobuze 30 2. Clasificarea autobuzelor 15 3. Nivelul tarifului 30 4. Dotarea cu instalație de aer condiționat 5 5. Capacitatea de transport 5 6. Norma de poluare a autobuzului 10 7. Utilizarea combustibililor alternativi, astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi 5 TOTAL 100 Descriere : Factorul de evaluare cu privire la componenta financiară a ofertei este reprezentat de nivelul tarifului. Entitatea contractantă stabilește factorul de evaluare „tariful mediu pe kilometru/loc” drept factor de evaluare de natură financiară. Fundamentarea tarifelor se va face în conformitate cu prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr. 272/2007 pentru aprobarea Normelor-cadru privind stabilirea, ajustarea și modificarea tarifelor pentru serviciile de transport public local de persoane a fost modificat și completat prin Ordinul A.N.R.S.C. nr. 134/2019. Operatorii de transport rutier ofertează și fundamentează, pe structura elementelor de cheltuieli prevăzute în anexa nr. 2 la Normele-cadru menționate mai sus, nivelul tarifului mediu pe km/loc. Algoritm de calcul/Punctajul se acorda astfel: Punctajul pentru acest factor se acordă astfel: a) pentru oferta cu cel mai scăzut tarif mediu/km/loc se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 30 puncte; b) pentru oferta (n) cu alt tarif decât cel prevăzut la lit. a) se acordă punctajul astfel: PT(n)=Tarif minim/Tarif(n) x 30. „Tariful mediu pe kilometru/loc” se stabilește pentru fiecare grupă de trasee corespunzătoare lotului pentru care se depune oferta pe baza tarifului mediu/kilometru/loc pentru fiecare traseu în parte din cadrul grupei (media aritmetică a acestor tarife).
Monedă
RON
Locul
Lot 19: Grupa 19 – 6 trasee: T053: Craiova – Radovan/Moțăței – Verbicioara; T054: Craiova – Radovan – Unirea; T055:Craiova – Radovan – Moțăței; T056: Calafat – Moțăței/Plenița – Orodel; T057: Băilești – Galicea Mare/Vârtop – Orodel; T058: Băilești – Moțăței/Plenița – Orodel.
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
13
Titlu
lot 13
Informații suplimentare
8. Punctajul total al ofertei se calculează pe baza însumării punctajelor obținute la toți factorii de evaluare: Ptotal = PV + PCA + PNP + PAC + PCT+ PCALT+ PT În cazul în care există punctaje egale între ofertanții clasați pe primul loc, departajarea acestora se face în funcție de punctajul obținut pentru criteriul cu ponderea cea mai mare. În ordinea ponderii, criteriile după care vor fi departajați ofertanții care obțin punctaje egale sunt: - vechimea medie a parcului de autobuze; - nivelul tarifului; - clasificarea autobuzelor; - norma de poluare a autobuzelor; - dotarea cu instalație de aer condiționat; - utilizarea combustibililor alternativi astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi; - capacitatea de transport. Cel mai bun raport calitate pret □ x Nr. crt. Factori de evaluare Punctaj maxim acordat pentru fiecare factor de evaluare (puncte) 1. Vechimea medie a parcului de autobuze 30 2. Clasificarea autobuzelor 15 3. Nivelul tarifului 30 4. Dotarea cu instalație de aer condiționat 5 5. Capacitatea de transport 5 6. Norma de poluare a autobuzului 10 7. Utilizarea combustibililor alternativi, astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi 5 TOTAL 100 Descriere : Factorul de evaluare cu privire la componenta financiară a ofertei este reprezentat de nivelul tarifului. Entitatea contractantă stabilește factorul de evaluare „tariful mediu pe kilometru/loc” drept factor de evaluare de natură financiară. Fundamentarea tarifelor se va face în conformitate cu prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr. 272/2007 pentru aprobarea Normelor-cadru privind stabilirea, ajustarea și modificarea tarifelor pentru serviciile de transport public local de persoane a fost modificat și completat prin Ordinul A.N.R.S.C. nr. 134/2019. Operatorii de transport rutier ofertează și fundamentează, pe structura elementelor de cheltuieli prevăzute în anexa nr. 2 la Normele-cadru menționate mai sus, nivelul tarifului mediu pe km/loc. Algoritm de calcul/Punctajul se acorda astfel: Punctajul pentru acest factor se acordă astfel: a) pentru oferta cu cel mai scăzut tarif mediu/km/loc se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 30 puncte; b) pentru oferta (n) cu alt tarif decât cel prevăzut la lit. a) se acordă punctajul astfel: PT(n)=Tarif minim/Tarif(n) x 30. „Tariful mediu pe kilometru/loc” se stabilește pentru fiecare grupă de trasee corespunzătoare lotului pentru care se depune oferta pe baza tarifului mediu/kilometru/loc pentru fiecare traseu în parte din cadrul grupei (media aritmetică a acestor tarife).
Monedă
RON
Locul
Lot 13: Grupa 13 – 4 trasee: T036: Craiova – Băilești – Seaca de Câmp; T037: Craiova – Giubega/Băilești/Piscu Vechi – Poiana Mare; T038: Craiova – Giubega/Băilești – Catane; T039: Băilești – Rast – Catane.
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
8
Titlu
Lot 8
Informații suplimentare
8. Punctajul total al ofertei se calculează pe baza însumării punctajelor obținute la toți factorii de evaluare: Ptotal = PV + PCA + PNP + PAC + PCT+ PCALT+ PT În cazul în care există punctaje egale între ofertanții clasați pe primul loc, departajarea acestora se face în funcție de punctajul obținut pentru criteriul cu ponderea cea mai mare. În ordinea ponderii, criteriile după care vor fi departajați ofertanții care obțin punctaje egale sunt: - vechimea medie a parcului de autobuze; - nivelul tarifului; - clasificarea autobuzelor; - norma de poluare a autobuzelor; - dotarea cu instalație de aer condiționat; - utilizarea combustibililor alternativi astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi; - capacitatea de transport. Cel mai bun raport calitate pret □ x Nr. crt. Factori de evaluare Punctaj maxim acordat pentru fiecare factor de evaluare (puncte) 1. Vechimea medie a parcului de autobuze 30 2. Clasificarea autobuzelor 15 3. Nivelul tarifului 30 4. Dotarea cu instalație de aer condiționat 5 5. Capacitatea de transport 5 6. Norma de poluare a autobuzului 10 7. Utilizarea combustibililor alternativi, astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi 5 TOTAL 100 Descriere : Factorul de evaluare cu privire la componenta financiară a ofertei este reprezentat de nivelul tarifului. Entitatea contractantă stabilește factorul de evaluare „tariful mediu pe kilometru/loc” drept factor de evaluare de natură financiară. Fundamentarea tarifelor se va face în conformitate cu prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr. 272/2007 pentru aprobarea Normelor-cadru privind stabilirea, ajustarea și modificarea tarifelor pentru serviciile de transport public local de persoane a fost modificat și completat prin Ordinul A.N.R.S.C. nr. 134/2019. Operatorii de transport rutier ofertează și fundamentează, pe structura elementelor de cheltuieli prevăzute în anexa nr. 2 la Normele-cadru menționate mai sus, nivelul tarifului mediu pe km/loc. Algoritm de calcul/Punctajul se acorda astfel: Punctajul pentru acest factor se acordă astfel: a) pentru oferta cu cel mai scăzut tarif mediu/km/loc se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 30 puncte; b) pentru oferta (n) cu alt tarif decât cel prevăzut la lit. a) se acordă punctajul astfel: PT(n)=Tarif minim/Tarif(n) x 30. „Tariful mediu pe kilometru/loc” se stabilește pentru fiecare grupă de trasee corespunzătoare lotului pentru care se depune oferta pe baza tarifului mediu/kilometru/loc pentru fiecare traseu în parte din cadrul grupei (media aritmetică a acestor tarife).
Monedă
RON
Locul
Lot 8: Grupa 8 – 5 trasee: T015: Craiova – Sadova – Dăbuleni; T016: Craiova – Bratovoești/Mârșani – Brabeți; T017: Craiova – Malu Mare – Bratovoești; T018: Craiova – Murta – Bechet Port; T019: Craiova – Murta – Valea Stanciului; T020: Craiova – Malu Mare – Ghindeni. Valoarea estimată fără TVA a achiziției: 44 459 645,44 RON
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
7
Titlu
Lot 7
Informații suplimentare
8. Punctajul total al ofertei se calculează pe baza însumării punctajelor obținute la toți factorii de evaluare: Ptotal = PV + PCA + PNP + PAC + PCT+ PCALT+ PT În cazul în care există punctaje egale între ofertanții clasați pe primul loc, departajarea acestora se face în funcție de punctajul obținut pentru criteriul cu ponderea cea mai mare. În ordinea ponderii, criteriile după care vor fi departajați ofertanții care obțin punctaje egale sunt: - vechimea medie a parcului de autobuze; - nivelul tarifului; - clasificarea autobuzelor; - norma de poluare a autobuzelor; - dotarea cu instalație de aer condiționat; - utilizarea combustibililor alternativi astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi; - capacitatea de transport. Cel mai bun raport calitate pret □ x Nr. crt. Factori de evaluare Punctaj maxim acordat pentru fiecare factor de evaluare (puncte) 1. Vechimea medie a parcului de autobuze 30 2. Clasificarea autobuzelor 15 3. Nivelul tarifului 30 4. Dotarea cu instalație de aer condiționat 5 5. Capacitatea de transport 5 6. Norma de poluare a autobuzului 10 7. Utilizarea combustibililor alternativi, astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi 5 TOTAL 100 Descriere : Factorul de evaluare cu privire la componenta financiară a ofertei este reprezentat de nivelul tarifului. Entitatea contractantă stabilește factorul de evaluare „tariful mediu pe kilometru/loc” drept factor de evaluare de natură financiară. Fundamentarea tarifelor se va face în conformitate cu prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr. 272/2007 pentru aprobarea Normelor-cadru privind stabilirea, ajustarea și modificarea tarifelor pentru serviciile de transport public local de persoane a fost modificat și completat prin Ordinul A.N.R.S.C. nr. 134/2019. Operatorii de transport rutier ofertează și fundamentează, pe structura elementelor de cheltuieli prevăzute în anexa nr. 2 la Normele-cadru menționate mai sus, nivelul tarifului mediu pe km/loc. Algoritm de calcul/Punctajul se acorda astfel: Punctajul pentru acest factor se acordă astfel: a) pentru oferta cu cel mai scăzut tarif mediu/km/loc se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 30 puncte; b) pentru oferta (n) cu alt tarif decât cel prevăzut la lit. a) se acordă punctajul astfel: PT(n)=Tarif minim/Tarif(n) x 30. „Tariful mediu pe kilometru/loc” se stabilește pentru fiecare grupă de trasee corespunzătoare lotului pentru care se depune oferta pe baza tarifului mediu/kilometru/loc pentru fiecare traseu în parte din cadrul grupei (media aritmetică a acestor tarife).
Monedă
RON
Locul
Lot 7: Grupa 7 – 4 trasee: T011: Craiova – Zănoaga – Dioști; T012: Craiova – Coșoveni – Ghindeni; T013: Craiova – Nisipuri/Dobrotești – Amărăștii de Jos; T014: Craiova – Leu – Castranova.
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
9
Titlu
Lot 9
Informații suplimentare
8. Punctajul total al ofertei se calculează pe baza însumării punctajelor obținute la toți factorii de evaluare: Ptotal = PV + PCA + PNP + PAC + PCT+ PCALT+ PT În cazul în care există punctaje egale între ofertanții clasați pe primul loc, departajarea acestora se face în funcție de punctajul obținut pentru criteriul cu ponderea cea mai mare. În ordinea ponderii, criteriile după care vor fi departajați ofertanții care obțin punctaje egale sunt: - vechimea medie a parcului de autobuze; - nivelul tarifului; - clasificarea autobuzelor; - norma de poluare a autobuzelor; - dotarea cu instalație de aer condiționat; - utilizarea combustibililor alternativi astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi; - capacitatea de transport. Cel mai bun raport calitate pret □ x Nr. crt. Factori de evaluare Punctaj maxim acordat pentru fiecare factor de evaluare (puncte) 1. Vechimea medie a parcului de autobuze 30 2. Clasificarea autobuzelor 15 3. Nivelul tarifului 30 4. Dotarea cu instalație de aer condiționat 5 5. Capacitatea de transport 5 6. Norma de poluare a autobuzului 10 7. Utilizarea combustibililor alternativi, astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi 5 TOTAL 100 Descriere : Factorul de evaluare cu privire la componenta financiară a ofertei este reprezentat de nivelul tarifului. Entitatea contractantă stabilește factorul de evaluare „tariful mediu pe kilometru/loc” drept factor de evaluare de natură financiară. Fundamentarea tarifelor se va face în conformitate cu prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr. 272/2007 pentru aprobarea Normelor-cadru privind stabilirea, ajustarea și modificarea tarifelor pentru serviciile de transport public local de persoane a fost modificat și completat prin Ordinul A.N.R.S.C. nr. 134/2019. Operatorii de transport rutier ofertează și fundamentează, pe structura elementelor de cheltuieli prevăzute în anexa nr. 2 la Normele-cadru menționate mai sus, nivelul tarifului mediu pe km/loc. Algoritm de calcul/Punctajul se acorda astfel: Punctajul pentru acest factor se acordă astfel: a) pentru oferta cu cel mai scăzut tarif mediu/km/loc se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 30 puncte; b) pentru oferta (n) cu alt tarif decât cel prevăzut la lit. a) se acordă punctajul astfel: PT(n)=Tarif minim/Tarif(n) x 30. „Tariful mediu pe kilometru/loc” se stabilește pentru fiecare grupă de trasee corespunzătoare lotului pentru care se depune oferta pe baza tarifului mediu/kilometru/loc pentru fiecare traseu în parte din cadrul grupei (media aritmetică a acestor tarife).
Monedă
RON
Locul
Lot 9: Grupa 9 – 1 traseu: T021: Craiova – Podari – Țuglui
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
20
Titlu
Lot 20
Informații suplimentare
8. Punctajul total al ofertei se calculează pe baza însumării punctajelor obținute la toți factorii de evaluare: Ptotal = PV + PCA + PNP + PAC + PCT+ PCALT+ PT În cazul în care există punctaje egale între ofertanții clasați pe primul loc, departajarea acestora se face în funcție de punctajul obținut pentru criteriul cu ponderea cea mai mare. În ordinea ponderii, criteriile după care vor fi departajați ofertanții care obțin punctaje egale sunt: - vechimea medie a parcului de autobuze; - nivelul tarifului; - clasificarea autobuzelor; - norma de poluare a autobuzelor; - dotarea cu instalație de aer condiționat; - utilizarea combustibililor alternativi astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi; - capacitatea de transport. Cel mai bun raport calitate pret □ x Nr. crt. Factori de evaluare Punctaj maxim acordat pentru fiecare factor de evaluare (puncte) 1. Vechimea medie a parcului de autobuze 30 2. Clasificarea autobuzelor 15 3. Nivelul tarifului 30 4. Dotarea cu instalație de aer condiționat 5 5. Capacitatea de transport 5 6. Norma de poluare a autobuzului 10 7. Utilizarea combustibililor alternativi, astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi 5 TOTAL 100 Descriere : Factorul de evaluare cu privire la componenta financiară a ofertei este reprezentat de nivelul tarifului. Entitatea contractantă stabilește factorul de evaluare „tariful mediu pe kilometru/loc” drept factor de evaluare de natură financiară. Fundamentarea tarifelor se va face în conformitate cu prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr. 272/2007 pentru aprobarea Normelor-cadru privind stabilirea, ajustarea și modificarea tarifelor pentru serviciile de transport public local de persoane a fost modificat și completat prin Ordinul A.N.R.S.C. nr. 134/2019. Operatorii de transport rutier ofertează și fundamentează, pe structura elementelor de cheltuieli prevăzute în anexa nr. 2 la Normele-cadru menționate mai sus, nivelul tarifului mediu pe km/loc. Algoritm de calcul/Punctajul se acorda astfel: Punctajul pentru acest factor se acordă astfel: a) pentru oferta cu cel mai scăzut tarif mediu/km/loc se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 30 puncte; b) pentru oferta (n) cu alt tarif decât cel prevăzut la lit. a) se acordă punctajul astfel: PT(n)=Tarif minim/Tarif(n) x 30. „Tariful mediu pe kilometru/loc” se stabilește pentru fiecare grupă de trasee corespunzătoare lotului pentru care se depune oferta pe baza tarifului mediu/kilometru/loc pentru fiecare traseu în parte din cadrul grupei (media aritmetică a acestor tarife).
Monedă
RON
Locul
Lot 20: Grupa 20 – 3 trasee: T059: Craiova – Sălcuța – Corlate; T060: Craiova – Criva – Plopșor; T061: Craiova – Criva – Mârza.
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
24
Titlu
Lot 24
Informații suplimentare
8. Punctajul total al ofertei se calculează pe baza însumării punctajelor obținute la toți factorii de evaluare: Ptotal = PV + PCA + PNP + PAC + PCT+ PCALT+ PT În cazul în care există punctaje egale între ofertanții clasați pe primul loc, departajarea acestora se face în funcție de punctajul obținut pentru criteriul cu ponderea cea mai mare. În ordinea ponderii, criteriile după care vor fi departajați ofertanții care obțin punctaje egale sunt: - vechimea medie a parcului de autobuze; - nivelul tarifului; - clasificarea autobuzelor; - norma de poluare a autobuzelor; - dotarea cu instalație de aer condiționat; - utilizarea combustibililor alternativi astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi; - capacitatea de transport. Cel mai bun raport calitate pret □ x Nr. crt. Factori de evaluare Punctaj maxim acordat pentru fiecare factor de evaluare (puncte) 1. Vechimea medie a parcului de autobuze 30 2. Clasificarea autobuzelor 15 3. Nivelul tarifului 30 4. Dotarea cu instalație de aer condiționat 5 5. Capacitatea de transport 5 6. Norma de poluare a autobuzului 10 7. Utilizarea combustibililor alternativi, astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi 5 TOTAL 100 Descriere : Factorul de evaluare cu privire la componenta financiară a ofertei este reprezentat de nivelul tarifului. Entitatea contractantă stabilește factorul de evaluare „tariful mediu pe kilometru/loc” drept factor de evaluare de natură financiară. Fundamentarea tarifelor se va face în conformitate cu prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr. 272/2007 pentru aprobarea Normelor-cadru privind stabilirea, ajustarea și modificarea tarifelor pentru serviciile de transport public local de persoane a fost modificat și completat prin Ordinul A.N.R.S.C. nr. 134/2019. Operatorii de transport rutier ofertează și fundamentează, pe structura elementelor de cheltuieli prevăzute în anexa nr. 2 la Normele-cadru menționate mai sus, nivelul tarifului mediu pe km/loc. Algoritm de calcul/Punctajul se acorda astfel: Punctajul pentru acest factor se acordă astfel: a) pentru oferta cu cel mai scăzut tarif mediu/km/loc se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 30 puncte; b) pentru oferta (n) cu alt tarif decât cel prevăzut la lit. a) se acordă punctajul astfel: PT(n)=Tarif minim/Tarif(n) x 30. „Tariful mediu pe kilometru/loc” se stabilește pentru fiecare grupă de trasee corespunzătoare lotului pentru care se depune oferta pe baza tarifului mediu/kilometru/loc pentru fiecare traseu în parte din cadrul grupei (media aritmetică a acestor tarife).
Monedă
RON
Locul
Lot 24: Grupa 24 – 1 traseu: T079: Filiași – Bâlta/Schitu – Racovița.
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
21
Titlu
Lot 21
Informații suplimentare
8. Punctajul total al ofertei se calculează pe baza însumării punctajelor obținute la toți factorii de evaluare: Ptotal = PV + PCA + PNP + PAC + PCT+ PCALT+ PT În cazul în care există punctaje egale între ofertanții clasați pe primul loc, departajarea acestora se face în funcție de punctajul obținut pentru criteriul cu ponderea cea mai mare. În ordinea ponderii, criteriile după care vor fi departajați ofertanții care obțin punctaje egale sunt: - vechimea medie a parcului de autobuze; - nivelul tarifului; - clasificarea autobuzelor; - norma de poluare a autobuzelor; - dotarea cu instalație de aer condiționat; - utilizarea combustibililor alternativi astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi; - capacitatea de transport. Cel mai bun raport calitate pret □ x Nr. crt. Factori de evaluare Punctaj maxim acordat pentru fiecare factor de evaluare (puncte) 1. Vechimea medie a parcului de autobuze 30 2. Clasificarea autobuzelor 15 3. Nivelul tarifului 30 4. Dotarea cu instalație de aer condiționat 5 5. Capacitatea de transport 5 6. Norma de poluare a autobuzului 10 7. Utilizarea combustibililor alternativi, astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi 5 TOTAL 100 Descriere : Factorul de evaluare cu privire la componenta financiară a ofertei este reprezentat de nivelul tarifului. Entitatea contractantă stabilește factorul de evaluare „tariful mediu pe kilometru/loc” drept factor de evaluare de natură financiară. Fundamentarea tarifelor se va face în conformitate cu prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr. 272/2007 pentru aprobarea Normelor-cadru privind stabilirea, ajustarea și modificarea tarifelor pentru serviciile de transport public local de persoane a fost modificat și completat prin Ordinul A.N.R.S.C. nr. 134/2019. Operatorii de transport rutier ofertează și fundamentează, pe structura elementelor de cheltuieli prevăzute în anexa nr. 2 la Normele-cadru menționate mai sus, nivelul tarifului mediu pe km/loc. Algoritm de calcul/Punctajul se acorda astfel: Punctajul pentru acest factor se acordă astfel: a) pentru oferta cu cel mai scăzut tarif mediu/km/loc se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 30 puncte; b) pentru oferta (n) cu alt tarif decât cel prevăzut la lit. a) se acordă punctajul astfel: PT(n)=Tarif minim/Tarif(n) x 30. „Tariful mediu pe kilometru/loc” se stabilește pentru fiecare grupă de trasee corespunzătoare lotului pentru care se depune oferta pe baza tarifului mediu/kilometru/loc pentru fiecare traseu în parte din cadrul grupei (media aritmetică a acestor tarife).
Monedă
RON
Locul
Lot 21: Grupa 22 – 4 trasee: T062: Craiova – Terpezița – Castrele Traiane; T063: Craiova – Terpezița/Orodel – Călugărei; T064: Craiova – Terpezița/Gubaucea – Călugărei; T065: Craiova – Terpezița – Bucovicior.
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
10
Titlu
Lot 10
Informații suplimentare
8. Punctajul total al ofertei se calculează pe baza însumării punctajelor obținute la toți factorii de evaluare: Ptotal = PV + PCA + PNP + PAC + PCT+ PCALT+ PT În cazul în care există punctaje egale între ofertanții clasați pe primul loc, departajarea acestora se face în funcție de punctajul obținut pentru criteriul cu ponderea cea mai mare. În ordinea ponderii, criteriile după care vor fi departajați ofertanții care obțin punctaje egale sunt: - vechimea medie a parcului de autobuze; - nivelul tarifului; - clasificarea autobuzelor; - norma de poluare a autobuzelor; - dotarea cu instalație de aer condiționat; - utilizarea combustibililor alternativi astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi; - capacitatea de transport. Cel mai bun raport calitate pret □ x Nr. crt. Factori de evaluare Punctaj maxim acordat pentru fiecare factor de evaluare (puncte) 1. Vechimea medie a parcului de autobuze 30 2. Clasificarea autobuzelor 15 3. Nivelul tarifului 30 4. Dotarea cu instalație de aer condiționat 5 5. Capacitatea de transport 5 6. Norma de poluare a autobuzului 10 7. Utilizarea combustibililor alternativi, astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi 5 TOTAL 100 Descriere : Factorul de evaluare cu privire la componenta financiară a ofertei este reprezentat de nivelul tarifului. Entitatea contractantă stabilește factorul de evaluare „tariful mediu pe kilometru/loc” drept factor de evaluare de natură financiară. Fundamentarea tarifelor se va face în conformitate cu prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr. 272/2007 pentru aprobarea Normelor-cadru privind stabilirea, ajustarea și modificarea tarifelor pentru serviciile de transport public local de persoane a fost modificat și completat prin Ordinul A.N.R.S.C. nr. 134/2019. Operatorii de transport rutier ofertează și fundamentează, pe structura elementelor de cheltuieli prevăzute în anexa nr. 2 la Normele-cadru menționate mai sus, nivelul tarifului mediu pe km/loc. Algoritm de calcul/Punctajul se acorda astfel: Punctajul pentru acest factor se acordă astfel: a) pentru oferta cu cel mai scăzut tarif mediu/km/loc se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 30 puncte; b) pentru oferta (n) cu alt tarif decât cel prevăzut la lit. a) se acordă punctajul astfel: PT(n)=Tarif minim/Tarif(n) x 30. „Tariful mediu pe kilometru/loc” se stabilește pentru fiecare grupă de trasee corespunzătoare lotului pentru care se depune oferta pe baza tarifului mediu/kilometru/loc pentru fiecare traseu în parte din cadrul grupei (media aritmetică a acestor tarife).
Monedă
RON
Locul
Lot 10: Grupa 10 – 3 trasee: T022: Craiova – Gura Văii – Sălcuța; T023: Craiova – Podari – Gura Văii; T024: Craiova – Calopăr – Belcinu.
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
14
Titlu
Lot 14
Informații suplimentare
8. Punctajul total al ofertei se calculează pe baza însumării punctajelor obținute la toți factorii de evaluare: Ptotal = PV + PCA + PNP + PAC + PCT+ PCALT+ PT În cazul în care există punctaje egale între ofertanții clasați pe primul loc, departajarea acestora se face în funcție de punctajul obținut pentru criteriul cu ponderea cea mai mare. În ordinea ponderii, criteriile după care vor fi departajați ofertanții care obțin punctaje egale sunt: - vechimea medie a parcului de autobuze; - nivelul tarifului; - clasificarea autobuzelor; - norma de poluare a autobuzelor; - dotarea cu instalație de aer condiționat; - utilizarea combustibililor alternativi astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi; - capacitatea de transport. Cel mai bun raport calitate pret □ x Nr. crt. Factori de evaluare Punctaj maxim acordat pentru fiecare factor de evaluare (puncte) 1. Vechimea medie a parcului de autobuze 30 2. Clasificarea autobuzelor 15 3. Nivelul tarifului 30 4. Dotarea cu instalație de aer condiționat 5 5. Capacitatea de transport 5 6. Norma de poluare a autobuzului 10 7. Utilizarea combustibililor alternativi, astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi 5 TOTAL 100 Descriere : Factorul de evaluare cu privire la componenta financiară a ofertei este reprezentat de nivelul tarifului. Entitatea contractantă stabilește factorul de evaluare „tariful mediu pe kilometru/loc” drept factor de evaluare de natură financiară. Fundamentarea tarifelor se va face în conformitate cu prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr. 272/2007 pentru aprobarea Normelor-cadru privind stabilirea, ajustarea și modificarea tarifelor pentru serviciile de transport public local de persoane a fost modificat și completat prin Ordinul A.N.R.S.C. nr. 134/2019. Operatorii de transport rutier ofertează și fundamentează, pe structura elementelor de cheltuieli prevăzute în anexa nr. 2 la Normele-cadru menționate mai sus, nivelul tarifului mediu pe km/loc. Algoritm de calcul/Punctajul se acorda astfel: Punctajul pentru acest factor se acordă astfel: a) pentru oferta cu cel mai scăzut tarif mediu/km/loc se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 30 puncte; b) pentru oferta (n) cu alt tarif decât cel prevăzut la lit. a) se acordă punctajul astfel: PT(n)=Tarif minim/Tarif(n) x 30. „Tariful mediu pe kilometru/loc” se stabilește pentru fiecare grupă de trasee corespunzătoare lotului pentru care se depune oferta pe baza tarifului mediu/kilometru/loc pentru fiecare traseu în parte din cadrul grupei (media aritmetică a acestor tarife).
Monedă
RON
Locul
Lot 14: Grupa 14 – 2 trasee: T040: Craiova – Cioroiași – Băilești; T041: Craiova – Cioroiași – Afumați.
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
11
Titlu
Lot 11
Informații suplimentare
8. Punctajul total al ofertei se calculează pe baza însumării punctajelor obținute la toți factorii de evaluare: Ptotal = PV + PCA + PNP + PAC + PCT+ PCALT+ PT În cazul în care există punctaje egale între ofertanții clasați pe primul loc, departajarea acestora se face în funcție de punctajul obținut pentru criteriul cu ponderea cea mai mare. În ordinea ponderii, criteriile după care vor fi departajați ofertanții care obțin punctaje egale sunt: - vechimea medie a parcului de autobuze; - nivelul tarifului; - clasificarea autobuzelor; - norma de poluare a autobuzelor; - dotarea cu instalație de aer condiționat; - utilizarea combustibililor alternativi astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi; - capacitatea de transport. Cel mai bun raport calitate pret □ x Nr. crt. Factori de evaluare Punctaj maxim acordat pentru fiecare factor de evaluare (puncte) 1. Vechimea medie a parcului de autobuze 30 2. Clasificarea autobuzelor 15 3. Nivelul tarifului 30 4. Dotarea cu instalație de aer condiționat 5 5. Capacitatea de transport 5 6. Norma de poluare a autobuzului 10 7. Utilizarea combustibililor alternativi, astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi 5 TOTAL 100 Descriere : Factorul de evaluare cu privire la componenta financiară a ofertei este reprezentat de nivelul tarifului. Entitatea contractantă stabilește factorul de evaluare „tariful mediu pe kilometru/loc” drept factor de evaluare de natură financiară. Fundamentarea tarifelor se va face în conformitate cu prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr. 272/2007 pentru aprobarea Normelor-cadru privind stabilirea, ajustarea și modificarea tarifelor pentru serviciile de transport public local de persoane a fost modificat și completat prin Ordinul A.N.R.S.C. nr. 134/2019. Operatorii de transport rutier ofertează și fundamentează, pe structura elementelor de cheltuieli prevăzute în anexa nr. 2 la Normele-cadru menționate mai sus, nivelul tarifului mediu pe km/loc. Algoritm de calcul/Punctajul se acorda astfel: Punctajul pentru acest factor se acordă astfel: a) pentru oferta cu cel mai scăzut tarif mediu/km/loc se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 30 puncte; b) pentru oferta (n) cu alt tarif decât cel prevăzut la lit. a) se acordă punctajul astfel: PT(n)=Tarif minim/Tarif(n) x 30. „Tariful mediu pe kilometru/loc” se stabilește pentru fiecare grupă de trasee corespunzătoare lotului pentru care se depune oferta pe baza tarifului mediu/kilometru/loc pentru fiecare traseu în parte din cadrul grupei (media aritmetică a acestor tarife).
Monedă
RON
Locul
Lot 11: Grupa 11 – 9 trasee: T025: Craiova – Segarcea/Nedeia – Măceșu de Jos; T026: Craiova – Segarcea/Giurgița – Negoi; T027: Craiova – Segarcea/Bistreț – Covei; T028: Craiova – Segarcea – Săpata; T029: Craiova – Segarcea/Giurgița/Goicea – Bistreț; T030: Craiova – Segarcea – Măceșu de Jos; T031:Craiova – Segarcea/Giurgița/Băilești – Moțăței; T032: Craiova – Segarcea/Giurgița – Băilești; T033: Băilești – Afumați – Plosca.
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
1
Titlu
Lot 1
Informații suplimentare
8. Punctajul total al ofertei se calculează pe baza însumării punctajelor obținute la toți factorii de evaluare: Ptotal = PV + PCA + PNP + PAC + PCT+ PCALT+ PT În cazul în care există punctaje egale între ofertanții clasați pe primul loc, departajarea acestora se face în funcție de punctajul obținut pentru criteriul cu ponderea cea mai mare. În ordinea ponderii, criteriile după care vor fi departajați ofertanții care obțin punctaje egale sunt: - vechimea medie a parcului de autobuze; - nivelul tarifului; - clasificarea autobuzelor; - norma de poluare a autobuzelor; - dotarea cu instalație de aer condiționat; - utilizarea combustibililor alternativi astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi; - capacitatea de transport. Cel mai bun raport calitate pret □ x Nr. crt. Factori de evaluare Punctaj maxim acordat pentru fiecare factor de evaluare (puncte) 1. Vechimea medie a parcului de autobuze 30 2. Clasificarea autobuzelor 15 3. Nivelul tarifului 30 4. Dotarea cu instalație de aer condiționat 5 5. Capacitatea de transport 5 6. Norma de poluare a autobuzului 10 7. Utilizarea combustibililor alternativi, astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi 5 TOTAL 100 Descriere : Factorul de evaluare cu privire la componenta financiară a ofertei este reprezentat de nivelul tarifului. Entitatea contractantă stabilește factorul de evaluare „tariful mediu pe kilometru/loc” drept factor de evaluare de natură financiară. Fundamentarea tarifelor se va face în conformitate cu prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr. 272/2007 pentru aprobarea Normelor-cadru privind stabilirea, ajustarea și modificarea tarifelor pentru serviciile de transport public local de persoane a fost modificat și completat prin Ordinul A.N.R.S.C. nr. 134/2019. Operatorii de transport rutier ofertează și fundamentează, pe structura elementelor de cheltuieli prevăzute în anexa nr. 2 la Normele-cadru menționate mai sus, nivelul tarifului mediu pe km/loc. Algoritm de calcul/Punctajul se acorda astfel: Punctajul pentru acest factor se acordă astfel: a) pentru oferta cu cel mai scăzut tarif mediu/km/loc se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 30 puncte; b) pentru oferta (n) cu alt tarif decât cel prevăzut la lit. a) se acordă punctajul astfel: PT(n)=Tarif minim/Tarif(n) x 30. „Tariful mediu pe kilometru/loc” se stabilește pentru fiecare grupă de trasee corespunzătoare lotului pentru care se depune oferta pe baza tarifului mediu/kilometru/loc pentru fiecare traseu în parte din cadrul grupei (media aritmetică a acestor tarife).
Monedă
RON
Locul
Lot 1: Grupa 1 – 1 traseu: T001: Craiova – Coțofenii din Față – Filiași;
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
16
Titlu
Lot 16
Informații suplimentare
8. Punctajul total al ofertei se calculează pe baza însumării punctajelor obținute la toți factorii de evaluare: Ptotal = PV + PCA + PNP + PAC + PCT+ PCALT+ PT În cazul în care există punctaje egale între ofertanții clasați pe primul loc, departajarea acestora se face în funcție de punctajul obținut pentru criteriul cu ponderea cea mai mare. În ordinea ponderii, criteriile după care vor fi departajați ofertanții care obțin punctaje egale sunt: - vechimea medie a parcului de autobuze; - nivelul tarifului; - clasificarea autobuzelor; - norma de poluare a autobuzelor; - dotarea cu instalație de aer condiționat; - utilizarea combustibililor alternativi astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi; - capacitatea de transport. Cel mai bun raport calitate pret □ x Nr. crt. Factori de evaluare Punctaj maxim acordat pentru fiecare factor de evaluare (puncte) 1. Vechimea medie a parcului de autobuze 30 2. Clasificarea autobuzelor 15 3. Nivelul tarifului 30 4. Dotarea cu instalație de aer condiționat 5 5. Capacitatea de transport 5 6. Norma de poluare a autobuzului 10 7. Utilizarea combustibililor alternativi, astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi 5 TOTAL 100 Descriere : Factorul de evaluare cu privire la componenta financiară a ofertei este reprezentat de nivelul tarifului. Entitatea contractantă stabilește factorul de evaluare „tariful mediu pe kilometru/loc” drept factor de evaluare de natură financiară. Fundamentarea tarifelor se va face în conformitate cu prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr. 272/2007 pentru aprobarea Normelor-cadru privind stabilirea, ajustarea și modificarea tarifelor pentru serviciile de transport public local de persoane a fost modificat și completat prin Ordinul A.N.R.S.C. nr. 134/2019. Operatorii de transport rutier ofertează și fundamentează, pe structura elementelor de cheltuieli prevăzute în anexa nr. 2 la Normele-cadru menționate mai sus, nivelul tarifului mediu pe km/loc. Algoritm de calcul/Punctajul se acorda astfel: Punctajul pentru acest factor se acordă astfel: a) pentru oferta cu cel mai scăzut tarif mediu/km/loc se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 30 puncte; b) pentru oferta (n) cu alt tarif decât cel prevăzut la lit. a) se acordă punctajul astfel: PT(n)=Tarif minim/Tarif(n) x 30. „Tariful mediu pe kilometru/loc” se stabilește pentru fiecare grupă de trasee corespunzătoare lotului pentru care se depune oferta pe baza tarifului mediu/kilometru/loc pentru fiecare traseu în parte din cadrul grupei (media aritmetică a acestor tarife).
Monedă
RON
Locul
Lot 16: Grupa 16 – 3 trasee: T046: Craiova – Galicea Mare/Calafat/Ciupercenii Noi – Desa; T047: Calafat – Smârdan/Ciupercenii Noi – Desa; T048: Calafat – Smârdan – Ciupercenii Noi.
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
18
Titlu
Lot 18
Informații suplimentare
8. Punctajul total al ofertei se calculează pe baza însumării punctajelor obținute la toți factorii de evaluare: Ptotal = PV + PCA + PNP + PAC + PCT+ PCALT+ PT În cazul în care există punctaje egale între ofertanții clasați pe primul loc, departajarea acestora se face în funcție de punctajul obținut pentru criteriul cu ponderea cea mai mare. În ordinea ponderii, criteriile după care vor fi departajați ofertanții care obțin punctaje egale sunt: - vechimea medie a parcului de autobuze; - nivelul tarifului; - clasificarea autobuzelor; - norma de poluare a autobuzelor; - dotarea cu instalație de aer condiționat; - utilizarea combustibililor alternativi astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi; - capacitatea de transport. Cel mai bun raport calitate pret □ x Nr. crt. Factori de evaluare Punctaj maxim acordat pentru fiecare factor de evaluare (puncte) 1. Vechimea medie a parcului de autobuze 30 2. Clasificarea autobuzelor 15 3. Nivelul tarifului 30 4. Dotarea cu instalație de aer condiționat 5 5. Capacitatea de transport 5 6. Norma de poluare a autobuzului 10 7. Utilizarea combustibililor alternativi, astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi 5 TOTAL 100 Descriere : Factorul de evaluare cu privire la componenta financiară a ofertei este reprezentat de nivelul tarifului. Entitatea contractantă stabilește factorul de evaluare „tariful mediu pe kilometru/loc” drept factor de evaluare de natură financiară. Fundamentarea tarifelor se va face în conformitate cu prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr. 272/2007 pentru aprobarea Normelor-cadru privind stabilirea, ajustarea și modificarea tarifelor pentru serviciile de transport public local de persoane a fost modificat și completat prin Ordinul A.N.R.S.C. nr. 134/2019. Operatorii de transport rutier ofertează și fundamentează, pe structura elementelor de cheltuieli prevăzute în anexa nr. 2 la Normele-cadru menționate mai sus, nivelul tarifului mediu pe km/loc. Algoritm de calcul/Punctajul se acorda astfel: Punctajul pentru acest factor se acordă astfel: a) pentru oferta cu cel mai scăzut tarif mediu/km/loc se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 30 puncte; b) pentru oferta (n) cu alt tarif decât cel prevăzut la lit. a) se acordă punctajul astfel: PT(n)=Tarif minim/Tarif(n) x 30. „Tariful mediu pe kilometru/loc” se stabilește pentru fiecare grupă de trasee corespunzătoare lotului pentru care se depune oferta pe baza tarifului mediu/kilometru/loc pentru fiecare traseu în parte din cadrul grupei (media aritmetică a acestor tarife).
Monedă
RON
Locul
Lot 18: Grupa 18 – 2 trasee: T051: Craiova – Maglavit – Cetate; T052: Calafat – Maglavit – Cetate.
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
4
Titlu
lot 4
Informații suplimentare
8. Punctajul total al ofertei se calculează pe baza însumării punctajelor obținute la toți factorii de evaluare: Ptotal = PV + PCA + PNP + PAC + PCT+ PCALT+ PT În cazul în care există punctaje egale între ofertanții clasați pe primul loc, departajarea acestora se face în funcție de punctajul obținut pentru criteriul cu ponderea cea mai mare. În ordinea ponderii, criteriile după care vor fi departajați ofertanții care obțin punctaje egale sunt: - vechimea medie a parcului de autobuze; - nivelul tarifului; - clasificarea autobuzelor; - norma de poluare a autobuzelor; - dotarea cu instalație de aer condiționat; - utilizarea combustibililor alternativi astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi; - capacitatea de transport. Cel mai bun raport calitate pret □ x Nr. crt. Factori de evaluare Punctaj maxim acordat pentru fiecare factor de evaluare (puncte) 1. Vechimea medie a parcului de autobuze 30 2. Clasificarea autobuzelor 15 3. Nivelul tarifului 30 4. Dotarea cu instalație de aer condiționat 5 5. Capacitatea de transport 5 6. Norma de poluare a autobuzului 10 7. Utilizarea combustibililor alternativi, astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi 5 TOTAL 100 Descriere : Factorul de evaluare cu privire la componenta financiară a ofertei este reprezentat de nivelul tarifului. Entitatea contractantă stabilește factorul de evaluare „tariful mediu pe kilometru/loc” drept factor de evaluare de natură financiară. Fundamentarea tarifelor se va face în conformitate cu prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr. 272/2007 pentru aprobarea Normelor-cadru privind stabilirea, ajustarea și modificarea tarifelor pentru serviciile de transport public local de persoane a fost modificat și completat prin Ordinul A.N.R.S.C. nr. 134/2019. Operatorii de transport rutier ofertează și fundamentează, pe structura elementelor de cheltuieli prevăzute în anexa nr. 2 la Normele-cadru menționate mai sus, nivelul tarifului mediu pe km/loc. Algoritm de calcul/Punctajul se acorda astfel: Punctajul pentru acest factor se acordă astfel: a) pentru oferta cu cel mai scăzut tarif mediu/km/loc se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 30 puncte; b) pentru oferta (n) cu alt tarif decât cel prevăzut la lit. a) se acordă punctajul astfel: PT(n)=Tarif minim/Tarif(n) x 30. „Tariful mediu pe kilometru/loc” se stabilește pentru fiecare grupă de trasee corespunzătoare lotului pentru care se depune oferta pe baza tarifului mediu/kilometru/loc pentru fiecare traseu în parte din cadrul grupei (media aritmetică a acestor tarife).
Monedă
RON
Locul
Lot 4:Grupa 4 – 2 trasee: T007: Craiova – Motoci/Picături – Velești; T008: Craiova – Motoci – Înfrățirea.
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
5
Titlu
Lot 5
Informații suplimentare
8. Punctajul total al ofertei se calculează pe baza însumării punctajelor obținute la toți factorii de evaluare: Ptotal = PV + PCA + PNP + PAC + PCT+ PCALT+ PT În cazul în care există punctaje egale între ofertanții clasați pe primul loc, departajarea acestora se face în funcție de punctajul obținut pentru criteriul cu ponderea cea mai mare. În ordinea ponderii, criteriile după care vor fi departajați ofertanții care obțin punctaje egale sunt: - vechimea medie a parcului de autobuze; - nivelul tarifului; - clasificarea autobuzelor; - norma de poluare a autobuzelor; - dotarea cu instalație de aer condiționat; - utilizarea combustibililor alternativi astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi; - capacitatea de transport. Cel mai bun raport calitate pret □ x Nr. crt. Factori de evaluare Punctaj maxim acordat pentru fiecare factor de evaluare (puncte) 1. Vechimea medie a parcului de autobuze 30 2. Clasificarea autobuzelor 15 3. Nivelul tarifului 30 4. Dotarea cu instalație de aer condiționat 5 5. Capacitatea de transport 5 6. Norma de poluare a autobuzului 10 7. Utilizarea combustibililor alternativi, astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi 5 TOTAL 100 Descriere : Factorul de evaluare cu privire la componenta financiară a ofertei este reprezentat de nivelul tarifului. Entitatea contractantă stabilește factorul de evaluare „tariful mediu pe kilometru/loc” drept factor de evaluare de natură financiară. Fundamentarea tarifelor se va face în conformitate cu prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr. 272/2007 pentru aprobarea Normelor-cadru privind stabilirea, ajustarea și modificarea tarifelor pentru serviciile de transport public local de persoane a fost modificat și completat prin Ordinul A.N.R.S.C. nr. 134/2019. Operatorii de transport rutier ofertează și fundamentează, pe structura elementelor de cheltuieli prevăzute în anexa nr. 2 la Normele-cadru menționate mai sus, nivelul tarifului mediu pe km/loc. Algoritm de calcul/Punctajul se acorda astfel: Punctajul pentru acest factor se acordă astfel: a) pentru oferta cu cel mai scăzut tarif mediu/km/loc se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 30 puncte; b) pentru oferta (n) cu alt tarif decât cel prevăzut la lit. a) se acordă punctajul astfel: PT(n)=Tarif minim/Tarif(n) x 30. „Tariful mediu pe kilometru/loc” se stabilește pentru fiecare grupă de trasee corespunzătoare lotului pentru care se depune oferta pe baza tarifului mediu/kilometru/loc pentru fiecare traseu în parte din cadrul grupei (media aritmetică a acestor tarife).
Monedă
RON
Locul
Lot 5: Grupa 5 – 2 trasee: T007: Craiova – Mlecănești/Motoci – Călinești; T008: Craiova – Mlecănești – Motoci
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
2
Titlu
Lot 2
Informații suplimentare
8. Punctajul total al ofertei se calculează pe baza însumării punctajelor obținute la toți factorii de evaluare: Ptotal = PV + PCA + PNP + PAC + PCT+ PCALT+ PT În cazul în care există punctaje egale între ofertanții clasați pe primul loc, departajarea acestora se face în funcție de punctajul obținut pentru criteriul cu ponderea cea mai mare. În ordinea ponderii, criteriile după care vor fi departajați ofertanții care obțin punctaje egale sunt: - vechimea medie a parcului de autobuze; - nivelul tarifului; - clasificarea autobuzelor; - norma de poluare a autobuzelor; - dotarea cu instalație de aer condiționat; - utilizarea combustibililor alternativi astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi; - capacitatea de transport. Cel mai bun raport calitate pret □ x Nr. crt. Factori de evaluare Punctaj maxim acordat pentru fiecare factor de evaluare (puncte) 1. Vechimea medie a parcului de autobuze 30 2. Clasificarea autobuzelor 15 3. Nivelul tarifului 30 4. Dotarea cu instalație de aer condiționat 5 5. Capacitatea de transport 5 6. Norma de poluare a autobuzului 10 7. Utilizarea combustibililor alternativi, astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi 5 TOTAL 100 Descriere : Factorul de evaluare cu privire la componenta financiară a ofertei este reprezentat de nivelul tarifului. Entitatea contractantă stabilește factorul de evaluare „tariful mediu pe kilometru/loc” drept factor de evaluare de natură financiară. Fundamentarea tarifelor se va face în conformitate cu prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr. 272/2007 pentru aprobarea Normelor-cadru privind stabilirea, ajustarea și modificarea tarifelor pentru serviciile de transport public local de persoane a fost modificat și completat prin Ordinul A.N.R.S.C. nr. 134/2019. Operatorii de transport rutier ofertează și fundamentează, pe structura elementelor de cheltuieli prevăzute în anexa nr. 2 la Normele-cadru menționate mai sus, nivelul tarifului mediu pe km/loc. Algoritm de calcul/Punctajul se acorda astfel: Punctajul pentru acest factor se acordă astfel: a) pentru oferta cu cel mai scăzut tarif mediu/km/loc se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 30 puncte; b) pentru oferta (n) cu alt tarif decât cel prevăzut la lit. a) se acordă punctajul astfel: PT(n)=Tarif minim/Tarif(n) x 30. „Tariful mediu pe kilometru/loc” se stabilește pentru fiecare grupă de trasee corespunzătoare lotului pentru care se depune oferta pe baza tarifului mediu/kilometru/loc pentru fiecare traseu în parte din cadrul grupei (media aritmetică a acestor tarife).
Monedă
RON
Locul
Lot 2: Grupa 2 – 1 traseu: T002: Craiova – Ișalnița – Moșneni;
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
12
Titlu
Lot 12
Informații suplimentare
8. Punctajul total al ofertei se calculează pe baza însumării punctajelor obținute la toți factorii de evaluare: Ptotal = PV + PCA + PNP + PAC + PCT+ PCALT+ PT În cazul în care există punctaje egale între ofertanții clasați pe primul loc, departajarea acestora se face în funcție de punctajul obținut pentru criteriul cu ponderea cea mai mare. În ordinea ponderii, criteriile după care vor fi departajați ofertanții care obțin punctaje egale sunt: - vechimea medie a parcului de autobuze; - nivelul tarifului; - clasificarea autobuzelor; - norma de poluare a autobuzelor; - dotarea cu instalație de aer condiționat; - utilizarea combustibililor alternativi astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi; - capacitatea de transport. Cel mai bun raport calitate pret □ x Nr. crt. Factori de evaluare Punctaj maxim acordat pentru fiecare factor de evaluare (puncte) 1. Vechimea medie a parcului de autobuze 30 2. Clasificarea autobuzelor 15 3. Nivelul tarifului 30 4. Dotarea cu instalație de aer condiționat 5 5. Capacitatea de transport 5 6. Norma de poluare a autobuzului 10 7. Utilizarea combustibililor alternativi, astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi 5 TOTAL 100 Descriere : Factorul de evaluare cu privire la componenta financiară a ofertei este reprezentat de nivelul tarifului. Entitatea contractantă stabilește factorul de evaluare „tariful mediu pe kilometru/loc” drept factor de evaluare de natură financiară. Fundamentarea tarifelor se va face în conformitate cu prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr. 272/2007 pentru aprobarea Normelor-cadru privind stabilirea, ajustarea și modificarea tarifelor pentru serviciile de transport public local de persoane a fost modificat și completat prin Ordinul A.N.R.S.C. nr. 134/2019. Operatorii de transport rutier ofertează și fundamentează, pe structura elementelor de cheltuieli prevăzute în anexa nr. 2 la Normele-cadru menționate mai sus, nivelul tarifului mediu pe km/loc. Algoritm de calcul/Punctajul se acorda astfel: Punctajul pentru acest factor se acordă astfel: a) pentru oferta cu cel mai scăzut tarif mediu/km/loc se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 30 puncte; b) pentru oferta (n) cu alt tarif decât cel prevăzut la lit. a) se acordă punctajul astfel: PT(n)=Tarif minim/Tarif(n) x 30. „Tariful mediu pe kilometru/loc” se stabilește pentru fiecare grupă de trasee corespunzătoare lotului pentru care se depune oferta pe baza tarifului mediu/kilometru/loc pentru fiecare traseu în parte din cadrul grupei (media aritmetică a acestor tarife).
Monedă
RON
Locul
Lot 12: Grupa 12 – 2 trasee: T034: Craiova – Segarcea – Lipovu; T035: Craiova – Radovan – Lipovu.
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
3
Titlu
Lot 3
Informații suplimentare
8. Punctajul total al ofertei se calculează pe baza însumării punctajelor obținute la toți factorii de evaluare: Ptotal = PV + PCA + PNP + PAC + PCT+ PCALT+ PT În cazul în care există punctaje egale între ofertanții clasați pe primul loc, departajarea acestora se face în funcție de punctajul obținut pentru criteriul cu ponderea cea mai mare. În ordinea ponderii, criteriile după care vor fi departajați ofertanții care obțin punctaje egale sunt: - vechimea medie a parcului de autobuze; - nivelul tarifului; - clasificarea autobuzelor; - norma de poluare a autobuzelor; - dotarea cu instalație de aer condiționat; - utilizarea combustibililor alternativi astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi; - capacitatea de transport. Cel mai bun raport calitate pret □ x Nr. crt. Factori de evaluare Punctaj maxim acordat pentru fiecare factor de evaluare (puncte) 1. Vechimea medie a parcului de autobuze 30 2. Clasificarea autobuzelor 15 3. Nivelul tarifului 30 4. Dotarea cu instalație de aer condiționat 5 5. Capacitatea de transport 5 6. Norma de poluare a autobuzului 10 7. Utilizarea combustibililor alternativi, astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi 5 TOTAL 100 Descriere : Factorul de evaluare cu privire la componenta financiară a ofertei este reprezentat de nivelul tarifului. Entitatea contractantă stabilește factorul de evaluare „tariful mediu pe kilometru/loc” drept factor de evaluare de natură financiară. Fundamentarea tarifelor se va face în conformitate cu prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr. 272/2007 pentru aprobarea Normelor-cadru privind stabilirea, ajustarea și modificarea tarifelor pentru serviciile de transport public local de persoane a fost modificat și completat prin Ordinul A.N.R.S.C. nr. 134/2019. Operatorii de transport rutier ofertează și fundamentează, pe structura elementelor de cheltuieli prevăzute în anexa nr. 2 la Normele-cadru menționate mai sus, nivelul tarifului mediu pe km/loc. Algoritm de calcul/Punctajul se acorda astfel: Punctajul pentru acest factor se acordă astfel: a) pentru oferta cu cel mai scăzut tarif mediu/km/loc se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 30 puncte; b) pentru oferta (n) cu alt tarif decât cel prevăzut la lit. a) se acordă punctajul astfel: PT(n)=Tarif minim/Tarif(n) x 30. „Tariful mediu pe kilometru/loc” se stabilește pentru fiecare grupă de trasee corespunzătoare lotului pentru care se depune oferta pe baza tarifului mediu/kilometru/loc pentru fiecare traseu în parte din cadrul grupei (media aritmetică a acestor tarife).
Monedă
RON
Locul
Lot 3: Grupa 3 – 2 trasee: T003: Craiova – Melinești – Tălpaș; T004: Craiova – Șimnicu de Sus – Goiești;
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
6
Titlu
Lot 6
Informații suplimentare
8. Punctajul total al ofertei se calculează pe baza însumării punctajelor obținute la toți factorii de evaluare: Ptotal = PV + PCA + PNP + PAC + PCT+ PCALT+ PT În cazul în care există punctaje egale între ofertanții clasați pe primul loc, departajarea acestora se face în funcție de punctajul obținut pentru criteriul cu ponderea cea mai mare. În ordinea ponderii, criteriile după care vor fi departajați ofertanții care obțin punctaje egale sunt: - vechimea medie a parcului de autobuze; - nivelul tarifului; - clasificarea autobuzelor; - norma de poluare a autobuzelor; - dotarea cu instalație de aer condiționat; - utilizarea combustibililor alternativi astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi; - capacitatea de transport. Cel mai bun raport calitate pret □ x Nr. crt. Factori de evaluare Punctaj maxim acordat pentru fiecare factor de evaluare (puncte) 1. Vechimea medie a parcului de autobuze 30 2. Clasificarea autobuzelor 15 3. Nivelul tarifului 30 4. Dotarea cu instalație de aer condiționat 5 5. Capacitatea de transport 5 6. Norma de poluare a autobuzului 10 7. Utilizarea combustibililor alternativi, astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi 5 TOTAL 100 Descriere : Factorul de evaluare cu privire la componenta financiară a ofertei este reprezentat de nivelul tarifului. Entitatea contractantă stabilește factorul de evaluare „tariful mediu pe kilometru/loc” drept factor de evaluare de natură financiară. Fundamentarea tarifelor se va face în conformitate cu prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr. 272/2007 pentru aprobarea Normelor-cadru privind stabilirea, ajustarea și modificarea tarifelor pentru serviciile de transport public local de persoane a fost modificat și completat prin Ordinul A.N.R.S.C. nr. 134/2019. Operatorii de transport rutier ofertează și fundamentează, pe structura elementelor de cheltuieli prevăzute în anexa nr. 2 la Normele-cadru menționate mai sus, nivelul tarifului mediu pe km/loc. Algoritm de calcul/Punctajul se acorda astfel: Punctajul pentru acest factor se acordă astfel: a) pentru oferta cu cel mai scăzut tarif mediu/km/loc se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 30 puncte; b) pentru oferta (n) cu alt tarif decât cel prevăzut la lit. a) se acordă punctajul astfel: PT(n)=Tarif minim/Tarif(n) x 30. „Tariful mediu pe kilometru/loc” se stabilește pentru fiecare grupă de trasee corespunzătoare lotului pentru care se depune oferta pe baza tarifului mediu/kilometru/loc pentru fiecare traseu în parte din cadrul grupei (media aritmetică a acestor tarife).
Monedă
RON
Locul
Lot 6: Grupa 6 – 2 trasee: T009: Craiova – Pielești (Pârșani) – Preajba de Pădure; T010: Craiova – Pielești (Pârșani) – Lăcrița.
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
15
Titlu
Lot 15
Informații suplimentare
8. Punctajul total al ofertei se calculează pe baza însumării punctajelor obținute la toți factorii de evaluare: Ptotal = PV + PCA + PNP + PAC + PCT+ PCALT+ PT În cazul în care există punctaje egale între ofertanții clasați pe primul loc, departajarea acestora se face în funcție de punctajul obținut pentru criteriul cu ponderea cea mai mare. În ordinea ponderii, criteriile după care vor fi departajați ofertanții care obțin punctaje egale sunt: - vechimea medie a parcului de autobuze; - nivelul tarifului; - clasificarea autobuzelor; - norma de poluare a autobuzelor; - dotarea cu instalație de aer condiționat; - utilizarea combustibililor alternativi astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi; - capacitatea de transport. Cel mai bun raport calitate pret □ x Nr. crt. Factori de evaluare Punctaj maxim acordat pentru fiecare factor de evaluare (puncte) 1. Vechimea medie a parcului de autobuze 30 2. Clasificarea autobuzelor 15 3. Nivelul tarifului 30 4. Dotarea cu instalație de aer condiționat 5 5. Capacitatea de transport 5 6. Norma de poluare a autobuzului 10 7. Utilizarea combustibililor alternativi, astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi 5 TOTAL 100 Descriere : Factorul de evaluare cu privire la componenta financiară a ofertei este reprezentat de nivelul tarifului. Entitatea contractantă stabilește factorul de evaluare „tariful mediu pe kilometru/loc” drept factor de evaluare de natură financiară. Fundamentarea tarifelor se va face în conformitate cu prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr. 272/2007 pentru aprobarea Normelor-cadru privind stabilirea, ajustarea și modificarea tarifelor pentru serviciile de transport public local de persoane a fost modificat și completat prin Ordinul A.N.R.S.C. nr. 134/2019. Operatorii de transport rutier ofertează și fundamentează, pe structura elementelor de cheltuieli prevăzute în anexa nr. 2 la Normele-cadru menționate mai sus, nivelul tarifului mediu pe km/loc. Algoritm de calcul/Punctajul se acorda astfel: Punctajul pentru acest factor se acordă astfel: a) pentru oferta cu cel mai scăzut tarif mediu/km/loc se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 30 puncte; b) pentru oferta (n) cu alt tarif decât cel prevăzut la lit. a) se acordă punctajul astfel: PT(n)=Tarif minim/Tarif(n) x 30. „Tariful mediu pe kilometru/loc” se stabilește pentru fiecare grupă de trasee corespunzătoare lotului pentru care se depune oferta pe baza tarifului mediu/kilometru/loc pentru fiecare traseu în parte din cadrul grupei (media aritmetică a acestor tarife).
Monedă
RON
Locul
Lot 15: Grupa 15 – 4 trasee: T042: Calafat – Poiana Mare/Seaca de Câmp – Băilești; T043: Calafat – Poiana Mare – Negoi; T044: Calafat – Poiana Mare – Rast; T045: Calafat – Poiana Mare – Ghidici.
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
17.03.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
17.09.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
6
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
FORMULARE.rar.p7s
SEAP-CAIET SI ANEXE.rar.p7s
SEAP-PROIECT CONTRACT.rar.p7s