RFD000177

Autoturisme si autoutilitare

Informații generale

Tip
Invitatie de participare
Data publicării
19.10.2022, 15:45
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Constructii si amenajari teritoriale
Autorități contractante
Titlu licitație
Autoturisme si autoutilitare
Descriere succintă
Prin prezentul anunt de participare se initiaza un Sistem Dinamic de Achizitii Publice (numit in continuare -SAD) care să permită achizitia de piese de schimb si servicii de reparare si intretinere pentru masinile multifunctionale marca Mercedes de tip unimog, utilajele Caterpillar de tip buldoexcavator si autoturismele din dotarea DRDP CLUJ pe o perioada de 2 ani. Autoritatea contractanta intentioneaza sa atribuie contracte individuale prin intermediul SAD. Contractele care se vor atribui prin derularea sistemului dinamic de achizitii pot sa se încheie astfel: fie contract de furnizare, fie contract de servicii și /sau contract mixt, care combină furnizarea de produse si servicii într-un singur contract, determinat pe baza scopului principal al contractului. SAD este grupat pe 3 categorii (loturi) de produse si servicii, detaliate in caietul de sarcini. Val. estimată este valoarea max. estimată 2.391.059,82 lei fara TVA a tuturor contractelor preconizate pentru perioada totală de aplicare a SAD. • Lot 1 Masini multifunctionale Unimog – Mercedes: Val.estimata lot nr.1 = 974.716,10 lei fara T.V.A. • Lot 2- Utilaje buldoexcavator Caterpillar: Val.estimata lot nr.2 = 825.260,89 lei fara T.V.A. • Lot 3 Autoturisme si autoutilitare: Val.estimata lot nr.3 = 591.082,83 lei fara T.V.A. Procesul de reparatii se desfășoară de autoritatea contractantă, atât la sediul Atelierului Mecanic din cadrul DRDP Cluj cât și la prestatorii de servicii autorizate pentru care Atelierul Mecanic nu are autorizație pentru a le executa. Cant. aferente contractului se regasesc ca Anexa la DA/Caiet de Sarcini. Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze ulterior cantitati in functie de necesitati. Limitele modificarilor contractului vor fi in conformitate cu Legea 98/2016, si va respecta situatiile prevazute la art. 221 din Lege nr.98/2016. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a modifica contractul potrivit art. 221 din Legea 98/2016, cu conditia ca aceste modificari sa nu se incadreze in prevederile art. 221 alin.(7) din Legea nr.98/2016, adica nu reprezinta o modificare substantiala. SOLICITAREA CLARIFICARILOR/RASPUNS LA SOLICITARI DE CLARIFICARI A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este cu 18 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. B. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016, Autoritatea Contractanta stabileste un singur termen limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. *Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in termenele mentionate se va considera tardiva. Procedura de atribuire va respecta regulile licitatiei restranse, urmand a se derula in doua etape: • Etapa1: Depunere solicitărilor de participare și selectarea candidaților, prin aplicarea criteriilor de calificare și de selecție, • Etapa2: Depunerea ofertelor in SAD de către canditații selectați în cadrul primei etape. Instructiuni privind modul de functionare a SAD (formalitatile care trebuie intreprinse de catre operatorii economici) sunt descrise detaliat in cadrul documentului atasat prezentei documentații denumit ”Instructiuni pentru ofertanti”. Avand in vedere caracterul deschis al SAD, după lansarea SAD și pe întreaga perioadă de valabilitate a acestuia, un operator economic se poate alătura în orice moment al valabilității SAD dacă îndeplinește criteriile menționate în anunțul de participare.
Număr de referință
16054368/2022/345/346/A/CJ
Tip contract
Furnizare
Valoare estimată
18083.47
Monedă
RON
Loturi
Număr
3
Titlu
Autoturisme si autoutilitare
Informații suplimentare
Fonduri bugetare - Sursa 1+2 1-Transferuri de la bugetul de stat; 2-Venituri proprii pentru cheltuieli de exploatare.
Monedă
RON
Valoarea
18083.47
Județ
Cluj
Locul
C.I.C. Gilau A3 la sediul Atelierului Mecanic sau pe raza DRDP Cluj ( la alta locatie mentionata in Invitatia de participare la etapa aIIa/ Anexa 1).
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
01.11.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
01.02.2023, 00:00
Tip procedură
2
Limba
Romana
Documente atașate
CAIET DE SARCINI_signed.pdf
INSTRUCTIUNI PENTRU OFERTANTI_signed.pdf
MODEL FORMULARE SAD 2022.doc.doc
CONTRACT - MODEL_signed.pdf