CN1051858
Acord cadru pentru o perioada de 24 de luni - Intretinerea, repararea si asigurarea pieselor de schimb pentru echipamentul informatic al camerelor fixe si mobile de control existenta si valabilitate rovinieta
Informații generale
Tip
Anunt de participare
Data publicării
08.02.2023, 11:17
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Constructii si amenajari teritoriale
Autorități contractante
Denumire
COMPANIA NATIONALA DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A.
Județ
Bucureşti
Adresă
C.N.A.I.R. S.A. prin Directia Regionala de Drumuri si Poduri BUCURESTI, B-dul Iuliu Maniu nr. 401A, sector 6
Telefon
+40 213186684
Fax
+40 213186704
Email
Site web
http://bucuresti.cnadnr.ro
Titlu licitație
Acord cadru pentru o perioada de 24 de luni - Intretinerea, repararea si asigurarea pieselor de schimb pentru echipamentul informatic al camerelor fixe si mobile de control existenta si valabilitate rovinieta
Descriere succintă
Acord cadru pentru o perioada de 24 de luni "Intretinerea, repararea si asigurarea pieselor de schimb pentru echipamentul informatic al camerelor fixe si mobile de control existenta si valabilitate rovinieta" A. Conform art. 160 alin. 1 din Legea 98/2016, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari/informatii suplimentare in legatura cu Documentatia de Atribuire este:
- primul termen este cu 26 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor;
- al doilea termen este cu 18 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. B.Conform art. 160 alin. 2 din Legea 98/2016, Autoritatea Contractanta stabileste doua termene limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare:
- primul termen-limita este cu 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor;
- al doilea termen-limita este cu 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
In functie de complexitatea solicitarilor de clarificare adresate de operatorii economici, pentru care raspunsurile ar trebui publicate la primul termen indicat mai sus, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a publica raspunsurile la clarificarile respective la al doilea termen stabilit in Documentatia de Atribuire. Termenele de raspuns la clarificari au fost stabilite astfel incat operatorii economici sa aiba o perioada adecvata pentru analizarea Documentatiei de Atribuire si, ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma raspunsurilor oferite de Autoritatea Contractanta. C.Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A, va pune AC in imposibilitatea de a oferi un raspuns si drept urmare se va considera TARDIVA. D. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (www.e-licitatie.ro).
Cod CPV principal
50312000-5
Număr de referință
16054368/2022/784/S2
Valoare estimată
979162
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Monedă
RON
Locul
Raza de activitatea a D.R.D.P. Bucuresti
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
16.03.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
16.09.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
6
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
Formular = ACORD-CADRU DE SERVICII = Intretinere camere ROVINIETE - octombrie 2022.pdf.p7s
Caiet de sarcini Roviniete.pdf.p7s
Formular = COMANDA FERMA SUBSECVENTA - servicii = Intretinere camere ROVINIETE.pdf.p7s
Formular = CONTRACT SUBSECVENT DE SERVICII = Intretinere camere ROVINIETE - octombrie 2022.pdf.p7s
Formulare ROVINIETE.doc.p7s