SCN1116043
Execuție lucrări obiectiv “ MODERNIZARE STRAZI IN LOCALITATEA SFANTU GHEORGHE, COMUNA BANEASA, JUDETUL GIURGIU”
Informații generale
Tip
Invitatie de participare
Data publicării
24.10.2022, 09:58
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Titlu licitație
Execuție lucrări obiectiv “ MODERNIZARE STRAZI IN LOCALITATEA SFANTU GHEORGHE, COMUNA BANEASA, JUDETUL GIURGIU”
Descriere succintă
Obiectul prezentei proceduri il constituie atribuirea contractului de executie lucrari pentru obiectivul de investitii “ MODERNIZARE STRAZI IN LOCALITATEA SFANTU GHEORGHE, COMUNA BANEASA, JUDETUL GIURGIU”, conform cerintelor Caietului de Sarcini si documentatiei tehnico-economice. Termenii si conditiile contractului includ si o garantie a lucrarilor de 36
luni. Drumurile analizate in documentatia tehnico-economica sunt amplasate in Jud Giurgiu, Com Baneasa, Loc. Sfantu Gheorghe. Lungimea totala a drumurilor este de 2909 m, folosinta actuala – drumuri de interes local. Se vor respecta amplasamentele actuale, fara a se afecta retelele edilitare existente in zona sau proprietati particulare existente. Nu sunt prezente retele edilitare ce necesita relocare sau protejare (energie electrica, retea de telefonie, alimentare cu apa).
Drumurile ce fac obiectul prezentei proceduri sunt:
- Strada Macului
- Strada Nucului
- Strada Petuniei
- Strada Paltinis
- Strada Plopilor
- Strada Tufei
- Strada Vrabiilor
- Strada Teilor
Pentru obiectivul de investitii a fost emisa Autorizatia de construire nr. 9/09.07.2021. Valoarea totala estimata fara TVA – 4.608.786,72 RON, fara TVA
- CAP. 4. Cheltuieli pentru investitia de baza
4.1 Constructii si instalatii: 4.563.155,17 RON, fara TVA
- CAP. 5.1 Organizare de santier:
• Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier: 45.631,55 RON, fara TVA
Categoria cheltuielilor „Diverse si neprevazute„ precizate in devizul general se pot accesa dupa caz, in functie de necesitati, doar in conditiile art.221 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice si nu sunt incluse in valoarea estimata a procedurii.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 10
In conformitate cu prev. OUG 45/2018, termenul in care Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare este cu 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor sau solicitarilor de participare.Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).
Număr de referință
5182140202202
Tip contract
Lucrari
Valoare estimată
4608786.72
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 10
In conformitate cu prev. OUG 45/2018, termenul in care Autoritatea Contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare este cu 6 zile inainte de data limita pentru depunerea ofertelor.
Pe durata derulării contractului, părţile contractante au dreptul de a conveni modificarea clauzelor contractuale ce constituie modificari nesubstantiale, prin act adiţional, numai în cazul apariţiei unor circumstante care lezează interesele comerciale legitime ale acestora şi care nu au putut fi prevăzute la data încheierii contractului.
CLAUZA SUSPENSIVĂ
Procedura de atribuire/achiziția este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de încheierea contractului de finanțare prin Programul National de Investitii “Anghel Saligny”, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 și HG nr. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin semnarea contractului de finanțare. În cazul în care, indiferent de motive, contractul de finanțare nu se va semna, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării din partea MDLPA cu privire la neacordarea finanțării, își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă și/sau MDLPA nu pot fi considerați răspunzători pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă și/sau MDLPA au fost notificați asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-si întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă. Clauza suspensiva produce efecte pentru un termen de 6 luni. In conditiile in care dupa expirarea valabilitatii clauzei, Autoritatea Contractanta nu poate asigura finantarea necesara incheierii contractului si implementarii acestuia, aceasta isi rezerva dreptul de a anula procedura de atribuire, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică.
Monedă
RON
Județ
Giurgiu
Locul
LOCALITATEA SFANTU GHEORGHE, COMUNA BANEASA, JUDETUL GIURGIU
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
09.11.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
09.03.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
4
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
A Volum Piese Scrise.pdf.p7s
C Referat de verificare .pdf.p7s
caiet de sarcini sf gheorghe.pdf.p7s
Instructiuni pentru ofertanti.docx.p7s
Model Contract lucrari.docx.p7s
Modele formulare.doc.p7s
B Volum Piese Desenate.pdf.p7s
AC.pdf.p7s