CN1051689

Servicii de supraveghere a lucrărilor prin diriginţi de şantier autorizaţi pentru proiectul “Modernizare drum județean DJ 107 I : Aiud (DN1) – Aiudul de Sus – Rîmeț – Brădești – Geogel – Măcărești – Bîrlești Cătun – Cojocani – Valea Barnii – Bîrlești – Mogoș – Valea Albă – Ciuculești – Bucium – Izbita – Coleșeni – Bucium Sat –DN74 (Cerbu)“- rest de executat

Informații generale

Tip
Anunt de participare
Data publicării
03.02.2023, 09:39
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Denumire
UAT JUDETUL ALBA
Județ
Alba
Adresă
Strada: Piata Ion I.C. Bratianu, nr. 1
Telefon
+40 258813380
Fax
+40 258813325
Site web
www.judetul-alba.ro
Titlu licitație
Servicii de supraveghere a lucrărilor prin diriginţi de şantier autorizaţi pentru proiectul “Modernizare drum județean DJ 107 I : Aiud (DN1) – Aiudul de Sus – Rîmeț – Brădești – Geogel – Măcărești – Bîrlești Cătun – Cojocani – Valea Barnii – Bîrlești – Mogoș – Valea Albă – Ciuculești – Bucium – Izbita – Coleșeni – Bucium Sat –DN74 (Cerbu)“- rest de executat
Descriere succintă
Obiectul contractului prezentei achizitii publice este servicii de supraveghere a lucrarilor prin diriginti de santier autorizati în vederea asigurării execuţiei lucrărilor în conformitate cu legislaţia în vigoare pentru proiectul: “Modernizare drum județean DJ 107 I : Aiud (DN1) – Aiudul de Sus – Rîmeț – Brădești – Geogel – Măcărești – Bîrlești – Cătun – Cojocani – Valea Barnii – Bîrlești – Mogoș – Valea Albă – Ciuculești – Bucium – Izbita – Coleșeni Bucium Sat –DN74 (Cerbu)“, finanțat prin Programul Operational Regional (POR) 2014-2020, Axa prioritara 6, Prioritatea de investiții 6.1 – Contractul de finanțare nr. 139/28.06.2017. Prestatorul va avea rolul şi atribuţiile Dirigintelui de Şantier, conform legislaţiei în domeniu (Ordinul nr. 1496/2011 pentru aprobarea Procedurii de autorizare a diriginţilor de şantier, Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii) şi a caietului de sarcini nr. 910/13.01.2023. În vederea realizării unei oferte competitive se va consulta proiectul tehnic postat pe site-ul e-licitaţie.ro accesând următoarele link-uri : https://www.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100157515, conform anunţ de participare [CN1047859]/06.10.2022 si anunt de participare:[CN1046202]/19.08.2022-https://www.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100154126. Valoarea estimată a contractului este între: 1.554.988,21 lei fără TVA și 1.710.487,03 lei fără TVA unde valoarea minimă reprezină valoarea inițială a contractului iar valoarea maximă include suplimentarea de 10% a contractului. Ofertantul va elabora oferta raportat la VALOAREA MINIMĂ a intervalului din Anunt de participare/Fisa de date, Sectiunea II.1.5 respectiv la valoarea de 1.554.988,21 lei fără TVA. După caz, suplimentarea de 10% a contractului va opera conform clauzei 27.4. lit f) şi clauzei 27.5 din Proiectul de contract servicii, parte a documentaţiei de atribuire, respectiv: „27.4. Clauze de modificare a contractului: f) prelungirea duratei iniţiale de îndeplinire a prezentului contract peste termenele stabilite iniţial dacă pe parcursul prestarii serviciilor de supervizare se va impune prelungirea duratei de executie a lucrarilor (Lot 1: 12 luni/Lot2:17 luni) în oricare dintre urmatoarele situatii: 1) necesitatea corelării perioadei de prestare a serviciilor de supervizare cu durata /faza /etapa /evoluția/stadiul fizic/progresul fizic al contractelor de execuție lucrări; 2) intârzierea în execuția lucrărilor ca urmare a unor dificultăți întâmpinate de Antreprenor; 3) aparitia unor reglementări/dispoziții legale ulterior semnarii contractelor de execuție lucrări; 4) mobilizarea slabă și îndelungată a Antreprenorului; 5) aparitia riscurilor care pot produce întârzieri cu privire la termenul de depunere a rapoartelor, în special în ceea ce privește obținerea avizelor, permiselor, certificatelor și autorizațiilor ce trebuie obținute de la terți, care pot conduce la întârzieri în desfășurarea activității Antreprenorului și care vor fi soluționate de către părți, potrivit prevederilor legale în vigoare; 27.5. Modificarea contractului în baza clauzei 27.4. lit f) se va putea efectua in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 iar valoarea cu care poate fi depasit Pretul Contractului nu va depasi 10% din Pretul iniţial al Contractului fara TVA, urmând ca aceste sume să fie platite conform modalitatii stipulate in contract. NOTA: Numărul de zile înainte de termenul-limită pentru primirea Ofertelor până când Ofertanţii pot solicita clarificări: 18 zile. Numărul de zile calendaristice înaintea termenului limită de primire a Ofertelor la care Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet la toate solicitările de clarificări şi/sau informaţii suplimentare primite de la operatorii economici interesaţi: 10 zile. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (https://www.e-licitatie.ro).
Cod CPV principal
71520000-9
Număr de referință
4562583/2022/II.3
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Programul Operațional Regional (POR) 2014-2020, Axa prioritara 6–Îmbunătățirea infrastructurii rutiere de importanta regionala, Prioritatea de investiții 6.1–Stimularea mobilității regionale prin conectarea nodurilor secundare si terțiare la infrastructura TEN-T, inclusiv a nodurilor multimodale
Monedă
RON
Locul
Județul Alba
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
13.03.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
13.08.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
5
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
Caiet sarcini 910 2023.pdf.p7s
Proiect contract servicii.pdf.p7s
FORMULARE.docx.p7s
anexa CS contract de finantare.pdf.p7s
anexa CS contract consultanta.pdf.p7s