SCN1115727

Sistematizarea alimentării cu energie electrică a consumatorilor situați în perimetrul TGD STA Bega. Alimentare servicii proprii PT1 – municipiul Timișoara

Informații generale

Tip
Invitatie de participare
Data publicării
18.10.2022, 09:26
Stare procedura
Anulata
Legislație
Legea nr. 99/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 99/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Apă
Autorități contractante
Titlu licitație
Sistematizarea alimentării cu energie electrică a consumatorilor situați în perimetrul TGD STA Bega. Alimentare servicii proprii PT1 – municipiul Timișoara
Descriere succintă
Proiectare și execuție „Sistematizarea alimentării cu energie electrică a consumatorilor situați în perimetrul TGD STA Bega. Alimentare servicii proprii PT1 – municipiul Timișoara” Pentru sistematizarea alimentării cu energie electrică a consumatorilor situați în perimetrul TGD STA Bega și alimentare servicii proprii PT1 se propun următoarele lucrări: înlocuirea transformatoarelor, reabilitarea PT 1, realizare parcare, montare stații de încărcare rapidă mașini electrice, amenajare spatiu verde înlocuire TGD, sisteme de bare capsulate. Ofertantul câştigător va realiza studiile de teren, expertize tehnice, etc., necesare obţinerii tuturor avizelor şi acordurilor necesare obținerii Autorizației de Construire şi elaborării Proiectului Tehnic de Execuţie, precum si executia conform proiect elaborat. Contractul ramane valabil pana la indeplinirea tuturor obligatiilor de catre parti. Contractul se compune din perioada de proiectare care este de 6 de luni de la data de începere + perioada de executie a lucrarilor care este de 9 de luni, la care se adauga perioada de notificare a defectelor/perioada de garantie care este de minim 36 de luni de la semnarea procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor Zile : 15 (inainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor). Termenul pana la care entitatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari: a 7-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Entitatea Contractanta va raspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici pana la termenul limita stabilit, respectiv 15 zile inainte de data limita pentru depunerea ofertelor.
Număr de referință
DA3041480/2022/069
Tip contract
Lucrari
Valoare estimată
1655081
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
SURSE PROPRII 100%
Monedă
RON
Județ
Timiş
Locul
Str. Rudolf Walter, nr. 1, Municipiul Timisoara, jud. Timis
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
08.11.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
08.05.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
6
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
Capitolul 1 - Cond. Ctr_AlimPT1.rar.p7s
Capitolul 2 CS - Specificatii_AlimPT1.rar.p7s
Capitolul 3 CS - Planse.rar.p7s
Capitolul 5 CS - Informatii care fac parte din contract.part1.rar.p7s
Capitolul 5 CS - Informatii care fac parte din contract.part2.rar.p7s
Precizari suplimentare sectiunea III.1.1.a) din fisa de date - M.docx.p7s
Precizari suplimentare sectiunea III.1.6. din fisa de date - M.docx.p7s
Capitolul 4 CS - Liste.rar.p7s
Formulare _AlimPT1.doc.p7s