SCN1115940
“Achiziție Echipament IT pentru gestionarea proiectului „Varianta de Ocolire a Municipiului Sfântu Gheorghe”. – DRDP Brașov
Informații generale
Tip
Invitatie de participare
Data publicării
21.10.2022, 09:07
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Constructii si amenajari teritoriale
Autorități contractante
Titlu licitație
“Achiziție Echipament IT pentru gestionarea proiectului „Varianta de Ocolire a Municipiului Sfântu Gheorghe”. – DRDP Brașov
Descriere succintă
Achiziție Echipament IT pentru gestionarea proiectului „Varianta de Ocolire a Municipiului Sfântu Gheorghe": Lot 3 – Imprimante multifuncționale. A. Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor / candidaturilor va fi de 7 zile.
B. In conformitate cu prevederile art. 160-161 din Legea nr. 98/2016 Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari in a 5-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A., va pune AC in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B. si drept urmare orice solicitare de clarificare in termenele mentionate se va considera TARDIVA.
Număr de referință
16054368/2022/2986/S/10
Tip contract
Furnizare
Valoare estimată
31215
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Monedă
RON
Județ
Braşov
Locul
Brasov
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
01.11.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
01.03.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
4
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
CS lot3.pdf.p7s
Decizia_687.pdf.p7s
FORMULARE.doc.p7s
Model contract Echipament IT VO Sf. Gheorghe Lot 3.pdf.p7s