SCN1116026

Elaborarea documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţii pentru investiția„ Renovare energetică pavilion central din cadrul Spitalului clinic de Psihiatrie „Dr. Gheorghe Preda” Sibiu ”

Informații generale

Tip
Invitatie de participare
Data publicării
24.10.2022, 09:12
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Titlu licitație
Elaborarea documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţii pentru investiția„ Renovare energetică pavilion central din cadrul Spitalului clinic de Psihiatrie „Dr. Gheorghe Preda” Sibiu ”
Descriere succintă
1.Elaborarea documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţii pentru investiția „ Renovare energetică pavilion central din cadrul Spitalului clinic de Psihiatrie „Dr. Gheorghe Preda” Sibiu, inclusiv și verificarea tehnică a documentației de avizare a lucrărilor de intervenţii pentru respectiva investiție . 2. Obținerea avizelor solicitate prin certificatul de urbanism – faza D.A.L.I. 3. Asigurare asistență tehnică de specialitate și servicii de actualizare a documentației D.A.L.I. , ori de câte ori sunt necesare la solicitările din partea Ministerului Dezvoltarii, Lucrărilor Publice și Administrației, solicitări pentru clarificări/completări asupra cererii de finanțare și/sau a anexelor la aceasta din cadrul Planului Național de Redresare și Reziliență, Componenta 5 Valul Renovării, Axa 2. Valoarea estimată: 680.000 lei fără TVA Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 16 zile, conform sectiunii I.3.din fisa de date. In masura in care solicitarile de clarificari sau informatiile suplimentare sunt adresate in termenul stabilit prin prezenta fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu 8 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor/solicitarilor de participare conform art. 161 alin. 2 din Legea nr. 98/2016. CLAUZA SUSPENSIVA Procedura de atribuire a contractului de achiziție publică este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu această destinație, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice. Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 privind achizițiile publice și H.G. nr. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 4 luni de la data expirarii termenului legal de contestatie privind rezultatul procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 4 luni luni de la data expirarii termenului legal de contestare privind rezultatul procedurii, astfel încât, in cazul in care condiția semnării contractului de finanțare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata.
Număr de referință
4406223_2022_PAAPD1365180
Tip contract
Servicii
Valoare estimată
680000
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Durata contractului este de 12 de luni. Clauza suspensiva
Monedă
RON
Județ
Sibiu
Locul
Spitalul clinic de Psihiatrie „Dr. Gheorghe Preda” Sibiu
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
16.11.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
16.05.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
6
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
CU_ReabilitareTermo_C7_SpitalPreda.pdf.p7s
Exp_C7_Spital Psihiatrie_SBp1.pdf.p7s
Exp_C7_Spital Psihiatrie_SBp2.pdf.p7s
Extras CF 131356.pdf.p7s
Extras ortofotoplan CF 131356.pdf.p7s
Formulare.doc.p7s
RAPORT_SPITAL_SIBIU_v3.pdf.p7s
Stud.Geotehnic PavCentral SpitalPreda SB2022.pdf.p7s
Contract.pdf.p7s
caiet_sarcinidali_c7spital_preda-semnat.pdf.p7s