RFD000311
Servicii de reparare, intretinere si achizitie piese pentru autoutilajele, autospecialele, utilajele si echipamentele din dotarea D.R.D.P. CLUJ
Informații generale
Tip
Invitatie de participare
Data publicării
07.02.2023, 10:20
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Constructii si amenajari teritoriale
Autorități contractante
Denumire
COMPANIA NATIONALA DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A. prin D.R.D.P Cluj
Județ
Cluj
Adresă
Strada: DECEBAL, nr. 128
Telefon
+40 264432521
Fax
+40 264432446
Email
Site web
www.drdpcluj.ro
Titlu licitație
Servicii de reparare, intretinere si achizitie piese pentru autoutilajele, autospecialele, utilajele si echipamentele din dotarea D.R.D.P. CLUJ
Descriere succintă
Prin prezentul anunt de participare se initiaza un Sistem Dinamic de Achizitii Publice (numit in continuare -SAD) care să permită achizitia de servicii de reparare, intretinere si achizitie piese pentru autoutilajele, autospecialele, utilajele si echipamentele din dotarea D.R.D.P. CLUJ pe o perioada de 2 ani.
Autoritatea contractanta intentioneaza sa atribuie contracte individuale prin intermediul SAD. Contractele care se vor atribui prin derularea sistemului dinamic de achizitii pot sa se încheie astfel: fie contract de servicii, fie contract de produse și /sau contract mixt, care combină prestarea serviciilor si furnizarea de produselor într-un singur contract, determinat pe baza scopului principal al contractului.
Val. estimată este: 998.606,68 lei fara TVA reprezentand valoarea maxima estimata a tuturor contractelor preconizate pentru perioada totală de aplicare a SAD.
Cant. aferente contractului se regasesc ca Anexa la DA/Invitatie de depunere oferta la sistem de achizitii dinamic/Caiet de Sarcini. Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze ulterior cantitati in functie de necesitati.
Limitele modificarilor contractului vor fi in conformitate cu Legea 98/2016, si va respecta situatiile prevazute la art. 221 din Lege nr.98/2016. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a modifica contractul potrivit art. 221 din Legea 98/2016, cu conditia ca aceste modificari sa nu se incadreze in prevederile art. 221 alin.(7) din Legea nr.98/2016, adica nu reprezinta o modificare substantiala. SOLICITAREA CLARIFICARILOR/RASPUNS LA SOLICITARI DE CLARIFICARI
A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este cu 18 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
B. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016, Autoritatea Contractanta stabileste un singur termen limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.
*Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in termenele mentionate se va considera tardiva. Procedura de atribuire va respecta regulile licitatiei restranse, urmand a se derula in doua etape:
• Etapa1: Depunere solicitărilor de participare și selectarea candidaților, prin aplicarea criteriilor de calificare și de selecție,
• Etapa2: Depunerea ofertelor in SAD de către canditații selectați în cadrul primei etape.
Instructiuni privind modul de functionare a SAD (formalitatile care trebuie intreprinse de catre operatorii economici) sunt descrise detaliat in cadrul documentului atasat prezentei documentații denumit ”Instructiuni pentru
ofertanti”. Avand in vedere caracterul deschis al SAD, după lansarea SAD și pe întreaga perioadă de valabilitate a acestuia, un operator economic se poate alătura în orice moment al valabilității SAD dacă îndeplinește criteriile menționate în anunțul de participare.
Număr de referință
16054368/2022/1209/S/1+2
Tip contract
Servicii
Valoare estimată
59983.41
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Monedă
RON
Valoarea
59983.41
Județ
Cluj
Locul
CIC GILAU DN 1
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
20.02.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
20.05.2023, 00:00
Tip procedură
2
Limba
Romana
Documente atașate
CAIET DE SARCINI SAD.pdf.p7s
INSTRUCTIUNI PENTRU OFERTANTI SAD.pdf.p7s
FORMULARE SAD SERVICII.doc.p7s
Contract model_signed.pdf