CN1051881

Servicii de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice, fazele DALI, PT, DTAC și servicii de asistență tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii ,,Creșterea eficienței energetice a şcolii Simion Bǎrnuţiu din Municipiul Zalǎu”

Informații generale

Tip
Anunt de participare
Data publicării
09.02.2023, 07:43
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Denumire
PRIMARIA MUNICIPIULUI ZALAU
Județ
Sălaj
Adresă
Strada: Piata Iuliu Maniu, nr. 3
Telefon
+40 260610550
Fax
+40 260661869
Site web
www.zalausj.ro
Titlu licitație
Servicii de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice, fazele DALI, PT, DTAC și servicii de asistență tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii ,,Creșterea eficienței energetice a şcolii Simion Bǎrnuţiu din Municipiul Zalǎu”
Descriere succintă
Contractul de servicii cuprinde prestarea serviciul de elaborare a documentațiilor tehnico-economice (fazele DALI, PT, DTAC, inclusiv verificarea tehnică de calitate a documentaţiilor), precum şi a serviciului de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii ,,Creșterea eficienței energetice a şcolii Simion Bǎrnuţiu din Municipiul Zalǎu”, în conformitate cu cerințele din Tema de proiectare nr. 61729 din 05.08.2022 și din Caietele de sarcini nr. 9689/06.02.2023 și nr. 9695/06.02.2023. Termenul limită până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziție publică are dreptul de a solicita clarificări sau informatii suplimentare în legatură cu documentația de atribuire este de 20 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă stabilește ca termenul limită în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/ informațiilor suplimentare cu 11 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Termenul de răspuns la clarificări a fost stabilit astfel încât operatorii economici să aibă o perioada adecvată pentru analizarea documentației de atribuire și ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma răspunsurilor oferite de Autoritatea contractantă.
Cod CPV principal
79930000-2
Număr de referință
4291786/2023/B1.7
Valoare estimată
234400
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Monedă
RON
Locul
La sediul prestatorului
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
16.03.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
16.09.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
6
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
1. Ghid finantare.pdf.p7s
2. Tema de proiectare.pdf.p7s
3. Caiet de sarcini DALI, PT, DTAC.pdf.p7s
4. Caiet de sarcini asistenta tehnica.pdf.p7s
5. Contract de servicii - propunere.pdf.p7s
6. Formulare.doc.p7s
7. Anexa DNSH.pdf.p7s
8. Audit Energetic Simion Barnutiu_S.pdf.p7s
9. Audit Sala de Sport Simion Barnutiu_S.pdf.p7s
10. Documente proprietate Simion Barnutiu.pdf.p7s
11. Expertiza Tehnica Simion Barnutiu Sala de Sport.pdf.p7s
12. Expertiza Tehnica Simion Barnutiu_S.pdf.p7s