CN1051983

Achizitie de reactivi de laborator in cadrul proiectului “Implementarea Planului național de acțiune pentru conservarea populației urs brun din România” POIM COD SMIS – 136899

Informații generale

Tip
Anunt de participare
Data publicării
10.02.2023, 21:08
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Altele
Autorități contractante
Denumire
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE ÎN SILVICULTURA “MARIN DRACEA”
Județ
Braşov
Adresă
Strada Closca nr.13
Telefon
+40 799501977
Fax
+40 268415338
Site web
www.icas.ro
Titlu licitație
Achizitie de reactivi de laborator in cadrul proiectului “Implementarea Planului național de acțiune pentru conservarea populației urs brun din România” POIM COD SMIS – 136899
Descriere succintă
Obiectivul general al proiectului: creșterea gradului de protecție și conservare a populației de urs brun din România. Obiectivul general la nivel național: menținerea pe termen lung a actualei stări de conservare a populației de urs brun și a habitatului său. Starea de conservare favorabilă (calificativul FV- Favorabilă, calificativ similar raportării pe Directiva Habitate) existentă la această dată constituie indicator de rezultat asociat și nu va suferi nici o modificare după finalizarea proiectului. In acest sens, autoritatea contractantă va achiziționa reactivi de laborator pentru proiectul ”Implementarea planului național de acțiune pentru conservarea populației de urs brun din România”, Cod proiect 136899, conform Anexei 1. Furnizorul se obliga sa furnizeze produsele la standardele si sau performantele prezentate in propunerea tehnica. Furnizorul se obliga sa furnizeze produsele numai în baza unei comenzi ferme. Contractul de Furnizare se va derula pe o perioada de 6(sase) luni de la data semnării contractului. Furnizorul va asigura transportul produselor la sediul Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare în Silvicultură “Marin Drăcea” – SCDEP Brașov str. Cloşca nr. 13 Braşov. Plata produselor se va face prin OP, în contul furnizorului, în 60(saizeci) de zile de la data înregistrării facturii la sediul achizitorului. Termenul de evaluare a ofertelor este de 60 zile lucratoare de la data deschiderii acestora (potrivit art. 214 alin. 3 din Legea nr. 98/2016). Această perioadă se poate prelungi, in cazuri temeinic justificate, aducându-se la cunoştinţa operatorilor economici implicaţi în procedură în termen de maximum două zile de la aprobarea deciziei de prelungire. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este 18 zile, iar autoritatea contractanta raspunde tuturor solicitarilor in cea de-a 11 zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Cod CPV principal
33696500-0
Număr de referință
303_34638446
Valoare estimată
5520470
Monedă
RON
Loturi
Număr
2
Titlu
Lotul 2 - Amplificare
Informații suplimentare
Având în vedere durata de derulare a contractelor rezultate din prezenta procedură de min. 3(trei) luni pentru transmiterea comenzilor și maxim 6(șase) luni pentru livrarea și plata produselor, autoritatea contractantă nu va introduce în contracte clauze de ajustare a prețurilor. De asemenea, procedura de atribuire are un buget maxim alocat conform contractului de finanțare nr. 606/09.07.2021, POIM. Acest lucru poate determina reticența unor operatori economici de a-și asuma semnarea mai multor contracte pentru furnizarea, în același interval stabilit de timp, a produselor aferente tuturor celor 3(trei) loturi dar și furnizarea în custodie a echipamentelor solicitate pe fiecare lot. Aceasta având în vedere creșterile de prețuri determinate de criza provocată de conflictul militar din regiunea Mării Negre și de creşterile preţului la carburanţi, dar şi de creşterile semnificative ale preţului la gazele naturale şi la energia electrică. De asemenea, autoritatea contractantă dorește să minimizeze riscurile privind neîndeplinirea prevederilor contractuale în cazul celor 3(trei) loturi, având în vedere că activitățile proiectului sunt dependente unele de altele, iar lipsa reactivilor medicali din Lotul 1, de exemplu, determină imposibilitatea derulării activităților aferente Lotului 2 și 3. În conformitate cu prevederile legale, respectiv art. 20 alin. (10) din HG 395/2016, Lotul 2 se va livra împreună cu următoarele echipamente. Echipamentele vor rămâne în custodia autorității contractante pe toată perioada de implementare a proiectului – respectiv până la data finalizării contractului de finanțare 31.12.2023 și pentru 18 luni după data finalizării contractului de finanțate. - minim 4 echipamente PCR cu următoarele caracteristici minime: - bloc interschimbabil pentru placi cu 96 de godeuri - bloc de argint placat cu aur - bloc cu minim 12 zone de gradient - domeniu de temperatură reglabilă între -5C și 99,9C - viteză reglabilă de încăzire în pași de la 0,001 la 5C/sec - uniformitate temp.: ±0,1C - capac încâlzit cu reglare pe înalțime - garanție de minim 5 ani - mentenanta, întreținere pe durata implementarii proiectului și în perioada de sustenabilitate
Monedă
RON
Valoarea
2375000
Locul
Brasov
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
1
Titlu
Lotul 1 - Extractie
Informații suplimentare
Având în vedere durata de derulare a contractelor rezultate din prezenta procedură de min. 3(trei) luni pentru transmiterea comenzilor și maxim 6(șase) luni pentru livrarea și plata produselor, autoritatea contractantă nu va introduce în contracte clauze de ajustare a prețurilor. De asemenea, procedura de atribuire are un buget maxim alocat conform contractului de finanțare nr. 606/09.07.2021, POIM. Acest lucru poate determina reticența unor operatori economici de a-și asuma semnarea mai multor contracte pentru furnizarea, în același interval stabilit de timp, a produselor aferente tuturor celor 3(trei) loturi dar și furnizarea în custodie a echipamentelor solicitate pe fiecare lot. Aceasta având în vedere creșterile de prețuri determinate de criza provocată de conflictul militar din regiunea Mării Negre și de creşterile preţului la carburanţi, dar şi de creşterile semnificative ale preţului la gazele naturale şi la energia electrică. De asemenea, autoritatea contractantă dorește să minimizeze riscurile privind neîndeplinirea prevederilor contractuale în cazul celor 3(trei) loturi, având în vedere că activitățile proiectului sunt dependente unele de altele, iar lipsa reactivilor medicali din Lotul 1, de exemplu, determină imposibilitatea derulării activităților aferente Lotului 2 și 3. Lotul 1 se va livra împreună cu următoarele echipamente de procesare si stocare ADN, având caracteristicile minime detaliate mai jos. Echipamentele vor rămâne în custodia autorității contractante pe toată perioada de implementare a proiectului – respectiv până la data finalizării contractului de finanțare 31.12.2023 și pentru 18 luni după data finalizării contractului de finanțate. 1. Ultracongelator - ultracongelator vertical volum minim 690L - echipat complet cu rack-uri din otel inoxidabil cu rafturi mobile pentru 36000 criotuburi 2.0ml si 640 placi PCR; 360 criocutii colorate cu capac atasat dimens.133x133x52mm cu 100 godeuri si inserturi din polipropilena; 36000 criotuburi de volum 2.0 ml, sterile, libere de ADN/Rnaze/Dnaze/ endotoxine, capac cu filet exterior fara garnitura, cod de bare printat cu laser pe tub - domeniul de temperatura -60... -86°C, cu interval 1/10°C - uniformitate la -80°C: maxim ±5°C - interior din oțel inoxidabil cu colțuri rotunjite - minim 3 rafturi cu 4 usi individuale - display tactil care sa centralizeze toate funcțiile congelatorului și sa permite o operare intuitivă. - sistem de autodiagnosticare cu minim 12 LED-uri pentru identificarea rapidă a alarmelor - functie de minimizare a consumul de energie electrica cu pana la 20% inafara programului de lucru, programabil pe zile si intervalele orare, combinat cu un indicator prin care utilizatorul este informat despre performanța energetică a congelatorului. - sa fie echipat cu 2 compresoare - refrigerent conform directivei EU Nr. 517/2014 - permite redeschiderea ușii foarte repede după închiderea acesteia - garnitura ușă încălzita pentru a minimiza formarea de gheata - echipat cu sistem ce asigură functionarea compresoarele până la 30 de ore pe baterii, în cazul unei defecțiuni a plăcii electronice - filtrul, ușile interioare și rafturile sa fie detasabile pentru o întreținere ușoară - prezinta 4 roti pivotante cu 2 picioare de nivel - inchidere usa cu cheie si setări protejate prin parolă - alimentare 230V, zgomot maxim 56dB - garantie 5 ani pentru compresoare si condensator, 10 ani pentru izolația VIP - garantie pe intreaga perioada de custodie - certificat EN 61010-1, 2014/35/EU, 2014/30/EU, 97/23/EC, EU 517/2014, ISO 13485 2. Centrifugă - centrifugă universală de masă cu răcire la -20°C - sistem de refrigerare fără CFC (-20° până la +40°C) cu program de preracire - include rotor basculant pentru minim 4 placi PCR sau 4 placi deepwell, ce poate atinge minim 3900xg - motor cu inducție - control cu microprocesor - detectarea și întreruperea la dezechilibru - capac cu inchidere motorizată - sistem automat de identificare a rotorului cu protecție la supra-viteză - semnal sonor la sfârșitul fiecărei curse - camera din oțel inoxidabil - rotoare autoclavabile - program de diagnosticare - tasta rapidă pentru curse scurte - indicarea valorilor presetate și reale - 10 viteze de accelerare și 10 de decelerare, posibilitate de decelerare neîntreruptă - memorie pentru minim 20 de programe - preselecția vitezei sau RCF în trepte de 50/10 - preselectarea timpului de rulare de la 10 sec la 99h sau continuu - garantie pe intreaga perioada de custodie 3. Rotor centrifugă K2015 - rotor pentru 4 placi, autoclavabil - viteza 3500 RPM - garantie pe intreaga perioada de custodie 4. Omogenizator pentru plăci - să poate omogeniza 6 placi PCR 96 godeuri sau 2 placi deep well - motor puternic fără perii, controlat de un procesor digital, fara sa necesite intretinere - corp si adaptoare placi din otel inoxidabil - volum maxim 2x50ml - display LED - cursa de minim 32mm - frecventa vibratiilor 3-30 Hz cu incremente din 0.1 Hz - timer 5s - 99 min, in pași de 1/10 secunde; funcție HOLD - garantie pe intreaga perioada de custodie - producătorul sa fie certificat ISO 9001:2015, ISO 13485:2016 5. Incubator cu agitare - include platforma pentru tuburi 56 x1.5/2.0ml - include platforma pentru 4 microplaci sau 2 placi deep well - interval de temperatura ambient +5°C ....+ 99°C - controler cu microprocesor - program de autodiagnosticare care sa monitorizeze temperatura și viteza de agitare, alertând utilizatorul cu privire la orice erori - senzor de temperatura - incinta izolata - rampa de incalzire min. 5°C/min - uniformitate tempertura ±0.5°C - interval de agitare: 200-1200 RPM, orbita minim 3mm - timer 30 s-99 min, functie HOLD - garantie pe intreaga perioada de custodie.
Monedă
RON
Valoarea
1127800
Locul
Brasov
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
3
Titlu
Lotul 3 - Secventiere
Informații suplimentare
Având în vedere durata de derulare a contractelor rezultate din prezenta procedură de min. 3(trei) luni pentru transmiterea comenzilor și maxim 6(șase) luni pentru livrarea și plata produselor, autoritatea contractantă nu va introduce în contracte clauze de ajustare a prețurilor. De asemenea, procedura de atribuire are un buget maxim alocat conform contractului de finanțare nr. 606/09.07.2021, POIM. Acest lucru poate determina reticența unor operatori economici de a-și asuma semnarea mai multor contracte pentru furnizarea, în același interval stabilit de timp, a produselor aferente tuturor celor 3(trei) loturi dar și furnizarea în custodie a echipamentelor solicitate pe fiecare lot. Aceasta având în vedere creșterile de prețuri determinate de criza provocată de conflictul militar din regiunea Mării Negre și de creşterile preţului la carburanţi, dar şi de creşterile semnificative ale preţului la gazele naturale şi la energia electrică. De asemenea, autoritatea contractantă dorește să minimizeze riscurile privind neîndeplinirea prevederilor contractuale în cazul celor 3(trei) loturi, având în vedere că activitățile proiectului sunt dependente unele de altele, iar lipsa reactivilor medicali din Lotul 1, de exemplu, determină imposibilitatea derulării activităților aferente Lotului 2 și 3. În conformitate cu prevederile legale, respectiv art. 20 alin. (10) din HG 395/2016, , Lotul 3 se va livra împreună cu următoarele echipamente. Echipamentele vor rămâne în custodia autorității contractante pe toată perioada de implementare a proiectului – respectiv până la data finalizării contractului de finanțare 31.12.2023 și pentru 18 luni după data finalizării contractului de finanțate. - Sistem de secvențiere de tip Sanger cu 8 capilare model 3500 genetic Analyzer impreuna cu 3500 SEQ & FRAG INSTALL KIT EACH avand minim urmatoarele specificații: Analizorul genetic trebuie sa fie un sistem de seventiere prin tehnologia de electroforeza capilara in fluorescenta cu 8 capilare in format array, folosit pentru analize genetice. Analizorul trebuie sa poata rula experimente cu pana la 8 probe pe run. Sistemul trebuie sa fie complet automat incepand cu incarcarea si inlocuirea polimerului, separearea ADN, detectie si analiza de date. Sistemul trebuie sa includa si să fie livrat cu: - Instrumentul pentru electroforeza capilară - Software integrat pentru controlul instrumentului, colectia de date de secventiere, controlul calitatii datelor generate si auto-analiza datelor. - Dell Computer Workstation - Kitul 3500 SEQ & FRAG INSTALL KIT EACH Intrumentul trebuie sa nu ocupe un spatiu mare pe masa de lucru, incadrându-se in latimea de 61 cm, adancimea de 61 cm si inaltimea de 72 cm. Sistemul trebuie să fie capabil să lucreze cu strip-uri de 8 tuburi standard și fast cât și cu plăci de 96 godeuri standard și fast. Probele trebuie să fie injectate automat din tuburile respective plăcile menționate. Sistemul trebuie să poată fi upgradabil de către un inginer de service autorizat la 24 capilare în format array. Instrumentul trebuie să folosească capilare fără captusire interna pentru a nu genera informatii slab calitative in timp. Instrumentul trebuie să folosească capilare de maxim 50 microni în diametru pentru a genera rezoluții de date cat mai bune. Analizorul trebuie să prezinte un singur laser precis cu viață lunga de tip “single-line”-“solid-state” la o singură lungime de undă de 505 nm ce utilizeaza o sursa de alimentare standard si nu necesita indepartarea caldurii. Sistemul trebuie sa fie compatibil cu polimerii disponibile pe piata și consacrați în literatură precum POP-4™, POP-6™, POP-7™, in variante de marime de 384 si 960 probe. Sistemul trebuie să folosească doar consumabile concepute cu tehnolgia de indentificare prin radio frecvente-RFID prin intermediul unui “taq” integrat in eticheta acestora. În acest fel utilizatorul poate urmări tot timpul loturile, datele de expirare și gradul de folosire a acestora. Sistemul trebuie sa fie capabil sa detecteze si sa analizeze cel putin 6 fluorofori simultan pentru experimentele de analiza de fragmente, folorofori intalniti in kitu-urile disponibile comercial pentru cercetare si diagnostic.
Monedă
RON
Valoarea
2017670
Locul
Brasov
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
20.03.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
20.06.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
3
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
Caiet Sarcini Reactivi de laborator.pdf.p7s
04. draft Contract Furnizare_lotul 2.docx.p7s
04. draft Contract Furnizare_lotul 1.docx.p7s
04. draft Contract Furnizare_lotul 3.docx.p7s
05. Formulare consumabile.docx.p7s
Anexa 1_grafic comenzi L1 2 3.xlsx.p7s