SCN1115736
„SERVICE SI ASISTENTA TEHNICA PENTRU ECHIPAMENTE SI INSTALATII SUPUSE SUPRAVEGHERII I.S.C.I.R.„
Informații generale
Tip
Invitatie de participare
Data publicării
18.10.2022, 10:42
Stare procedura
Anulata
Legislație
Legea nr. 99/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 99/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Activităţi portuare
Autorități contractante
Titlu licitație
„SERVICE SI ASISTENTA TEHNICA PENTRU ECHIPAMENTE SI INSTALATII SUPUSE SUPRAVEGHERII I.S.C.I.R.„
Descriere succintă
Obiectul acordului cadru si a contractelor subsecvente ce se vor incheia in baza acordului cadru il constituie ''Service si asistenta tehnica pentru echipamente si instalatii supuse supravegherii ISCIR'' si consta din urmatoarele activitati:
- efectuarea lucrarilor de intretinere si reparatii mentionate in PT ISCIR R1 la capitolul VI „Intretinerea, revizia si repararea masinilor de ridicat” denumite in cadrul documentatiei de atribuire revizii generale ;
- ridicarea deranjamentelor care apar inerent in exploatarea instalatiilor de ridicat mentionate in prezentul caiet de sarcini;
- pregatirea si prezentarea instalatiei de ridicat in vederea efectuarii verificarilor periodice planificate sau neplanificate asa cum prevede PT ISCIR R1/2010 in cap. V „Verificarea tehnică periodică si repunerea în functiune”
- asigurarea asistentei tehnice pe durata verificarilor si probelor necesare pentru obtinerea autorizatiei I.S.C.I.R. Entitatea contractanta va utiliza o modalitate specifica de atribuire : acordul cadru Elemente specifice acordului cadru - valoarea estimata acoed cadru , lei fara TVA - intervalul : min 187,992.36 lei si max 347,550.31 lei
- valoarea estimata pentru cel mai mare contract subsecvent: maxim: 95,291.21 lei fara TVA
- frecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite : anuala
- estimări ale cantităților minime și maxime ale acordului-cadru : min 313 interventii si maxim 704 interventii
- estimări ale cantităților minime și maxime ale celui mai mare contract subsecvent minim : 79 interventii si maxim 177 interventii
Numarul de lucrari/intreventii sunt precizate si in Anexa 2 a Caietului de Sarcini nr. 14384 / 14.07.2022; Entitatea contractantă stabilește :
1.Termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire: 8 zile inainte de data limită de depunere a ofertelor.
2.Termenul limită în care entitatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarficări / informațiilor suplimentare în măsura în care solicitările de clarificări sau informaţiile suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut în anunţul de participare simplificat : 3 zile inainte de data limită de depunere a ofertelor.
3.Entitatatea contractantă menţionează că va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul limită stabilit în Anunțul de participare simplificat.
4.La solicitările adresate după acest termen limită stabilit, entitatea contractantă nu va răspunde.
Număr de referință
1
Tip contract
Servicii
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Monedă
RON
Județ
Constanţa
Locul
Locatii conform Caiet de Sarcini
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
01.11.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
01.03.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
4
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
Caiet_sarcini-signed.pdf
Contracte-signed.pdf
FORMULARE MODEL .doc.p7s
Coperta-signed.pdf
Formulare-signed.pdf