CN1051808

Achizitia de echipamente de protectie 2 loturi in cadrul proiectului" Dotarea SPITALULUI MUNICIPAL ''CARITAS'' Rosiorii de Vede in vederea cresterii capacitatii de gestionare a crizei Covid-19”, Cod proiect 141212 "

Informații generale

Tip
Anunt de participare
Data publicării
07.02.2023, 12:24
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Sanatate
Autorități contractante
Denumire
Spitalul Municipal Caritas- Rosiorii de Vede
Județ
Teleorman
Adresă
Strada: Carpati, nr. 33
Telefon
+40 247406639
Fax
+40 2474663880
Site web
http://spitalulcaritasrosiori.ro/
Titlu licitație
Achizitia de echipamente de protectie 2 loturi in cadrul proiectului" Dotarea SPITALULUI MUNICIPAL ''CARITAS'' Rosiorii de Vede in vederea cresterii capacitatii de gestionare a crizei Covid-19”, Cod proiect 141212 "
Descriere succintă
Autoritatea contractanta doreste achizitionarea de echipamente de protectie necesare pentru desfasurarea activitatii specifice, defalcate pe 3 loturi, astfel:  LOT 1 – MASTI FFP2  LOT 2 – MASTI FFP3 Echipamentele care fac obiectul achizitiei, se regasesc in Caietul de sarcini si Fisele tehnice elaborate pentru toate echipamentele din fiecare lot in parte, anexate caietului de sarcini si documentatiei de atribuire. Pentru fiecare lot in parte, durata contractului este de 180 zile si cuprinde: Durata maxima de livrare asumata de contractat pentru echipamentele care fac obiectul lotului respectiv, care cuprinde: - Termen de la semnarea contractului pana la comanda de livrare a produselor-maxim 30 zile - Durata de livrare efectiva, care incepe de la data emiterii comenzii de catre responsabilul de contract din partea autoritatii contractante – maxim 15 zile - Receptia cantitativa produselor si intocmirea procesului -verbal cantitativ – maxim 10 zile - Receptia calitativa a produselor. La finalizarea acestei etape, se va intocmi un proces-verbal calitativ precum si proces-verbal privind realizarea instructajului cu personalul care va deservi echipamentele - maxim 30 zile - Perioada cu efectuarea platilor La stabilirea duratei de livrare propusa pentru fiecare echipament, ofertantii vor avea in vedere ca aceasta sa cuprinda toate etapele enumerate. Perioada aferenta facturarii si efectuarii platilor. Plata facturilor emise se va efectua in termen de 60 zile de la emiterea acestora. Valoarea totala a contractului de furnizare produse-aparatura medicala este 16,844,576.00 lei fara TVA defalcata astfel:  LOT 1 – MASTI FFP2 - 1,118,000.00 LEI fara TVA  LOT 2 – MASTI FFP2/FFP3 - 430,000.00 lei fara TVA Clarificari referitoare la documentatia de atribuire a) Numărul de zile pana la care operatorii economici pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 20 b) Numărul de zile pana la care Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatiilor suplimentare inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor : 10
Cod CPV principal
35113410-6
Valoare estimată
1548000
Monedă
RON
Loturi
Număr
2
Titlu
MASTI FFP 3
Monedă
RON
Valoarea
430000
Locul
SPITALUL MUNICIPAL “CARITAS”
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
1
Titlu
MASTI FFP 2
Monedă
RON
Valoarea
1118000
Locul
SPITALUL MUNICIPAL “CARITAS”
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
21.03.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
21.09.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
6
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
4_Formulare 31.01.2023.doc.p7m
5_Model_Contract_furnizare_echipamente protectie_CARITAS 31.01.2023.docx.p7m
Caiet de sarcini echipamente protectie.pdf.p7m
LOT 1 fise tehnice.rar.p7m
LOT 2 fise tehnice.rar.p7m